Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä miehiä voi tavata?

Vierailija
18.09.2021 |

Olen töissä naisvaltaisella alalla. Harrastuksissani on vain naisia ja varattuja miehiä. Minulla ei ole tällä paikkakunnalla kavereita, joiden kautta voisin tutustua sinkkumiehiin. Baareissa en viihdy, joten missä kummassa voisin tavata jonkun mukavan miehen? Minulle riittäisi yksi kunnollinen.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheat vaatimukset. Ei kukaan ole enää kunnollinen.[/quote

Seurakunnista saattaa vielä löytyä.

Vierailija
22/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ulkona tai kaupassa. Ei miehet ole piilossa missään luolassa, ainakaan koko aikaa.

juu meepäs kaupan hevi-osastolla poimiin miehiä, ei yhtään epätoivosta

En mä ajattelisi että jotain epätoivoista on jos kiinnostavan ihmisen tapaa ihan missä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ulkona tai kaupassa. Ei miehet ole piilossa missään luolassa, ainakaan koko aikaa.

Joskun ne tulee luolasta ulos, mutta ovat hyvin varuillaan metoon vuoksi ja palaavat nopeasti takaisin luolaan turvaan metoolta

Haluan ihan tavallisen miehen. En miestä, joka pelkää sitä, että naiset eivät halua tulla ahdistelluiksi.

Siis pelimiehen. Pelimiehet eivät välitä metoosta.

Vierailija
24/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan noita näkyy kadulla kävelevän. INHOAN MIEHIÄ!

Vierailija
25/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkona

Kerrotko tarkemmin siis lenkkipolulla alan silmää iskeen tuntemattomille?

kuullostaa aika miesten nielijä hommalta

Esimerkiksi Venäjällä on ihan normaalia, että kaksi tuntematonta alkaa keskustelemaan keskenään. Suomessa jos mies lähestyy naista voi helposti saada hyypiön tai pervon leiman.

Mutta eipä Venäjä kärsi esimerkiksi Metoo kulttuurista. Siellä elämä on vielä yksinkertaista.

Vierailija
26/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tänään veneilemässä

Vierailija
27/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheat vaatimukset. Ei kukaan ole enää kunnollinen.[/quote

Seurakunnista saattaa vielä löytyä.

Miten joku voi pitää mielikuvitusolentoihin uskovaa harhaista ihmistä kunnollisena?

Vierailija
28/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollahan noita näkyy kadulla kävelevän. INHOAN MIEHIÄ!

niinhän te feministit teette

Vierailija
29/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskun ne tulee luolasta ulos, mutta ovat hyvin varuillaan metoon vuoksi ja palaavat nopeasti takaisin luolaan turvaan metoolta

Haluan ihan tavallisen miehen. En miestä, joka pelkää sitä, että naiset eivät halua tulla ahdistelluiksi.

Kunnollinen mies kunnioittaa naisen rajoja eikä hänelle ole epäselvää, mikä on ahdistelua ja mikä ei. Jos mies pelkää vainoharhaisesti, että häntä syytetään ahdistelusta, hänellä ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
30/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin miesvaltaiselle alalle, vaikka lentokoneiden suunnitteluun.

Vierailija
31/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnollinen mies kunnioittaa naisen rajoja eikä hänelle ole epäselvää, mikä on ahdistelua ja mikä ei. Jos mies pelkää vainoharhaisesti, että häntä syytetään ahdistelusta, hänellä ei ole puhtaat jauhot pussissa.

No niinhän minä sanoin, että pelimies. Pelimies osaa esittää kunnioittavansa teidän rajoja ja osaa sanoa kaikkea muutakin höpö höpö juttua, että saa kaikki naiset kaadettua.

Vierailija
32/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma käsitykseni on sellainen, että ainakin pk-seudulta on käytännössä mahdotonta löytää miestä seurustelusuhteeseen. Monta vuotta olen odotellut, eikä mitään ole tapahtunut. Ja nekin miehet, jotka vaikuttavat mukavilta ja puheliailta, eivät tee suoria aloitteita. Eli naisen pitäisi olla joko tyrkky tai selvännäkijä arvatakseen miehen ajatukset. Ujo nainen EI saa miestä täällä.

T. Nainen, Helsinki

Vierailija
33/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MeToo on tosiaan syy, jonka takia kunnollinen mies ei voi naista lähestyä missään. Vain naisen tekemä kiinnostuksen ilmaisu voi antaa miehelle mahdollisuuden lähestyä. Nykyaikana tämää tarkoittaa verkossa tapahtuvaa nettideittailua. Tinder kannattaa unohtaa heti kättelyssä, sillä se ei tähän sovellu laisinkaan. Nainen liittyy palveluun, on välittämättä niistä parista sadasta viestistä jotka tulevat heti, käyttää aikaa etsimällä järkevän oloisen esittelyn, ottaa rohkeasti yhteyttä ja kysyy vaikka miten päivä on mennyt, ja jos vastaus tulee ja se miellyttää, seuraavassa viestissä ehdotetaan tapaamista julkisella paikalla. Näin se vain menee. Nyt yhdessä seitsemän vuotta, joista kolme naimisissa, yksi taapero ja toinen uunissa. Ja kyllä, se kunnollinen mies pelaa toisinaan videopeliä 1-2 iltakympin jälkeen.

Vierailija
34/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selväksi on tullut, että nykynainen voi ahdistua jopa ajattelusta. Ei miehen tarvitse vainoharhaisesti pelätä metoota. Riittää kun tavallinen mies ajattelee, ettei riski ole vaivan arvoinen. Parempi pysyä kokonaan erossa naisista.

Vierailija
35/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siellä pohjoiseen vievän tien varrella ollut joku miesten tapaamispaikka?

Sinne vaan mukaan 🙂

Vierailija
36/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MeToo on tosiaan syy, jonka takia kunnollinen mies ei voi naista lähestyä missään. Vain naisen tekemä kiinnostuksen ilmaisu voi antaa miehelle mahdollisuuden lähestyä. Nykyaikana tämää tarkoittaa verkossa tapahtuvaa nettideittailua. Tinder kannattaa unohtaa heti kättelyssä, sillä se ei tähän sovellu laisinkaan. Nainen liittyy palveluun, on välittämättä niistä parista sadasta viestistä jotka tulevat heti, käyttää aikaa etsimällä järkevän oloisen esittelyn, ottaa rohkeasti yhteyttä ja kysyy vaikka miten päivä on mennyt, ja jos vastaus tulee ja se miellyttää, seuraavassa viestissä ehdotetaan tapaamista julkisella paikalla. Näin se vain menee. Nyt yhdessä seitsemän vuotta, joista kolme naimisissa, yksi taapero ja toinen uunissa. Ja kyllä, se kunnollinen mies pelaa toisinaan videopeliä 1-2 iltakympin jälkeen.

Olen kyllä eri mieltä ettei voi lähestyä muualla kuin tinderissä. Itse en Tinderiä käytä lainkaan. Asun pks. Olen 30v sinkku nainen. En juo tai käy baareissa. Silti treffikutsuja tulee miehiltä. Viikko sitten kävin kävelyllä miehen kanssa joka tuli kadulla juttelemaan.

Vierailija
37/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on Suomessa lähemmäs sata tuhatta mieskäyttäjää. Voisko olla että tosta joukosta löytyisi sulle mies? Mitä luulet?

Vierailija
38/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n. 30v mies, enkä koskaan lähesty naisia arkielämässä. Hoidan pariutumishommat nettideittien kautta.

Vierailija
39/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu twerkkaamaan tohon takapihalle, niin päästän sut sisään.

Vierailija
40/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle metoo ei ole mikään tekosyy olla lähestymättä naisia. Itse vaan viihdyn kotona vapaa-ajalla. Naiset oon tavannu Tinderissä

M28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan