mitä kertoo naisesta ohut, maantien värinen tukka?
Varsinkin meikitttä olevaan naamaan ja laseihin yhdistettynä?
Kommentit (50)
Mä aattelin nyt lopettaa kaiken vähänkin värjäämisen ja tukasta murehtimisen, ja olla ihan rehellisesti maantienvärinen sitten. Silkkaa typeryyttä käyttää aikaansa liikaa ulkonäön puunaamiseen, kunhan hygieniastaan pitää huolta ja vaatteet siistinä.
Minulla on ohut, maantien värinen tukka eikä meikkiä yleensä. En jaksa enkä ehdi huolehtia ulkonäöstäni (paitsi vähän liikunnan avulla) kun kaikki aika menee töihin ja lapsen hoitoon. Olen kai sellainen yliopistohiirulainen, josta joku puhui aiemmassa viestissä.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:46"]
Miltä näyttää maantien värinen? Kuvailua linkkiä?
Kertoo siitä, että ei koe omakseen barbie-lookkia.
[/quote]
Niin, koska ainoat vaihtoehdothan ovat 'barbie-look' tai maantienharmaa rotanhäntä.
Kaikkein kamalinta on nämä liukuvärjätyt hiukset sekä täys mustat tai tekoblondit.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:44"]
Varsinkin meikitttä olevaan naamaan ja laseihin yhdistettynä?
[/quote]
No ap, nyt kun olet saanut vastauksia, vetäisitkö yhteen nämä mielleyhtymät ja jonkinlainen pohdinta perään. Odotan mielenkiinnolla, oli niin tärkeä ja yhteiskunnallisesti merkittävä tuo aloituksesi.
Yliopistohiirulainen ainakin minulle, koska juuri tuollainen ihminen meillä oli joskus matematiikan opettajan sijaisena.
...mun kohdalla voi kohta kertoa siitä, että tukaa lähtee vauvan saamisen jälkeen paljon. Laseja ei ole, muut täsmäävät. Toivottavasti tuo hiustenlähtö loppuisi, ei oo kivaa. Viimeksi leikkasin tukan pois, mutta nyt en taas jaksaisi.
Miltä näyttää maantien värinen? Kuvailua linkkiä?
Kertoo siitä, että ei koe omakseen barbie-lookkia.
Että sillä on muutakin tekemistä ja sisältöä elämässään kuin peilin edessä pyllistely.
Arvostan.
No että sille ohuudelle ei voi mitään, ja oikeastaan sen lirun värjääminenkin on turhaa, silti kerran pari vuodessa sitäkin tulee harrastettua, joskus ihan vain koska tukka tuntuu erilaiselta sitten.
Kertoo siitä, että ei ole erityisen kiinnostunut ulkonäöstään tai ei ainakaan ole valmis tuhlaamaan energiaansa ja rahojaan meikkaamiseen ja hiustensa värjäämiseen. Tai sitten vain tykkää luonnollisesta lookista.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:47"]
Että sillä on muutakin tekemistä ja sisältöä elämässään kuin peilin edessä pyllistely.
Arvostan.
[/quote]
Väri ainakin on ollut viime vuosina muodikas, eli voi kertoa myös ihan päinvastaisesta. Minä olen kiinnostunut ulkonäostäni, ja pidän tuollaisia hiuksia, koska ajattelen että ne sopivat muuhun väritykseeni ja olemukseeni. Ohuutta tosin en ehkä olisi itse valinnut, mutta siitäkin huolimatta hiukset voi saada näyttämään ihan siedettäviltä sopivalla leikkauksella ja muotoilulla.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:47"]Että sillä on muutakin tekemistä ja sisältöä elämässään kuin peilin edessä pyllistely.
Arvostan.
[/quote]
en minäkään pyllistele peilin edessä, vaikka en olekaan ohutlettinen hiirulainen. Satunpahan olemaan luonnostaan blondi ja tuuheatukkainen.
Sitä, että sillä on ohut, maantienvärinen tukka. En lähtisi tekemään yksittäisten ulkonäköpiirteiden perusteella sen kummempia johtopäätöksiä kenestäkään varsinkaan jos en henkilöä tunne.
Minusta se maantien väri peittoaa Av-mammojen mustat ja vetyperoksidiblondit mennen tullen. Harva osaa valita hiusvärin, joka oikeasti sopii siihen omaan väritykseen.
Hiusten värjääminen on ihan out. Tai no, on nämä kaksi muotia hiuksissa: mahdollisimman feikiltä näyttävä barbie-look ja sitten tämä omanvärinen.