Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle soitettiin työkkäristä ja uhkailtiin kovin sanoin

Vierailija
25.11.2014 |

että jos tulee työilmoitus ja en ole yhteydessä työpaikkaan niin saan karenssin. Myöntelin vaan että niin tietysti. Se muija vaan jankkasi että nämä on tärkeitä asioita joita ei tule aina ajatelleeksi. Silloin sanoin, että ymmärrän kyllä etten ole tyhmä ja minulle ei ole ensimmäistäkään työosoitusta tullut teiltä. Siihen piipersi että ne on vähän kiven alla... Siis kukkoileeko työkkäri ja luulee, että työttömät vaan piipittää vai oliko sillä vaan paha aika kuusta?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä ahdistaa, kun pitäis työpaikka 500 000 taikoa

Vierailija
2/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta! Sulle soitettiin?! Minulle kuulemma soitellaan tuossa maaliskuun puolivälissä, ehkä. Muuten olen työkkäristä saanut paperisotaa ja kettuilua alan valinnastani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaus ja piiperrys ei kuulosta kovin uhkaavalta :D

Vierailija
4/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle luvattiin soittaa pari kk sitten ja eipä ole vielä puhelin pirissyt...

Vierailija
5/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineet ne on niilläkin. Ei kannata ottaa niin tosissaan :)

Vierailija
6/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, ihan vain tuon kertoakseenko soitti?

Vierailija
7/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun infoaa. Joillekin tulee yllätyksenä karenssit.

Vierailija
8/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään työkkäri, vaan TE-toimisto.

Työtä sieltä ei ole välitetty enää vuosikausiin. Kunhan  ämmät vain pitävät 8 tunnin mittaisia kahvitaukoja valtion piikkiin.

Vierailija
9/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkailtiin? Sä oikeasti koit työkkärin infosoiton uhkailuna? Sulle on todennäköisesti tulossa työhönosoitus ja puhelulla varmistettiin että ymmärrät hakea sitä. Kyllä se siellä kirjallisestikin lukee, mutta moni karenssista valittava ei niitä työkkärin viestejä lue tai ymmärrä lukemaansa.

Vierailija
10/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuon nyt jokainen tajuaa, että karenssia napsahtaa jos ei ole yhteydessä työpaikkaan. Turhaan sua pelotteli.

Vierailija
11/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nyt työnhakijana, mutta viime keväänä olin ja silloin oli virkailija laittanut paikkoja e-kirjeenä, jota minulla ei ollut käytössä, enkä edes tiennyt tuollaisesta.. ja vanhoja ei päässyt lukemaan, kun sitten otin tuon käyttöön. Ei tullut kyllä mitään sanktiota..

Vierailija
12/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän niidenkin olla tekevinään jotain, ettei mene työpaikka alta.

Vierailija
13/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:04"]

Uhkailtiin? Sä oikeasti koit työkkärin infosoiton uhkailuna? Sulle on todennäköisesti tulossa työhönosoitus ja puhelulla varmistettiin että ymmärrät hakea sitä. Kyllä se siellä kirjallisestikin lukee, mutta moni karenssista valittava ei niitä työkkärin viestejä lue tai ymmärrä lukemaansa.

[/quote]

En ole ap,mutta mä koen kaikki TE-toimiston yhteydenotot uhkaavina :D Tuntuu kuin hiillostaisivat työllistymään,vaikka hehän vain hoitavat työnsä. AP,puhelun oli todennäköisesti tarkoitus infota,ei pelotella,jotkut työkkärin virkailijat eivät vain ole kovin asiakaspalveluhenkisiä,ja saavat asialliset asiat kuulostamaan kukkoilulta.

Vierailija
14/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelleni soitettiin silloin kesäkuussa kun oli valmistunut.Ihmettelin kovasti TE-toimiston aktiivisuutta.Sieltä on soitettu nyt kahdesti! Nyt kun olisi sinne päin asiaa niin mitenkään et saa sitä neuvojaa kiinni että vois asiaa selvittää.

Vierailija
15/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäristä sanottiin jos en tee cv-nettiä laittavat karenssin viikon kuluessa.Pystyvät koneeltaan katsomaan olenko sen tehnyt. Tein siis sen !

Vierailija
16/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

CV-netti ei ole pakollinen ellet ole hölmöyksissäsi mennyt lupaamaan sen laatimista työllistymissuunnitelmassa. Muussa tapauksessa mitään karenssia ei voi sen perusteella langettaa, ettei asiakas ole vapaaehtoisesti pistänyt tietojaan palveluun.

Vierailija
17/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen äskettäin ilmoittautunut työttömäksi. Nyt sain kutsun saapua toimistoon tiettynä päivänä ilman varattua aikaa. Mitä mun pitää odottaa siltä käynniltä? pitääkö mulla olla mukana jotakin?

(en ole koskaan aiemmin ilmoittanutunut työttömäksi)

Vierailija
18/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tuota työkkärin soittelua nykyään. Ihan niin kuin työtön sillä työllistyisi, että joku täti soittelee ja kyselee kuulumisia joka toinen päivä.

Vierailija
19/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla piti olla elokuussa aika. Olin just lähdössä työkkäriin kun soittivat että aikasi on siirretty huhtikuulle 2015.

Vierailija
20/38 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut siis saanko mä jotenkin muka nyt sitä korvausta kun ei kukaan ole kysynyt edes mun tilinroa?