Kaverin koira nuolaisi vauvan naamaa
Eli olin lapsettoman kaverini luona kylässä vauvani kanssa. Hänellä iso sekarotuinen koira. Noh vauva siinä touhuili lattialla ja ennen kuin huomasin mennä väliin hurtta ehti lipsutella tytön naamaa. Olin äimistynyt ja ällötti suorastaan, kun kaveri kehui miten hauva tekee tuttavuutta, miten suloista! Mua yökötti, koska koira nuolee itseään, omia kulkusiaan ym. En näyttänyt tätä kaverille, sanoin vaan hämmentyneenä että ompas hassu koira. En vain pidä koirista. Saatan olla niuho ja typerä jonkun mielestä, mutta minusta oli ällöttävää kun koira nuoli lapseni kasvoja. Lapsi oli vähän ihmeissään hymyili kyllä mutta, ei ole koiriin tottunut. Yh. Ei ikinä koiraa meille! Kiitos kun sain avautua.
Kommentit (57)
Eikös siitä ole tutkimuksiakin, että koiraperheissä on lapsilla vähemmän allergioita? Ja ap. älä tartuta lapseesi sitä koira-inhoa, päättäköön isompana itse, pitääkö koirista vai ei.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:56"]
Täällä näytetään olevan sitä mieltä, että koiran pitäisi ehdottomasti antaa nuolla lasta naamaan, tai muuten on suorastaan huono äiti. :D Huhhuh.
[/quote]
meillä on vauva ja meillä on koira. Koiran olemme antaneet tehdä tuttavuutta vauvaan totta kai, mutta en silti anna koiran nuolla vauvaa niinkuin en anna koiran nuolla itseänikään. En kyllä koe olevani huono äiti tai huono ihminen.
Kuules ap, koiraperheissä kasvaa kaikkein terveimmät lapset. Lapsi oppii myös hellyyttä ja empatiaa koirien kautta.
Jotta lapsesta tulee terve ja sen immuunipuolustus kehittyy, lapsi tarvitsee kontaktia eläimiin, maahan, multaan, likaan.
Muistakaa myös että AINA kun koskettelette OVENKAHVOJA julkisissa rakennuksissa niin niitä on koskettu käsillä jotka ovat hetki sitten olleet PERSEESSÄ, PILLUSSA ja KYRVÄSSÄ.
Koira syönyt sontaa pihalla ja lupsutellut kopeksiaan ja nuollut anaaliaan ennen lapsukaisesi nuolemista, tsemppiä :)
1. Tapauksessa kukaan ei vahingoittunut, vain ap:lle tuli mielenharmia
2. Jos niin ällöttää, voi vauvan naaman toki pyyhkäistä
3. Nuolaisu oli koiran hyväntahtoinen ele
Koiraperheiden lapset ovat paljon terveempiä, kuin koirattomien. Koira suojaa lasta allergioilta ja diabetekselta, juuri oli aiheesta julkaistu tutkimus. Ylihygieenisten mammojen kersoista kasvaa allergisia astmaatikkoja, joilla ei ole vastustuskykyä millekään.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:41"]
Koiran suu on PALJON puhtaampi kuin ihmisen. Sinä varmaan itsekin pusuttelet lastasi? Paljon enemmän lapsesi saa siis sinun suukosta pöpöjä kuin koiran nuolaisusta.
[/quote]
Aina näitä typeriä kliseitä! Jos sielä koiran suussa on jotain bakteereja vähemmän kun ihmisen suussa, ei se ketään normaali ihmistä kiinnosta. Et kai sinäkään vauvaasi pusuttele, pesemättä suutasi, jos olet juuri mieheltäsi poskeen ottanut? vai pusutteletko?
reku nuollut aivosi paskaksi.... eih, päivän naurut taas, kiitos tästä :D[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:42"]Koirat on oksettavia. Haiseva kirppukasa lähestyy, nostan lapseni syliin ja olen valmiina potkaisemaan sellaista kapista rakkia. Minua ei rakit lähesty [/quote] Lapset ovat oksettavaia. Haiseva räkänokka lähestyy, nostan koirani syliin ja olen valmiina potkaisemaan sellaista kapista pentua. Minua ei kakarat lähesty. Noin, huomaatko miten idioottimaiselta kuulostat? [/quote] mitä idioottimaista siinä on, jos ei tykkää kapisista piskeistä? Sairaammalta tuo sinun juttusi kuulostaa. Katsos, vauvan pahoinpitely on RIKOS. Rakin monottaminen ei. Ymmärrätkö, vai onko rekku nuollut aivosi paskaksi?
[/quote]
Eikös ole todettu, että moni psykopaatti on tykännyt kiduttaa eläimiä jo lapsena? Tunnistatko itsesi arvoisa koiranpotkija?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:42"]Koirat on oksettavia. Haiseva kirppukasa lähestyy, nostan lapseni syliin ja olen valmiina potkaisemaan sellaista kapista rakkia. Minua ei rakit lähesty [/quote] Lapset ovat oksettavaia. Haiseva räkänokka lähestyy, nostan koirani syliin ja olen valmiina potkaisemaan sellaista kapista pentua. Minua ei kakarat lähesty. Noin, huomaatko miten idioottimaiselta kuulostat? [/quote] mitä idioottimaista siinä on, jos ei tykkää kapisista piskeistä? Sairaammalta tuo sinun juttusi kuulostaa. Katsos, vauvan pahoinpitely on RIKOS. Rakin monottaminen ei. Ymmärrätkö, vai onko rekku nuollut aivosi paskaksi? [/quote] Jaa ettei koiran potkiminen ole rikos? Ihan yhtä sairaalta sinun juttusi kuulostaa, erona se etten minä ollut tosissani. Ymmärrätkö, ääliö? [/quote] Joo. No luuletko että poliisia vittuakaan kiinnostaa, jos ihminen potkaisee koiraa? Vai kiinnostaakohan sitä, että joku potkaisee vauvaa? Luulen että vauvaa potkittaessa valkotakkisest sedät vie. Vittu koiraihmiset on kyllä typeriä. Syökää vaan sitä paskaa,, niin kuin ne ihanat ja puhtaat Fifit
[/quote]
Toivottavasti joku koiran omistaja potkaisee sua takaisin sen koiran puolesta etkä enää siinä vaiheessa ole siinä kunnossa, että pystyt tekemään mitään omatoimisesti, edes hengittämään. Ja sitäpaitsi, eiköhän sitä vauvaakin potkiessa ne sedät ole sinisiin haalareihin pukeutuneita eikä valkoisiin takkeihin...
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:41"]Koiran suu on PALJON puhtaampi kuin ihmisen. Sinä varmaan itsekin pusuttelet lastasi? Paljon enemmän lapsesi saa siis sinun suukosta pöpöjä kuin koiran nuolaisusta.
[/quote]
Ottamatta kantaa itse aiheeseen (mennyt ärsyttäväksi tappeluksi). Koiran suu ei TODELLAKAAN ole puhtaampi kuin ihmisen. Ja on aivan älytöntä miten moni ihminen uskoo vieläkin tähän myyttiin joka on alkanut jotain tuhat vuotta sitten (koirat nuolevat haavojaan, ja haavat paranee nopeasti = koiran sylki on antibakteerista.) Tämä ei pidä paikkaansa.
Totuttakaa lapsia eläimiin. Osaavat sitten kohdata turvallisesti.
Mutta kaikki yltiöpäinen koirien pusuttelu ja jäätelön jakaminen on epähygieenistä ja hölmöä.
-Eläinlääkäri
Hitto miten oksettava ihminen tuo yksi... Kyllä maailma on tuhoon tuomittu! Ei arvosteta eläimiä tai luontoa, pilataan kaikki. Lisäksi en voi sietää ihmisiä, jotka rääkää eläimiä...tai en edes ihmiseksi sellaista saastaa sanoisi.
No saipahan ainakin vastustuskykyä :) Minulla oli 3 kolme koiraa kun 2 ensimmäistä lastani syntyi, tottakai siinä meni eritteet sekaisin aina välillä. Mutta haittaakse? Lapset on olleet aina terveitä. Nyt 8 vuotias poika on joutunut syömään vain yhden ab-kuurin eläessään ja 5 vuotiaskin vain yhden. Kummallakaan ei mitään allergioita yms.
En silti sano etteikö se olisi vähän ällöä, onhan se mutta ei se kuitenkaan ole :D
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:43"]
No saipahan ainakin vastustuskykyä :) Minulla oli 3 kolme koiraa kun 2 ensimmäistä lastani syntyi, tottakai siinä meni eritteet sekaisin aina välillä. Mutta haittaakse? Lapset on olleet aina terveitä. Nyt 8 vuotias poika on joutunut syömään vain yhden ab-kuurin eläessään ja 5 vuotiaskin vain yhden. Kummallakaan ei mitään allergioita yms.
En silti sano etteikö se olisi vähän ällöä, onhan se mutta ei se kuitenkaan ole :D
[/quote]
Joo samaa mieltä, koirat vaan tervehtimään vauvoja synnärille, heti kun pää pilkottaa reisien välistä, koira sinne vaan kielineen, niin ei tarvitse antibiootteja valmistaa.
Enpä laittaisi lasta valvomatta lattialle jos talossa koira. Oma mokasi.
Entäpä jos vauva olisi tehnyt virheliikkeen ja puraissut lasta naamaan.
Olisitko ymmärtänyt että oma vikasi?
Itse olisin mennyt heti pesemään lapsen kasvot.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:42"]Koirat on oksettavia. Haiseva kirppukasa lähestyy, nostan lapseni syliin ja olen valmiina potkaisemaan sellaista kapista rakkia. Minua ei rakit lähesty
[/quote]
Lapset ovat oksettavaia. Haiseva räkänokka lähestyy, nostan koirani syliin ja olen valmiina potkaisemaan sellaista kapista pentua. Minua ei kakarat lähesty.
Noin, huomaatko miten idioottimaiselta kuulostat?
[/quote]
mitä idioottimaista siinä on, jos ei tykkää kapisista piskeistä? Sairaammalta tuo sinun juttusi kuulostaa. Katsos, vauvan pahoinpitely on RIKOS. Rakin monottaminen ei. Ymmärrätkö, vai onko rekku nuollut aivosi paskaksi?
[/quote]
Jaa ettei koiran potkiminen ole rikos? Ihan yhtä sairaalta sinun juttusi kuulostaa, erona se etten minä ollut tosissani. Ymmärrätkö, ääliö?
[/quote]
Joo. No luuletko että poliisia vittuakaan kiinnostaa, jos ihminen potkaisee koiraa? Vai kiinnostaakohan sitä, että joku potkaisee vauvaa? Luulen että vauvaa potkittaessa valkotakkisest sedät vie. Vittu koiraihmiset on kyllä typeriä. Syökää vaan sitä paskaa,, niin kuin ne ihanat ja puhtaat Fifit
[/quote]
En yleensä käytä tällaista kieltä, mutta haistapa vittu. Sinunkaltaisesi kanssa on turha keskustella mistään asiasta, olet yksinkertainen ja typerä.
[/quote]
Huhuh. Todella pöyristyttävän mainio argumentti, jolla todistit oman yksinkertaisuutesi.
[/quote]
Koiran potkintahan se vasta onkin älykkyyden multihuipentuma! Onneksi sinä et ole niin yksinkertainen. Haluathan alkaa potkimaan viattomia ja puolustuskyvyttömiä luontokappaleita vain siksi kun olet niin täydellinen ja älykäs!