28v tyttäreni on edelleen sinkku
Ei meinaa löytää miestä tuolta Helsingistä millään. Kuulemma kilpailu on todella kovaa ja miehet voivat vaihtaa naisia kuin sukkia. Pitääkö paikkansa?
Kommentit (34)
Minäkin olen 32v sinkku. Ei mahda mitään sille ettei rakkaus ole ikuista, suhteet alkaa ja päättyy. Eikä elämän tarkoitus ole olla parisuhteessa.
Ap ei tiedä mitään tyttären yksityiselämästä pääkaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Todennäköisesti tuon ikäinen nainen harrastaa seksiä usean miehen kanssa tänäkin viikonloppuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Todennäköisesti tuon ikäinen nainen harrastaa seksiä usean miehen kanssa tänäkin viikonloppuna
No ei harrasta.
Mutta en minä ole vanhemmilleni ihastuksia ja juttujani tässä vuosien varrella raportoinut.
Kerran makasin sydän särkyneenä viikon sängyn pohjalla enkä oikeasti suostunut tekemään mitään, niin ystäväni otti äitiini yhteyttä ja silloin äiti sai tietää, että minulla on ollut joku miesjuttu.
Neitsyt en kyllä ole, mutta lähinnä seksitöntä on sinkkunaisen elämä.
-28v nainen
Onhan se ihan fakta että isoissa kaupungeissa joissa on paljon opiskelijoita on enemmän nuoria naisia kuin miehiä. Sitten tietysti kun korkeakouluissa naisia oli jokunen vuosi sitten 65% opiskelijoista, ei välttämättä suunnilleen samanikäistä vähintään korkeakouluopiskelijaa tai sieltä valmistunutta miestä löydy. Duunarit ja amikset liikkuvat yleensä vähän eri porukoissa kuin akateemiset, eikä yhteistä ajatusmaailmaa välttämättä löydy. Sitten on esimerkiksi joku Uusikaupunki jossa on valtava yliedustus nuorista miehistä autotehtaan myötä. Näin se nykyään menee.
Tämä lienee trolli, koska täällä on aiemminkin ollut aloituksia, joissa äiti (tai "äiti") surkuttelee 28-vuotiasta sinkkutytärtään.
Mutta se on silti ikävän tavallista, että vanhemmille on tärkeää lähinnä se, että lapset etenevät elämässä sen perinteisen kaavan mukaan. Sillä, onko aikuinen lapsi oikeasti tyytyväinen ja hyvinvoiva, ei vaikuta olevan niinkään väliä. Kunhan vain näyttää ulospäin normaalilta ja muottiin sopivalta, niin ei ala ihmiset puhua ja voi itse huokaista helpotuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Tätini oli 85 vuotiaana vielä sinkku. Ja onnelline ja tyytyväinen elämäänsä.
Juu-u voi olla, jos ei oo paremmasta elämästä tietoakaan. Jos vaikka olisi joskus saanut oikeen kunnolla miehen nautinnon aisaa, niin ei sitä voi sen jälkeen elää enää ilman. Siinä tajuaa kuinka kurjaa sinkku elämä on.
Rupeaa olemaan jo aika vanhaa tavaraa. Kaupittelisin afrikanneekerille jalkavaimoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida niellä....
Nykyään on pakko niellä ja ottaa peppuun jos meinaa pärjätä miesmarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko neitsyt
Ei 28-vuotias voi olla neitsyt. Neitsyys menetään 16-vuotiaana viimeistään
Jaa. Mikä mä sitten oon?
N29, kokematon
Jos tytär on tuossa iässä vielä kokematon niin kannattaisi jo oikeasti miettiä, että missä on vika. Naisella ei tuossa iässä ole enää montaa vuotta tuhlattavaksi jos haluaa löytää miehen ja perustaa perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko neitsyt
Ei 28-vuotias voi olla neitsyt. Neitsyys menetään 16-vuotiaana viimeistään
Jaa. Mikä mä sitten oon?
N29, kokematon
Miksi et halua harrastaa seksiä? Ei se nyt niin vakavaa puuhaa ole. Päinvastoin ihan mukavaa :)
Kiviäkin kiinnostaa.
Tästä voidaan päätellä, että en ole kunnollinen mies.