Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä miehiä voi tavata?

Vierailija
18.09.2021 |

Olen töissä naisvaltaisella alalla. Harrastuksissani on vain naisia ja varattuja miehiä. Minulla ei ole tällä paikkakunnalla kavereita, joiden kautta voisin tutustua sinkkumiehiin. Baareissa en viihdy, joten missä kummassa voisin tavata jonkun mukavan miehen? Minulle riittäisi yksi kunnollinen.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ulkona tai kaupassa. Ei miehet ole piilossa missään luolassa, ainakaan koko aikaa.

Joskun ne tulee luolasta ulos, mutta ovat hyvin varuillaan metoon vuoksi ja palaavat nopeasti takaisin luolaan turvaan metoolta

Haluan ihan tavallisen miehen. En miestä, joka pelkää sitä, että naiset eivät halua tulla ahdistelluiksi.

Siis pelimiehen. Pelimiehet eivät välitä metoosta.

Kunnollinen mies kunnioittaa naisen rajoja eikä hänelle ole epäselvää, mikä on ahdistelua ja mikä ei. Jos mies pelkää vainoharhaisesti, että häntä syytetään ahdistelusta, hänellä ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Eipä siitä ole pitkää aikaa kun voimallisesti julistettiin että ahdistelua on kaikki se mitä nainen itse ahdisteluksi määrittelee.

Aika laveasti määritelty, sano.

Vierailija
62/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittisivustoilta, mikä tahansa muu kuin Tinder. Tai siis, Tinder sopii heille jotka ovat valmiita hyppäämään aikaisessa vaiheessa sänkyyn. Ns. perinteisemmin eteneviä miehiä löytyy helpommin muista sovelluksista. 

Ne miehet jotka lähestyy päivänvalossa ilman että nainen on ensin hymyillyt, aloittanut keskustelua tms. ovat lähes poikkeuksetta playereitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän