Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon miehesi on valvonut vauvan takia öisin??!

Vierailija
02.11.2014 |

???

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/57 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:39"]Ei oikeastaan ollenkaan. Silloin kun jollekin lapsista iski vatsatauti, oli mieskin hereillä, mutta muuten saanut pääasiassa nukkua.
Mulle ok, koska kotona olo oli kuitenkin helpompaa kuin miehen työt.
[/quote]

Sama, mies saa kyllä valvoa töiden puolesta ihan riittävästi. Jopa silloin kun minä olin töissä ja mies kotona, minä hoisin n. puolet työpäivää edeltävien öiden heräilyistä ( koska olen herkkäunisempi) ja kaikki vapaapäivien heräilyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se pariskunnan mies, joten vastaan hieman otsikon ohitse. Minä olin meistä se, joka ensimmäisenä heräsi lasten yöllisiin ääntelyihin. Kumpikin lapsi tosin nukkui lähes täydet yöt jo 2-3 kuukauden ikäisestä, joten saimme yleensä nukkua hyvin. 

Vierailija
44/57 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin minä. Imetysajan jälkeen molempien lasten kohdalla miehellä on päävastuu öisin ja minulla päivisin. Näin siksi, koska mies on todella herkkäuninen, minä taas nukun kuin tukki. Mies tällä hetkellä työttömänä, joten ehtii ottaa päikkäreitä päivisin jos kovin paljon väsyttää.

Vierailija
45/57 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/57 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Meillä on 3 jo isoa lasta, ja monen monta vuotta meni minulla huonoilla nukkumisilla. Mies on aina kokenut että hänen unensa on tärkeämpää kuin minun, koska hän käy töissä ja minä "olen vain kotona", eli olen heti vanhempainvapaan jälkeen tehnyt aina 10-tuntista päivää perhepäivähoitajana.

Vierailija
47/57 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/57 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
49/57 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/57 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran herää syöttämään öisin, yleensä silloin kun hänellä on vapaata tai iltavuoro. 

Vierailija
51/57 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vähän, ei oikeastaan lainkaan. Erittäin harvoin yöllä lainkaan herännyt, mutta toki jonkin verran iltanukuttamisia ja aamuheräämisiä hoitanut. Meillä on neljä lasta, joista kaikki ovat öisin heräilleet ensimmäiset 2 - 3 vuotta paljon.. Muuten mieheni hoitaa kyllä lapsia paljon.

Vierailija
52/57 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat kaksoset ja hyvin pienenä syntyneet eli puilen tunnin välein joku söi. Minä torkuin lastenhuoneessa yhteen tai kahteen ja mies meni sänkyyn nukkumaan 9-10 aikaan. Sitten potkin miehen torkkumaan ja menin itse sänkyyn. Näin sai molemmat sen 4h katkeamatonta unta. Nyt kuopus 2kk ja mies hoitaa kaikki yöt

Vierailija
53/57 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä olisi tullut mieleenkään pistää aamulla töihin lähtevää miestä heräämään vauvan kanssa... Me tehtiin niin, että nukuin ihan suosiolla vauvan kanssa eri huoneessa ja mies sai nukkua yönsä rauhassa. Jaksoin ihan hyvin, kun pystyin sitten aamulla kuitenkin nukkumaan pidempään ja myöhemmin vielä päiväunet yhdessä vauvan kanssa. Viikonloppuisin sitten taas minä sain nukkua pe-la ja la-su väliset yöt kuin tukki ja mies hoiti vauvaa. Miehen jäädessä hoitovapaalle, hän luonnollisesti hoiti arkiyöt ja minä taas viikonloppuisin, jotta mies saisi nukkua univelkoja pois.

Vierailija
54/57 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä imetin yöt, mies kokkasi, imuroi, pesi pyykit jos en jaksanut. Ei molempien kannata olla yövalvomisista zombeina. Nyt kun toinen kohta tulee mies herää alle 2v:n yöitkuihin, ja ottaa enemmän vastuuta muutenkin. Tottakai joskus heräili öisin imettäessä, mutta työt ja kodinhoito on musta tarpeeksi kyllä miehelle, ja kyllä minäkin tietty kotia hoidan jaksamisen mukaan.

Vierailija
55/57 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidin yösyötöt (perhepedissä, tissi suuhun ja torkuin siinä), jos vauva itki tai muuten valvotti, niin mies valvoi. Joskus jopa tunteja. Ei silti joka yö tarvinnut miehen auttaa. Mutta vauva heräsi syömään yöllä reilun vuodenkin ikäisenä, joten sain minäkin rikkonaisista yöunista osani. Näin kahden lapsen kanssa. Toinen vieroittui yösyötöstä tosin aiemmin kuin esikoinen.

Vierailija
56/57 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tarvinnut valvoa, vauva on pääosin nukkunut (paitsi sairaana) perhepedissä ja syönyt öisin rintaa.

iltaisin on kyllä jäänyt vauvan kanssa valvomaan ja tekemään samalla omia hommiaan viikonloppuisin/lomilla, kun olen käynyt nukkumaan aikaisemmin. tai ollut kipeänä

Vierailija
57/57 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Juuri yks päivä tuli puheeksi. Lapset jo alakouluikäisiä nyt. Meillä lapset olivat hyviä nukkujia ja heräsivät vain syömään tissiä.Ei siinä miestä tarvittu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi