Onko turn off jos nainen syö joka päivä pullaa?
Kommentit (68)
Mä syön pullaa joka päivä.
Mistä sitä kukaan tietää mitä syö.
Juu, nainenhan saa syödä vain muutaman salaatinlehden päivässä,
On, jos hän syö epävegaanisia pullia.
Pulla päivässä pitää pyllyn pyöreänä.
Mieluummin pullaa kuin tupakkaa ja tatuointeja.
Tärkeämpää olisi että mies syö joka päivä runsaasti pullaa ja muita leivonnaisia pysyäkseen komeana.
Mieluummin pullaa kuin alkoholia.
Pulla päivässä pitää kylkiluut piilossa
Kunhan nainen on seksikäs, niin mulle on täysin yhdentekevää mitä hän syö. Syököön vaikka merilevää, ei mitään väliä.
No mitäpä luulet? Kuka mies tyytyisi läskiin suominaiseen, kun laihojakin on tarjolla? Nii-i.
Onko se pulla sinulla „hetken suussa, tunnin mahassa ja lanteilla lopun ikää“?
Jos ei niin mitäs siitä sitten numeroa tekemään!
Espanjassa syödää aamulla makeeta leipää keksiä. Ranskalaiset ostaa ilapäivllä leivonnaisia.. Ennen Suomessa syötiin aamulla pullaa. Lapsille annetiin maitokahvia jossa oli pullaa mössöttynä. Kolmevuotiaille, minullekin aina.Olen aina ollut terve, enkä liho millään.
Vierailija kirjoitti:
Juu, nainenhan saa syödä vain muutaman salaatinlehden päivässä,
Tai sitten muiden mielestä hänen pitäisi syödä, tehdä ruokaa ja maistella sitä, kahvitella, käydä ravintoloissa. Muuten hän on nirso tai epäaito. Lihoa ei kuitenkaan saisi.
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa syödää aamulla makeeta leipää keksiä. Ranskalaiset ostaa ilapäivllä leivonnaisia.. Ennen Suomessa syötiin aamulla pullaa. Lapsille annetiin maitokahvia jossa oli pullaa mössöttynä. Kolmevuotiaille, minullekin aina.Olen aina ollut terve, enkä liho millään.
Etkö millään? Oletko kokeillut?
mieluummin pullaa kuin kannabista
Isompi turn off, jos nainen ei syö joka päivä.
Onhan se, turhaa sokerimössöä se vaan on, ei kukaan tarvi sellaista.
Vain mikäli se näkyy painoa nostavasti.