mitä kertoo naisesta ohut, maantien värinen tukka?
Varsinkin meikitttä olevaan naamaan ja laseihin yhdistettynä?
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:47"]
Että sillä on muutakin tekemistä ja sisältöä elämässään kuin peilin edessä pyllistely.
Arvostan.
[/quote]
Miten se tukka sen kertoo? Eli laittautumaton ei voi olla laiska ja saamaton ihminen? Eikö tuo logiikka ole vähän pöllö?
Mä nimenomaan haaveilen "maantienvärisistä" hiuksista =) Yritän kasvattaa omaa vääriäni esiin.
Täällä kasvatetaan innolla juurikin tuollaista maantienharmaata tukkaa. Hiuslaatu on ohuehko, mutta tukkaa löytyy, etten sanois itseäni kuitenkaan hiirulaiseksi. Pari vuotta feikkiblondina saa riittää. Vaikka hiusväri on kaunis tuhkanvaalea, niin ei se silti yksinkertaisesti näytä lainkaan luonnolliselta. Ja jos totta puhutaan, niin aika harvalle vaalea värjätty hius edes sopii. Että mielummin olen sitten luonnollinen ja aito maantienharmaa hiirulainen kuin feikkiblondi!
Sehän olen minä! :D Ja minä en kertakaikkiaan vaan jaksa nähdä vaivaa laittaumiseen. Koska en kummemmin edes osaa meikata, ei meikki mun mielestä kaunista minua. Näytän aika samalta meikattunakin siis, tai ite ainakin ajattelen niin, etten siitä paljon kummene. En oo kovin nätti, niin en vaan nää mitään pointtia meikkaamiseen :D Aamullakin mieluummin nukun vähän pitempään, kuin herään meikkaamaan. Hiukset taas ovat minulla melko paksut, en vaan jaksa enää värjätä. Aiemmin olen sitä tehnyt.
En oo mikään yliopistohiiri, enkä sanoisi itseäni kovin älykkääksi. Ihan tavallisen fiksu.
Laittaisitteko vaikka linkkiä maantienharmaaseen tukkaan, niin katotaan onko porukka samaa mieltä :) Tulee kerralla selväksi sitten sekin!
Eikös tuollainen luonnollinen look ole nyt in? Ainakin yliopistossa joka toinen näyttää tuolta.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:47"]Että sillä on muutakin tekemistä ja sisältöä elämässään kuin peilin edessä pyllistely. Arvostan. [/quote] en minäkään pyllistele peilin edessä, vaikka en olekaan ohutlettinen hiirulainen. Satunpahan olemaan luonnostaan blondi ja tuuheatukkainen.
[/quote] Ei se hiusten väri ja laatu mitään ihmisestä kerro. Aloituksesi ja tämä kommenttisi taas kertoo, että ole jostakin syystä jollekin naiselle valtavan kateeliinen.
Maantienvärinen tukka on ollut jo pari vuotta trendikäs ja hiuslisäkkeiden suosio on laskussa, joten itse asiassa ko. nainen voi olla hyvinkin tietoinen tyylistään.
Maantien värinen on se hiekkatie, ei asfaltoitu. Ennemmin se kuin hennavärjätty.
Itselläni on ohut maantien värinen tukka. Ohuuteen tuskin voin mitenkään vaikuttaa, esim. peruukki ei houkuta ;) Tukka oli vaalea, eikä kaivannut väriä, kunnes tummui raskauksien ja iän myötä. En halua ryhtyä värjäyskierteeseen, koska en pidä nykyistäkään väriäni mitenkään häiritsevän rumana, eikä värjäys tee hyvää hiuksille. Meikeistä käytän vain ripsiväriä, koska muu meikki ei mielestäni kaunista minua, en jaksa nähdä vaivaa enkä usko sen tekevän hyvää iholle. Silmälaseja minulla ei ole, koska olen leikannut silmäni.
Sanoisin siis nuo pari aikaisempaa vastausta, että kertoo suomalaisista geeneistä ja siitä, että suosii luonnollista tyyliä eikä ole kiinnostunut ulkonäöstä niin paljoa, että jaksaisi nähdä erityisesti vaivaa sen eteen.
Puhutko minusta? Osaan kyllä olla aika kuuma puuma kun sille päälle satun, vaikken ulkoisesti niin räväkkä olekaan.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:07"]
monessa maassa noita hiuksia pidetään hienoina
[/quote]
Missä maassa pidetään ohutta tukkaa hienona? Ei missään. On ihan eri asia, jos on paljon ohuita hiuksia, mutta silloin ei ihmisellä ole ohutta tukkaa, vain ohuita hiuksia.
Sille ei toisaalta voi mitään, jos geenit eivät parempaa antaneet.
Heh, se olen minä :) maantiehiukset, silmälasit, harvoin meikkiä.
Totuus on että olen tapani parantanut, uskoontullut, ennen niin viinaan ja hankaluuksiin menevä renttu jolla on synkkä menneisyys (laitoksia ym). "Ennen" olin myös ulkonäöllisesti huomattava, eri hiustyylejä ym. Mutta nyt haluan olla se, kenen kasvoja ei muisteta.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:13"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:06"]
Minusta se maantien väri peittoaa Av-mammojen mustat ja vetyperoksidiblondit mennen tullen. Harva osaa valita hiusvärin, joka oikeasti sopii siihen omaan väritykseen.
[/quote]
Eikö maantiet ole juurikin mustia?
[/quote]
No juuri päällystettynä juu...
Sen, että naisella on ohut maantienvärinen tukka. Muut päätelmät menevät aika pahasti spekulaation puolelle eli annetut tiedot eivät riitä parempaan vastaukseen.
Omien hiustensa ohuus on synnynnäinen ominaisuus. Samon hiusten väri, ellei välttämättä halua pelata tyvikasvupeliä.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:46"]
Miltä näyttää maantien värinen? Kuvailua linkkiä?
Kertoo siitä, että ei koe omakseen barbie-lookkia.
[/quote]
Joo-o, muutaman vaihtoehtoja ei taas ole olemassakaan... Huoh.