Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä miehiä voi tavata?

Vierailija
18.09.2021 |

Olen töissä naisvaltaisella alalla. Harrastuksissani on vain naisia ja varattuja miehiä. Minulla ei ole tällä paikkakunnalla kavereita, joiden kautta voisin tutustua sinkkumiehiin. Baareissa en viihdy, joten missä kummassa voisin tavata jonkun mukavan miehen? Minulle riittäisi yksi kunnollinen.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin sinkku, menisin jonnekin taistelulajikurssille. Niissä on miehiä yliedustus ja ennen treenien alkua voi luonnollisesti jutella toisten kanssa. Tämä ei ole kyllä kärsimättömän suunnitelma, koska sitä miestä tuskin viedään heti kotiin, vaan ensin tutustutaan harrastusten lomassa.

Vierailija
42/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ulkona tai kaupassa. Ei miehet ole piilossa missään luolassa, ainakaan koko aikaa.

Joskun ne tulee luolasta ulos, mutta ovat hyvin varuillaan metoon vuoksi ja palaavat nopeasti takaisin luolaan turvaan metoolta

Haluan ihan tavallisen miehen. En miestä, joka pelkää sitä, että naiset eivät halua tulla ahdistelluiksi.

Siis pelimiehen. Pelimiehet eivät välitä metoosta.

Kunnollinen mies kunnioittaa naisen rajoja eikä hänelle ole epäselvää, mikä on ahdistelua ja mikä ei. Jos mies pelkää vainoharhaisesti, että häntä syytetään ahdistelusta, hänellä ei ole puhtaat jauhot pussissa.

No niinhän minä sanoin, että pelimies. Pelimies osaa esittää kunnioittavansa teidän rajoja ja osaa sanoa kaikkea muutakin höpö höpö juttua, että saa kaikki naiset kaadettua.

Ei se silloin väärin ole, jos nainen on omasta halustaan, ilman painostusta, lähtenyt pelimiehen matkaan. Yhdenyönjutun kuvitteleminen lupaukseksi suhteesta ei ole seksuaalista ahdistelua, vaikka se harhaanjohtamista muuten olisikin. Nämä ovat kaksi aivan eri asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä ei voi löytää kunnollista miestä ellei käy erittäin hyvä tuuri.

Vierailija
44/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä metoosta vikisevät tuskin ovat menestyneet naisten kanssa yhtään sen paremmin ennen vuotta 2017. Kyllä sillä on vissi ero pyytääkö kadulla vastaan kävelevää naista kahville vai puristaako tissistä. Molemmat tapahtuivat päiväsaikaan Helsingin metroasemilla, kantasuomalaisten miesten toimesta. Kummankaan matkaan en lähtenyt, mutta noista toinen ei ollut seksuaalista ahdistelua.

Vierailija
45/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mä olen tavannut siellä useamman kunnollisen miehen

Vierailija
46/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MeToo on tosiaan syy, jonka takia kunnollinen mies ei voi naista lähestyä missään. Vain naisen tekemä kiinnostuksen ilmaisu voi antaa miehelle mahdollisuuden lähestyä. Nykyaikana tämää tarkoittaa verkossa tapahtuvaa nettideittailua. Tinder kannattaa unohtaa heti kättelyssä, sillä se ei tähän sovellu laisinkaan. Nainen liittyy palveluun, on välittämättä niistä parista sadasta viestistä jotka tulevat heti, käyttää aikaa etsimällä järkevän oloisen esittelyn, ottaa rohkeasti yhteyttä ja kysyy vaikka miten päivä on mennyt, ja jos vastaus tulee ja se miellyttää, seuraavassa viestissä ehdotetaan tapaamista julkisella paikalla. Näin se vain menee. Nyt yhdessä seitsemän vuotta, joista kolme naimisissa, yksi taapero ja toinen uunissa. Ja kyllä, se kunnollinen mies pelaa toisinaan videopeliä 1-2 iltakympin jälkeen.

Olen kyllä eri mieltä ettei voi lähestyä muualla kuin tinderissä. Itse en Tinderiä käytä lainkaan. Asun pks. Olen 30v sinkku nainen. En juo tai käy baareissa. Silti treffikutsuja tulee miehiltä. Viikko sitten kävin kävelyllä miehen kanssa joka tuli kadulla juttelemaan.

Ehkäpä miehet menevät juttelemaan kadulla sitten muille naisille, mutta minulle he eivät juttele. Ja siltikin se treffikutsu pitäisi tulla miehen puolelta - ei se juttelu sinänsä rarkoita mitään.

T. Ikisinkku nainen, pk-seutu

Vierailija
47/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma käsitykseni on sellainen, että ainakin pk-seudulta on käytännössä mahdotonta löytää miestä seurustelusuhteeseen. Monta vuotta olen odotellut, eikä mitään ole tapahtunut. Ja nekin miehet, jotka vaikuttavat mukavilta ja puheliailta, eivät tee suoria aloitteita. Eli naisen pitäisi olla joko tyrkky tai selvännäkijä arvatakseen miehen ajatukset. Ujo nainen EI saa miestä täällä.

T. Nainen, Helsinki

Sama havainto. :/ Taitaa olla viimeinen mahdollisuus muuttaa kauas pk-seudulta ja toivoa parasta. Lisäksi täällä on meno muuttunut muutenkin vähän huolestuttavaksi niin ei hirveästi harmita lähteä.

-toinen helsinkiläisnainen

Vierailija
48/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MeToo on tosiaan syy, jonka takia kunnollinen mies ei voi naista lähestyä missään. Vain naisen tekemä kiinnostuksen ilmaisu voi antaa miehelle mahdollisuuden lähestyä. Nykyaikana tämää tarkoittaa verkossa tapahtuvaa nettideittailua. Tinder kannattaa unohtaa heti kättelyssä, sillä se ei tähän sovellu laisinkaan. Nainen liittyy palveluun, on välittämättä niistä parista sadasta viestistä jotka tulevat heti, käyttää aikaa etsimällä järkevän oloisen esittelyn, ottaa rohkeasti yhteyttä ja kysyy vaikka miten päivä on mennyt, ja jos vastaus tulee ja se miellyttää, seuraavassa viestissä ehdotetaan tapaamista julkisella paikalla. Näin se vain menee. Nyt yhdessä seitsemän vuotta, joista kolme naimisissa, yksi taapero ja toinen uunissa. Ja kyllä, se kunnollinen mies pelaa toisinaan videopeliä 1-2 iltakympin jälkeen.

Olen kyllä eri mieltä ettei voi lähestyä muualla kuin tinderissä. Itse en Tinderiä käytä lainkaan. Asun pks. Olen 30v sinkku nainen. En juo tai käy baareissa. Silti treffikutsuja tulee miehiltä. Viikko sitten kävin kävelyllä miehen kanssa joka tuli kadulla juttelemaan.

Ehkäpä miehet menevät juttelemaan kadulla sitten muille naisille, mutta minulle he eivät juttele. Ja siltikin se treffikutsu pitäisi tulla miehen puolelta - ei se juttelu sinänsä rarkoita mitään.

T. Ikisinkku nainen, pk-seutu

Minkä takia treffikutsun on aina pakko tulla miehen puolelta? Kyllä mua saa myös kutsua ulos. Enää ei eletä missään 80-luvulla.

M31

Vierailija
49/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankila, Kela, paikallinen juottola.

Vierailija
50/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Naisten ja miesten tasa-arvoistumisesta on seurannut tilanne, jossa naiset eivät oikeastaan tarvitse enää nykypäivänä miestä. Mies on menettänyt roolinsa perheen johtajana. Elämme siirtymäaikaa, jossa nykyiset keski-ikäiset ihmiset ovat kasvaneet seuraten miesvaltaista perhedynamiikkaa ja nyt pitäisi itse perustaa perhettä yhteiskunnassa, jossa tämä dynamiikka ei enää ole hyväksyttävää.

Suhtaudun itsekin hyvin varauksella treffikutsun laittamiseen naisen suuntaan, vaikka siinä ei olekaan sinänsä mitään hävittävää. Mitä nätimpi nainen, sitä helpommin ajatukset eksyvät siihen suuntaan, että nainen on jo varattu. Mutta annapa nainen vihreää valoa seurustelun osalta, niin täältä tulee rakkautta ja voimalla. >:D

Vierailija
51/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä!

Vierailija
52/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmiset ei kohtaa toisiaan. On mahdollista asua satojen ihmisten ympäröimänä ja olla silti yksinäinen.

Vierailija
53/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ulkona tai kaupassa. Ei miehet ole piilossa missään luolassa, ainakaan koko aikaa.

juu meepäs kaupan hevi-osastolla poimiin miehiä, ei yhtään epätoivosta

En ole koskaan kenenkään nähnyt tekevän tuota:D ei kauppaan mennä iskemään ketään, ihan hassu paikka ehdottaakin:D

Vierailija
54/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä!

Olen eri mieltä!

Vierailija
55/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea pelaamaan nettipelejä

Vierailija
56/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietokoneen äärestä

Vierailija
57/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupea pelaamaan nettipelejä

Missä erityisesti olisi suht valveutuneita pelaajia? Tai foorumeita?

Vierailija
58/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on hyvin paljon kunnollisia miehiä mutta koska he eivät läpäise ulkonäkö/pituus/status/itsevarmuus/jä n n y y s -rimoja niin ette joko huomaa niitä tai annatte aina treffien jälkeen heille pakit.

Vierailija
59/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan missä vain!

Vierailija
60/62 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköautojen latauspisteillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä