Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka fiksu ja lahjakas pitää olla, että pääsisi lääkikseen?

Vierailija
01.11.2014 |

Terve!

Olen lukion ekalla vuodella. En vielä osaa hyvin suomea, mutta olen aivan ahkera, sillä mä haluaisin hakea lääkikseen ja olen valmis tekemään kaikki sen eteen. 

En ole fiksu, mutta minulla on motivaatiota ja jaksan opiskella.

Lukion eka koeviikko meni aivan hyvin, sain 10 kemiasta ja 8 matikasta(mul on pitkä)

Olen aika hyvä fyysikassa, bilsassa ja kemiassa(9-10 aina),

enkussa ja ruotsissa oon huono(8-9 aina, sillä osaan lukea ja kirjoittaa mutta en osaa puhua, enkä ymmärrä kun kuuntelen)

nii haluaisin kysyä, että kuinka fiksu ja lahjakas pitää olla että pääsisi lääkikseen, riittäisikö se että olen ahkera ja yritän parhaani?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä taitaa olla motivaatio ja pitkäjänteisyys. Pitää jaksaa opiskella säntillisesti fysiikkaa ja kemiaa ja harjoitella laskuja. Ei ne lääkiksen opiskelijat (tai lääkärit) kuitenkaan mitään superihmisiä tai ylimaallisia neroja ole, ihan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
2/3 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet valmis tekemään töitä, niin ihan mahdollista se on. Laskurutiinin pitää olla huikean hyvä, koska laskemista on paljon, ja aihepiirejäkin on paljon, joista kysyä.

En tiedä onko siellä aineistokoetta. Jos on, äidinkielen tasoa huonompi kielitaito voi haitata. Vieraskielistä tekstiä siellä ei ole, joten enkun ja ruotsin numeroilla ei ole väliä.

Suurin osa sisäänpäässeistä on käynyt valmennuskurssit, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä lukemassa epione.fi älyvuotoa. Pääsykokeisiin kannattaa lukea hyvin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä