mitä kertoo naisesta ohut, maantien värinen tukka?
Varsinkin meikitttä olevaan naamaan ja laseihin yhdistettynä?
Kommentit (50)
allerginen hiusvärille? näin minulle kävi, tai siis päänahkani kuivui & ärtyi enkä voi enää edes pestä muulla kuin kosteusvoiteella ! vielä vuosi sitten olin punapää :(
ja lasit.. no, kaikki eivät vain jaksa pelata piilareiden kanssa. meikkiä pyrin laittamaan edes vähän, mutta jos räntäsateessa kävelee neuvolaan tms niin turha siinä on itseään tällätä, leviävät kuitenkin !
Todennäköisesti älykäs, sillä mullakin tulee yliopisto-opiskelija mieleen. Ei mikään trendikäs oikis- tai kauppislainen, vaan sellaisen älyllisesti vaativan alan opiskelija. Viettää suurimman osan ajastaan jossain labrassa tutkimusta tehden tai sitten kotona kirjoja lukien.
Minulla on ohut, maantienvärinen tukka, meikitön naama ja silmälasit. Se kertoo minusta kaiken.
Voisi kysyä myös, mitä minusta kertovat huono ryhtini, tyylittömät vaatteeni ja rasvainen ihoni.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:06"]
Minusta se maantien väri peittoaa Av-mammojen mustat ja vetyperoksidiblondit mennen tullen. Harva osaa valita hiusvärin, joka oikeasti sopii siihen omaan väritykseen.
[/quote]
Eikö maantiet ole juurikin mustia?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:06"]
Minusta se maantien väri peittoaa Av-mammojen mustat ja vetyperoksidiblondit mennen tullen. Harva osaa valita hiusvärin, joka oikeasti sopii siihen omaan väritykseen.
[/quote]
Ohis, mutta ei se oma hiusvärikään välttämättä sovi omaan muuhun väritykseen. Esim. minun harmahtavan maantienvärinen oma värini ei sovi ollenkaan selvästi lämpimän sävyiseen ihooni.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ohut, maantienvärinen tukka, meikitön naama ja silmälasit. Se kertoo minusta kaiken.
Voisi kysyä myös, mitä minusta kertovat huono ryhtini, tyylittömät vaatteeni ja rasvainen ihoni.
Minusta ihosi tasapainotila voi liittyä ikään tai ehkäisyyn. Huono ryhti liikunnan puutteeseen. Method Putkisto olisi sulle loistava juttu siihen! Silmälasit likinäköisyyteen, normaalia. Meikittömyys luonnollisuuteen ja luonnonkauneuteen. Hiustesi laatu pohjoismaisuuteen. Millainen olet ihmisenä, sitä ei kukaan tiedä ennenkuin puhut, katsot, annat, rakastat. Kaunista kevättä sinulle!
Hyvät naiset! Teillä on ihanat, luonnolliset, laskeutuvat, SILKINHIENOT HIUKSET, jotka toistavat sävyjä uskomattoman kauniista metsäluonnosta. Makea suklaa, tumma oliivi ja sitruunankeltainen vuorottelevat monien hiuksissa, värejä tutkineena tämän kerron:) Värikarttaa tutkimalla löytää ikiomien hiustensa oikeat nimitykset ja sävyt. Pohjoismaalaisten hiusten kirjo on hyvin rikas. Sävytelkää ja ihastukaa vaatetuksessa kauniisiin pehmeisiin väreihin, jotka kauniisti korostavat hiusten luonnollista väriä. Olette kaikki pohjoismaalaisen kauniita. Nyt ylpeinä ja onnellisina vain nautiskelemaan kesästä, jolloin aurinko kultaa raitoja vielä hiuksiin!
No minä myös! Hyväkuntoinen, lasimainen hiuslaatu, joten näyttää lirulta, vaikka hiuksia onkin paljon. Värjäytän kampaajalla kerran, joskus kahdesti, vuodessa. En siis ole ihan sinut maantieni kanssa. Meikkaan kevyesti töihin ja vähän paremmille menoille, kotona ja lasten kanssa arkimenoissa naturellina; iho pysyy parempana, pienempi kemikaalikuorma elimistölle, enkä oikein koskaan ole ollut kiinnostunut opettelemaan meikkaamaan hyvin -olen siis mieluummin ilman kuin tekisin sen nolosti. Ja ne lasitkin vielä! Piilarit ei sovi ja leikkaukseen en uskalla mennä.
Olisihan se kiva tietää, mitä kaikkea tämä kertoo minusta? 😊
Kertoo, että on tosiaan suomalaisen näkö ja geenit. Ja outoa kyllä, monessa maassa noita hiuksia pidetään hienoina ja skandinaavisen blondeina. Blondiksihan voi kuka tahansa latinokin pehkonsa värjätä.