Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elänkö feaderin kanssa?

Vierailija
24.01.2025 |

Olin nuori ja hoikka, kun tapasimme. Yhteistä elämää takana 7 vuotta ja lisäkiloja 30 kg. Alussa minua ei haitannut, että mies osti paljon herkkuja, jollain tavalla nauttii, kun niitä syön. Aina kun yritän aloittaa terveellisemmän elämän, niin hän ostaa enemmän roskaruokaa, joko palkinnoksi tai lohdukkeeksi. 

Hän ihannoi vartaloani, mikä itseäni lähinnä ällöttää. Usein puristelee vatsaani ja kertoo miten seksikäs olen. Näin en itse koe. 

Mielipiteitä kysyisin, onko teillä vastaavaa? 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fenderistä olen kuullut, mutta feader on ihan outo.

Vierailija
2/20 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttäjä siis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feeder. Tunkeeko se ruokaa sun kurkusta alas? 

Vierailija
4/20 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihava nainen mutta tuo ap kuulostaa todella oudolta, tuo sun miehen käytös. Uskon, että hän on feeder. Meillä mies taas haluaisi, että syön terveellisesti eikä tuo herkkuja kaupasta. 

Vierailija
5/20 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunge ruokaa kurkusta, mutta mahdollistaa kaikkien herkkujen ja roskaruuan olemassaolon. Päivittäin mieheni käy kaupassa ja tuhlaa jopa 50- 100 euroa lihottavaan ruokaan. 

Hän itse hoikka, syö maltillisesti. 

Vierailija
6/20 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös tuollainen. Olin sairaalloisen lihava kun tavattiin, ja aina ajattelin että onpa uskomatonta että hoikka ja kivan näköinen mies huolii. Hän aina korosti sitä että on ihastunut älyyn ja luonteeseen, joten ajattelin että lihavuus on tietysti iso miinus, mutta hän pystyy sen kuitenkin sietämään näköjään.

No, viime syksynä tuli terveystarkastuksesta sellaiset madonluvut, että laihduttamaan pitäisi alkaa tai vaihttoehtona useampi lääkitys pitää aloittaa. Mä otin personal trainerin ja aloin käydä salilla 2 kertaa viikossa ja syödä pt:n ruokavalion mukaan. Mies kuitenkin yrittää koko ajan sabotoida laihdutustani, esim. puhuu siitä miten täytyy välillä olla itselleen sallivainenkin ja ikään kuin loukkaantuu jos en ota herkkuja joita hän mulle tuo. Olen yrittänyt selittää, että tämä on terveysjuttu, että mulla on puhkeamassa diabetes, verenpaine liian korkea ja kolesterolit perseellään, joten elämäntapamuutos on ihan oikeasti vakava juttu. Hän vaan meinaa, että voihan sitä välillä syöpötellä vaikka laihduttaakin. On ilmaissut myös huolensa, että minusta tulee vanhemman näköinen ja rumempi jos laihdun paljon. Näyttänyt kuvia Ozempic-naamoista ja roikkuvista tyhjistä nahoista. Ja se viimeisin: "mä niin tykkään isoista naisista". Eli paljasti että se mun sairaalloinen lihavuus ei ollutkaan miinus jonka pystyi jotenkin sietämään koska olen mukava, vaan luultavasti iso syy miksi kiinnostin häntä.

Vierailija
7/20 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjaa, luulisi, että kumppani haluaa sinun olevan terve. 

Vierailija
8/20 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tykätä runsaista muodoista tai hoikasta varresta, mutta kumppanin terveyden sabotoiminen on sairasta.

Vakavan keskustelun paikka, tekeekö mies tätä tietoisesti vai eikö huomaa omaa käytöstään?

Vierailija
9/20 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene itse sinne kauppaan.

Vierailija
10/20 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä teidän syynne on olla tällaisen ihmisen pompoteltavana, joka haluaa, että lihotatte itsenne sairaaksi ja mahdollisesti kuolette lihavuuteenne?

Olette aivan sekaisin.

Vierailija
11/20 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö niitä, päätös on sinun. Ostaminen loppuu, kun huomaa että menevät roskiin jos ei itse niitä syö

Vierailija
12/20 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä syö niitä, päätös on sinun. Ostaminen loppuu, kun huomaa että menevät roskiin jos ei itse niitä syö

Jatkan: äläkä kerro, että aloitat terveellisemmän elämän, pidä se omana tietonasi

Vierailija
13/20 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös tuollainen. Olin sairaalloisen lihava kun tavattiin, ja aina ajattelin että onpa uskomatonta että hoikka ja kivan näköinen mies huolii. Hän aina korosti sitä että on ihastunut älyyn ja luonteeseen, joten ajattelin että lihavuus on tietysti iso miinus, mutta hän pystyy sen kuitenkin sietämään näköjään.

No, viime syksynä tuli terveystarkastuksesta sellaiset madonluvut, että laihduttamaan pitäisi alkaa tai vaihttoehtona useampi lääkitys pitää aloittaa. Mä otin personal trainerin ja aloin käydä salilla 2 kertaa viikossa ja syödä pt:n ruokavalion mukaan. Mies kuitenkin yrittää koko ajan sabotoida laihdutustani, esim. puhuu siitä miten täytyy välillä olla itselleen sallivainenkin ja ikään kuin loukkaantuu jos en ota herkkuja joita hän mulle tuo. Olen yrittänyt selittää, että tämä on terveysjuttu, että mulla on puhkeamassa diabetes, verenpaine liian korkea ja kolesterolit perseellään, joten elämäntapamuutos on ihan oi

Toivottavasti älyät erota tällaisesta feaderista. Entäpä jos alkaisit valittaan miehellesi että hän on liian laiha, et kestä sitä. Ja alat osteleen hänelle herkkuja ja itse syöt terveellisesti?

Vierailija
14/20 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunge ruokaa kurkusta, mutta mahdollistaa kaikkien herkkujen ja roskaruuan olemassaolon. Päivittäin mieheni käy kaupassa ja tuhlaa jopa 50- 100 euroa lihottavaan ruokaan. 

Hän itse hoikka, syö maltillisesti. 

Jos tämä on totta, niin kannattaa jättää mies heti. Kyseessä on epäterve suhde, jossa toinen osapuoli haluaa vahingoittaa toista (epäsuorasti) ostamalla lihottava ruokaa.

Vierailija
15/20 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, viime syksynä tuli terveystarkastuksesta sellaiset madonluvut, että laihduttamaan pitäisi alkaa tai vaihttoehtona useampi lääkitys pitää aloittaa. Mä otin personal trainerin ja aloin käydä salilla 2 kertaa viikossa ja syödä pt:n ruokavalion mukaan. Mies kuitenkin yrittää koko ajan sabotoida laihdutustani, esim. puhuu siitä miten täytyy välillä olla itselleen sallivainenkin ja ikään kuin loukkaantuu jos en ota herkkuja joita hän mulle tuo. Olen yrittänyt selittää, että tämä on terveysjuttu, että mulla on puhkeamassa diabetes, verenpaine liian korkea ja kolesterolit perseellään, joten elämäntapamuutos on ihan oi

Lähde pois, lähde nyt, kun vielä olet terve ja pystyt hoitamaan asioita itsenäisesti. Miehesi löytää vuorenvarmasti uutta seuraa toivomastaan naistyypistä.

Vierailija
16/20 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hän ollakin. Onhan näitä kauneusihanteita ja tällaista mielenvikaisuuksia olemassa. Sen sijaan kukaan ei voi pakottaa toista syömään. Laihduttaminen ja normaalipainoisena pysyminen vaatii aina itsekuria ja näitä ruokahoukutuksia jokainen kohtaa ihan joka päivä. Ala käydä itse kaupassa ja jätä miehet ostamat herkut syömättä.

Vierailija
17/20 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä oikein voi rakkaudeksi sanoa jos haluaa tappaa toisen.

Vierailija
18/20 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua että olen lihava, mutta tuntuu ärsyyntyvän tms jos laihdun, timmiydyn, kehityn urheilussa tai muuten pystyn olemaan vaikka herkuttelematta / syön vain terveellisesti. Ihan kuin olisi kateellinen tai saisi jonkun alemmuuskompleksin. Ollaan siis molemmat melko hyväkuntoisia, normaalipainoisia ja urheilevia. Ihme käytöstä, kun toivoisi kannustusta.

Vierailija
19/20 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle, että sinulla tulee nykyisin oksettava olo herkuista etkä voi syödä niitä enää. Mainitse myös, että herkuista säästyneet rahat voitte käyttää johonkin mistä molemmat tykkäätte.

Vierailija
20/20 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vahingoittaa voi niin monella tapaa. Aina löytyy joku, joka haluaa vahingoittaa juuri Sinua, rakkauden nälkäinen nainen. Ei kannata todellakaan etsiä rakkautta sieltä, missä sitä ei ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan