Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muillekin käynyt niin että oma koira haisee jotenkin ihan järjettömän hyvältä omaan nenään? Onko tää joku feromonijuttu?

Vierailija
05.08.2022 |

Siis niinku jopa märkänä? Ihan huumaava tuoksu. Ainoastaan pas kas sa kierittyään ei ehkä ihan niin hurmaava.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä haissut hyvältä. Tai no, ihan ok:lta kuivana (ei silti miltään ihanalta) mutta märkänä vaan märältä koiralta.

Vierailija
2/72 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat haisevat kamalalle. Jos sinun koirasi haisee sinun mielestäsi hyvältä, on se varmaan jokin aivokemiallinen vääristymä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat haisevat kamalalle. Jos sinun koirasi haisee sinun mielestäsi hyvältä, on se varmaan jokin aivokemiallinen vääristymä.

Oletpas ikävä ja negatiivinen ihminen, kuten koiria inhoavat ihmiset poikkeuksetta ovat.

Vierailija
4/72 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, tästä on netissä vaikka kuinka:

While a dirty dog is hardly a fun time in the olfactory sense, a clean and healthy dogs smell is likely something that, if youre familiar with it, will give you a sense of comfort. In the same way that we attribute many emotions to the newborn baby aroma, the scent of a dog can bring equal comfort.

For those that dont know, science shows that the sense of smell is often one of the strongest senses attributed to memory. Perhaps if you have fond memories of dogs in general, or even just your dog, this likely helps you appreciate their smell more.

Vierailija
5/72 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oma koira on haissut aina hyvältä. Vanhaksi mennyt koiran haju jossain tekstiilissä tai tarvikkeessa ei noin hyvälle, muttei suoranaisesti pahallekaan:)

Vierailija
6/72 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOIRAT HAISEE IHAN KAMALALLE. KAIKKI!

Vierailija
7/72 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa koirista on myös ns. tuoksukoiria eli niiden ihorauhaset erittää tuoksuvaa eritettä. Koirasta riippuen tuoksu voi muistuttaa myskiä, hunajaa, sitruuna-hunajaa tms. Mulla oli kerran cairnterrieri joka oli tällainen tuoksukoira, ja ihmiset kyseli olenko polttanut jotain ihania suitsukkeita asunnossa - ei, se on koira :D  - Ja kaikkien koirien tassunpohjat yleensä haisee hyvältä, popcornmaiselta.

Omaan nenääni vain nuo tuoksukoirat on erityisen hyvän hajuisia, useimmat aika neutraaleja, esim. tuo mun nykyinen sheltti ei haise oikein miltään, märkänä lievästi "ulolta" ja vain tassunpohjat ja koirat on ihanan tuoksuiset. Sitten on joitain koiria joilla on sellainen turkinlaatu että siinä oleva rasva haisee ulolle ja näiden hajusta en pidä vaikka olisi rakaskin koira, ja märkänä niiden haju on erityisen tympeä. 

Vierailija
8/72 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksustaffit! Mansikka, vadelma jne.

Vierailija
9/72 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne popparin tuoksuiset tassut nenän edessä, käsien siliteltävänä soffallaihan parasta :)

Vierailija
10/72 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpas ikävä ja negatiivinen ihminen, kuten koiria inhoavat ihmiset poikkeuksetta ovat.

No kyllä koirat haisevat aika yleisesti pahalle. Jopa aloittaja myöntää sen, kun kirjoittaa "jopa märkänä".

Ja eiköhän se lähinnä ole ehdollista monen, millä oppii rakastamaan oman koiran hajua. Rakastan minäkin oman miehen hienhajua, vaikka tykkään hänestä mielummin puhtaana. Tuskin kukaan muu mieheni hikeä haluaa haistella.

Vierailija
11/72 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee samalle kuin tofu ja soijarouhe eli märälle koiralle.

Vierailija
12/72 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa koirista on myös ns. tuoksukoiria eli niiden ihorauhaset erittää tuoksuvaa eritettä. Koirasta riippuen tuoksu voi muistuttaa myskiä, hunajaa, sitruuna-hunajaa tms. Mulla oli kerran cairnterrieri joka oli tällainen tuoksukoira, ja ihmiset kyseli olenko polttanut jotain ihania suitsukkeita asunnossa - ei, se on koira :D  - Ja kaikkien koirien tassunpohjat yleensä haisee hyvältä, popcornmaiselta.

Omaan nenääni vain nuo tuoksukoirat on erityisen hyvän hajuisia, useimmat aika neutraaleja, esim. tuo mun nykyinen sheltti ei haise oikein miltään, märkänä lievästi "ulolta" ja vain tassunpohjat ja koirat on ihanan tuoksuiset. Sitten on joitain koiria joilla on sellainen turkinlaatu että siinä oleva rasva haisee ulolle ja näiden hajusta en pidä vaikka olisi rakaskin koira, ja märkänä niiden haju on erityisen tympeä. 

" Haisee ulolle", mitä se tarkoittaa? Ihan outo sana minulle.

Vierailija
13/72 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä koirat haisevat aika yleisesti pahalle. Jopa aloittaja myöntää sen, kun kirjoittaa "jopa märkänä".

Ja eiköhän se lähinnä ole ehdollista monen, millä oppii rakastamaan oman koiran hajua. Rakastan minäkin oman miehen hienhajua, vaikka tykkään hänestä mielummin puhtaana. Tuskin kukaan muu mieheni hikeä haluaa haistella.

Ehdollista monen= ehdollistaminen.

Vierailija
14/72 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te koiraihmiset ootte yhtä ällöjä kuin ne rakkinne. Ja joo, haisette samalta.

Vierailija
15/72 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Eka koira ja pentuna tuoksui niin hyvältä, että vieraatkin kommentoivat. Nyt koiran haju on muuttunut enkä osaa oikein kuvailla sitä, mutta tuoksu on aivan ihana ja varmasti joku hormonijuttu on, koska haluan ihan nuuhkia sitä. Tosin koira ei aina tuoksu tältä, vaan välillä ikään kuin pössäyttää sitä tuoksua ympärilleen.

Kuulostaa ihan hörhöltä tää mun juttu, mutta totta on. Lapset tykkää siitä tuoksusta myös paljon, mutta miehen nenään koira ei tuoksu miltään. Ja märkänä ei ikinä tuoksu siltä vaan tuoksuu (haisee) märältä koiralta.

Vierailija
16/72 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mahtaa olla tuo "ulo"?

Vierailija
17/72 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kommentti naurattaa minua.

Vierailija
18/72 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se feromonijuttu, sovitte geenien puolesta hyvin yhteen. Eikun parittelemaan koirasi kanssa. 😂

Vierailija
19/72 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Haisee ulolle", mitä se tarkoittaa? Ihan outo sana minulle.

https://www.kielikello.fi/-/haisee-ulolta   

Meillä kotona sitä käytettiin lähinnä märkien eläinten hajusta. Esim. kun karhu oli käynyt raapimassa puuta lähellä taloamme, äiti totesi että lähdetään pois, ei se kaukana ole vieläkään, ulolle haisee vieläkin.

Vierailija
20/72 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ois kyllä aika ottaa jo ne lääkkeet. Muista myös, että eläimiin sekaantuminen on rikos.