Vinkit pitkälle lentomatkalle?
Niin, 11h lentomatka edessä ja viimeksi nassuni muistutti loppumatkasta niin pahasti petolinnun räjähtänyttä persettä, että en haluaisi sitä näkyä toistaa...kuiva ilmahan siellä koneessa on ja kiertää plus sitten väsymys ja ilmastointi ja aikaero, mutta kai sitä jotakin voi tehdä ehkäistäkseen karmeutta?
Viimeksi tosiaan tuntui että silmät tippuu päästä ja punoittivatkin kuin alkkiksella jaihokin oli jotenkin kuivakan ja "vanhan" näköinen, ei auttanut pikkuehostuksen korjaaminen mitään.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:43"] Mites tuo veden kittaamknen kun koneeseen ei saa vesiploja viedä ja ne koneessa myytävät on on sellaisia pieniä joita pitäis sit kai ostaa tusina ja nehän maksaa jo hunajaa..4-henkiselle perheelle varsinkin. [/quote] Missä se on kielletty? Vie vaikka kymmenen litraa jos huvittaa. [/quote] Mä otan yleensä tyhjän pullon jonka täytän turvatarkastuksen jälkeen vessassa. Toimiisuomesta lähdettäessä . Ulkomailla monesti ei hanaveden juomista suositella. Ostettava siis kalliit vedet kentältä tai koneesta.
[/quote]
Kaikenlaisissa järjettömissä asioissa sitä ihmiset yrittää säästää.
Millaisen tuhraajan peppureikä on ulosteen tahrima 12h lennon jälkeen? Vuotaako reikä jotenkin enemmän lentokoneessa? Estäen asiallisen sisäänkirjautumisen hotelliin?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:44"]
Millaisen tuhraajan peppureikä on ulosteen tahrima 12h lennon jälkeen? Vuotaako reikä jotenkin enemmän lentokoneessa? Estäen asiallisen sisäänkirjautumisen hotelliin?
[/quote]
Persehiki on vieras käsite? Matka kentälle, odottelu , lento ja itse kohteeseen pääseminen saattaa kestää helposti yli 16 h 11 h lennolla. Mutta käryä mille haluat, itse olen mieluummin raikas.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:10"]
Mitä ne hiilihappojuomat saa aikaan?
[/quote]
Kupla turpoaa noissa korkeuksissa moninkertaiseksi. Jumalaton kaasumäärä vatsassa? Arvaatko?
Tekee myös ainakin itselleni tukalan ja huonon olon, ero on selvä.
[/quote]
Lentokone on paineistettu, joten ei siellä kylläl mitkään kuplat pääse turpoamaan.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:43"] Mites tuo veden kittaamknen kun koneeseen ei saa vesiploja viedä ja ne koneessa myytävät on on sellaisia pieniä joita pitäis sit kai ostaa tusina ja nehän maksaa jo hunajaa..4-henkiselle perheelle varsinkin. [/quote] Missä se on kielletty? Vie vaikka kymmenen litraa jos huvittaa. [/quote] Mä otan yleensä tyhjän pullon jonka täytän turvatarkastuksen jälkeen vessassa. Toimiisuomesta lähdettäessä . Ulkomailla monesti ei hanaveden juomista suositella. Ostettava siis kalliit vedet kentältä tai koneesta.
[/quote]
[/quote]
Minusta on järjetöntä maksaa puolen litran vesipullosta 2,5 €. Sen verran taitaa nykyään maksaa Helsinki-Vantaan lentokentällä halvimmillaan. Jos tarvitsee vaikkapa kuusi pulloa niin se tekee jo 15 €.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:43"]
[/quote]
[/quote]
Minusta on järjetöntä maksaa puolen litran vesipullosta 2,5 €. Sen verran taitaa nykyään maksaa Helsinki-Vantaan lentokentällä halvimmillaan. Jos tarvitsee vaikkapa kuusi pulloa niin se tekee jo 15 €.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:54"]
Vettä, vettä ja vettä. Mä nyt en ilman meikkiä lähtisi minnekään, otin meikinpoistopyyhkeitä mukaan ja pyyhin ne lentokoneen vessassa. Hampaat pesin. Leggingsit, pitkä paita (collegepaita tmv) ja pehmeät sukat. Niskatyyny, silmälaput ja nukahtamislääke naamariin. Nukuin n 8 tuntia matkasta. Kun heräsin pesin hampaat, pyyhin kasvot, pesin kainalot ja laitoin dödön. Pyyhin koko kropan kosteuspyyhkeellä. Hiuksiin laitoin vähän hiusöljyä. Olin ihan fresh kun Singaporeen päästiin.
[/quote] Taisi olla pitka jono vessan ulkopuolella kun sina siella koko vartaloasi pesit :D.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:54"]
Vettä, vettä ja vettä. Mä nyt en ilman meikkiä lähtisi minnekään, otin meikinpoistopyyhkeitä mukaan ja pyyhin ne lentokoneen vessassa. Hampaat pesin. Leggingsit, pitkä paita (collegepaita tmv) ja pehmeät sukat. Niskatyyny, silmälaput ja nukahtamislääke naamariin. Nukuin n 8 tuntia matkasta. Kun heräsin pesin hampaat, pyyhin kasvot, pesin kainalot ja laitoin dödön. Pyyhin koko kropan kosteuspyyhkeellä. Hiuksiin laitoin vähän hiusöljyä. Olin ihan fresh kun Singaporeen päästiin.
[/quote] Taisi olla pitka jono vessan ulkopuolella kun sina siella koko vartaloasi pesit :D.
[/quote]
kun av-mamma puhdistaa kroppansa peppuhiestä niin siinä ei paljon muiden 299 matkustajan jonotukset haittaa.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:56"]
[/quote]
Kupla turpoaa noissa korkeuksissa moninkertaiseksi. Jumalaton kaasumäärä vatsassa? Arvaatko?
[/quote]
Lentokone on paineistettu, joten ei siellä kylläl mitkään kuplat pääse turpoamaan.
[/quote]
Av-mamma leikkii asiantuntijaa. Vähänpä tiedät ihmiskehon käyttäytymisestä liikennelennoilla. Huvittavaa,
kuinka mammojen pitää päteä.
Mulla tulee jo ihan pienestä vesimäärästä ihan jumalaton vessahätä. Ei riittäisi 5 vessakäyntiä 11 tunnin lennolla jos joisin sen aikana tuon 2dl/tunti. Onko mulla vain ihan onneton rakko?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:54"] Vettä, vettä ja vettä. Mä nyt en ilman meikkiä lähtisi minnekään, otin meikinpoistopyyhkeitä mukaan ja pyyhin ne lentokoneen vessassa. Hampaat pesin. Leggingsit, pitkä paita (collegepaita tmv) ja pehmeät sukat. Niskatyyny, silmälaput ja nukahtamislääke naamariin. Nukuin n 8 tuntia matkasta. Kun heräsin pesin hampaat, pyyhin kasvot, pesin kainalot ja laitoin dödön. Pyyhin koko kropan kosteuspyyhkeellä. Hiuksiin laitoin vähän hiusöljyä. Olin ihan fresh kun Singaporeen päästiin. [/quote] Taisi olla pitka jono vessan ulkopuolella kun sina siella koko vartaloasi pesit :D. [/quote] kun av-mamma puhdistaa kroppansa peppuhiestä niin siinä ei paljon muiden 299 matkustajan jonotukset haittaa.
[/quote]
Ilmankos suomalaismatkustajat haisee paskalle.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:10"]
Mulla tulee jo ihan pienestä vesimäärästä ihan jumalaton vessahätä. Ei riittäisi 5 vessakäyntiä 11 tunnin lennolla jos joisin sen aikana tuon 2dl/tunti. Onko mulla vain ihan onneton rakko?
[/quote]
Kroppasi kuivaa kiitettävästi. Tuo on suositus. Mutta toki voit kuivua lennolla rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:10"]Mulla tulee jo ihan pienestä vesimäärästä ihan jumalaton vessahätä. Ei riittäisi 5 vessakäyntiä 11 tunnin lennolla jos joisin sen aikana tuon 2dl/tunti. Onko mulla vain ihan onneton rakko?
[/quote]Mitä se haittaa jos tulee vessahätä? Parempi se kuin kuivuminen.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:56"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Av-mamma leikkii asiantuntijaa. Vähänpä tiedät ihmiskehon käyttäytymisestä liikennelennoilla. Huvittavaa,
kuinka mammojen pitää päteä.
[/quote]
Av-mamma osaa lentääkin sitä lentokonetta, jos haluaa! Näin o!
Voi hyvänen aika sentään. Olen lentänyt muutamia yli 13 tunnin lentoja eikä ole tullut mieleenkään, että niihin pitäisi jotenkin valmistautua. Ainuttakaan kosmetiikkaputelia ei ole ollut käsimatkatavarassa ja silti olen sieltä ihmisen näköisenä ulos tullut. Jopa viinaa olen juonut eikä olotila tai vaikutus ole ollut sen kummempi kuin maan pinnalla.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 10:53"]
Voi hyvänen aika sentään. Olen lentänyt muutamia yli 13 tunnin lentoja eikä ole tullut mieleenkään, että niihin pitäisi jotenkin valmistautua. Ainuttakaan kosmetiikkaputelia ei ole ollut käsimatkatavarassa ja silti olen sieltä ihmisen näköisenä ulos tullut. Jopa viinaa olen juonut eikä olotila tai vaikutus ole ollut sen kummempi kuin maan pinnalla.
[/quote]
How classy.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:31"]
Ketä muka kiinnostaa miltä naama näyttää pitkän lennon jälkeen... ei saatana! :)
Kuumat pyyhkeet tulevat ennen laskeutumista ja niillä saa ihan tarpeeksi freesin olon.
[/quote]
Olet aika normaalistikin varmaan aika tuhruinen ihminen , jos se nenäliinaa pienempi pyyhe saa sinut raikkaaksi =) Just saying. Pieni tarvikemäärä noin pitkälle lennolle on suotavaa, jo muiden matkustajien viihtyvyyden takia, vaikka itse kakkapylly olisitkin.
[/quote]
Höpö höpö.
Toki jos elämän tarkoitus on näyttää joltain nukelta niin siitä vaan. :D
Miten muuten rectumin ympärille pyyhkimisen yhteydessä mahdollisesti jääneet ulostejäämät liittyvät siihen miltä naama näyttää pitkän lennon jälkeen? Onko sinulla tapana juuri enne laskeutumista työntää sormi peräaukkoosi ja levittää otsalle siihen jääneen tahmat? Muuta en nyt keksi.
[/quote]
Kyllä se sun perseesi haisee aika pahalle 11 h istumisen jälkeen. Vai oletko matkaillut vain tallinnaan?
[/quote]
Aikamoinen kärtsä vallitsee sillä alueella 11 tunnin lennon jälkeen kyllä. Mutta kun naamavärksitä oli kyse...
Ehostatko siis (valkaistun?) peräreikäsikin lennon jälkeen.. tirsk! :)
[/quote]
Kyllä puhdistan valkaisemattoman , karvaisen ruusunnuppuni koneen vessassa ennen lennon laskeutumista.
Saatan pyyhkiä toisella kosteuspyyhellä myös nivuseni, lisätä dödöä ja pestä hampaani.
Minä puhuin yleisesti tarvikkeista. Mutta käryä sinä paskalle kohteen lentokentällä, julkisissa ja hotelliin kirjautuessasi , minua se tosin kuvottaa.
t.paljon matkustava mies
[/quote]
Siis... peräsukkoni ei falskaa lennon aikana joten en myöskään käryä paskalle vaikka en siistiytymissessoita harrastakaan.
Ja täytyy myöntää että melkoisen harvoin kukaan on tullut pyllyäni nuuhkimaan kun olen respan tiskiin hotellissa nojaillut.
Sinulla on siis erilaisia kokemuksia. Missä oikein tapaat matkustella jos saan kysyä?
[/quote]
Väitetään, että naiset ovat siistejä ja huolehtivat hygieniastaan. Juujuu.