Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin koira nuolaisi vauvan naamaa

Vierailija
01.11.2014 |

Eli olin lapsettoman kaverini luona kylässä vauvani kanssa. Hänellä iso sekarotuinen koira. Noh vauva siinä touhuili lattialla ja ennen kuin huomasin mennä väliin hurtta ehti lipsutella tytön naamaa. Olin äimistynyt ja ällötti suorastaan, kun kaveri kehui miten hauva tekee tuttavuutta, miten suloista! Mua yökötti, koska koira nuolee itseään, omia kulkusiaan ym. En näyttänyt tätä kaverille, sanoin vaan hämmentyneenä että ompas hassu koira. En vain pidä koirista. Saatan olla niuho ja typerä jonkun mielestä, mutta minusta oli ällöttävää kun koira nuoli lapseni kasvoja. Lapsi oli vähän ihmeissään hymyili kyllä mutta, ei ole koiriin tottunut. Yh. Ei ikinä koiraa meille! Kiitos kun sain avautua. 

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:42"]Koirat on oksettavia. Haiseva kirppukasa lähestyy, nostan lapseni syliin ja olen valmiina potkaisemaan sellaista kapista rakkia. Minua ei rakit lähesty
[/quote]
Lapset ovat oksettavaia. Haiseva räkänokka lähestyy, nostan koirani syliin ja olen valmiina potkaisemaan sellaista kapista pentua. Minua ei kakarat lähesty.
Noin, huomaatko miten idioottimaiselta kuulostat?
[/quote]

mitä idioottimaista siinä on, jos ei tykkää kapisista piskeistä? Sairaammalta tuo sinun juttusi kuulostaa. Katsos, vauvan pahoinpitely on RIKOS. Rakin monottaminen ei. Ymmärrätkö, vai onko rekku nuollut aivosi paskaksi?
[/quote]

Jaa ettei koiran potkiminen ole rikos? Ihan yhtä sairaalta sinun juttusi kuulostaa, erona se etten minä ollut tosissani. Ymmärrätkö, ääliö?
[/quote]

Joo. No luuletko että poliisia vittuakaan kiinnostaa, jos ihminen potkaisee koiraa? Vai kiinnostaakohan sitä, että joku potkaisee vauvaa? Luulen että vauvaa potkittaessa valkotakkisest sedät vie. Vittu koiraihmiset on kyllä typeriä. Syökää vaan sitä paskaa,, niin kuin ne ihanat ja puhtaat Fifit
[/quote]
En yleensä käytä tällaista kieltä, mutta haistapa vittu. Sinunkaltaisesi kanssa on turha keskustella mistään asiasta, olet yksinkertainen ja typerä.

Vierailija
22/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:41"]

Koiran suu on PALJON puhtaampi kuin ihmisen. Sinä varmaan itsekin pusuttelet lastasi? Paljon enemmän lapsesi saa siis sinun suukosta pöpöjä kuin koiran nuolaisusta.

[/quote]

Mikähän legenda tuokin on. Ainakin koiran suusta voi saada pahoja tulehduksia. Siis todella pahoja. Jäykkäkouristusrokotuskin annetaan ihan piruuttaan koiran purastessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi... Toivottavasti kaverisi koira ei tullut kipeeksi. :(

Vierailija
24/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:42"]Koirat on oksettavia. Haiseva kirppukasa lähestyy, nostan lapseni syliin ja olen valmiina potkaisemaan sellaista kapista rakkia. Minua ei rakit lähesty
[/quote]
Lapset ovat oksettavaia. Haiseva räkänokka lähestyy, nostan koirani syliin ja olen valmiina potkaisemaan sellaista kapista pentua. Minua ei kakarat lähesty.
[/quote]

mitä idioottimaista siinä on, jos ei tykkää kapisista piskeistä? Sairaammalta tuo sinun juttusi kuulostaa. Katsos, vauvan pahoinpitely on RIKOS. Rakin monottaminen ei. Ymmärrätkö, vai onko rekku nuollut aivosi paskaksi?
[/quote]

Ihan yhtä sairaalta sinun koirien potkimis fantasiasi kuullostaa. Ite oon myös valmis potkimaa vaikka jokaisen räkänokkaisen äpärän kauemmas kintuistani, mutta koirat ovat tervetulleita. Ne sentäs tottelee paremmin kuin yksikään äpärä ja koirat rakastaa ehdoitta.

Vierailija
25/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, pitäis vissii rekisteröityä kun aina täällä roikun :D kyllä joo, ehkä mun ei olis pitän vauvaa lattialle laittaa. Tosin nyyt vajaa 7 kk haluaa koko ajan päästä harjottelee konttausasentoa niin iskin sitten naperon olkkarin matolle, kun me istuttiin sohvalla. Koiraperhe on koiraperhe. Huoh. Mutta kun minä en ajattele sitä "pusutteluna" vaan että koira nuolee lapsen naamaa on minusta ällöttävää. En antaisi sen koiran nuolla omaa naamaanikaan. Okei, mutta nyt salaatin tekoon, ruoka kohta valmista.

Vierailija
26/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:49"]Ap tässä. Joo, myönnän olen niuho. Mutta ehkä, kun en ole tottunut koiriin, niin jotenkin ällötti. Ja kyllä, suukotan lapsen naamaa, mutta en suoraan suulle. Mulla on karva-allergiaa, kissoista ja koirista alan oirehtia silmien kutinalla, nenän valumiselle, yskimisellä aika pian kontaktin jälkeen, ni ehkä senkin takia reagoin niin voimakkaasti. Minä en vain pidä kyseisistä eläimistä. Juu tiijän, ei tyttö tohon kuole ja ei en pessyt sen naamaa tämän episodin jälkeen...
[/quote]

Mikä ihmeen "karva-allergia"? Voiko joku olla oikeasti noin tietämätön? :D

Vierailija
27/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:42"]Koirat on oksettavia. Haiseva kirppukasa lähestyy, nostan lapseni syliin ja olen valmiina potkaisemaan sellaista kapista rakkia. Minua ei rakit lähesty
[/quote]

Et taida edes tietää mitä kapi tarkoittaa?

Vierailija
28/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:41"]

Naamaa ei koiralla nuoleteta!!! Yök!

[/quote]

Mutta pillua se saa nuolla vai?

Vierailija
29/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän olisi pitänyt kieltää koiraa nuolemasta naamaa. Vaikka koira on ihana, niin sen voi opettaa olemaan nuolematta naamaa. Se kuuluu ihan hyviin tapoihin koiraperheissäkin.

Vierailija
30/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:42"]Koirat on oksettavia. Haiseva kirppukasa lähestyy, nostan lapseni syliin ja olen valmiina potkaisemaan sellaista kapista rakkia. Minua ei rakit lähesty
[/quote]
Toivottavasti joku potkii sinua!

Vierailija
31/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 13:01"]

Ystävän olisi pitänyt kieltää koiraa nuolemasta naamaa. Vaikka koira on ihana, niin sen voi opettaa olemaan nuolematta naamaa. Se kuuluu ihan hyviin tapoihin koiraperheissäkin.

[/quote]

ap komppaa: siis kyllä! Jotkut koiranomistajat ottavat automaattisesti linjan, että ei hypitä vasten, ei nuoleskella mistä sattuu. Noh joo, nuttura alkaa löysentyä enkä ole ystävääni haastamassa oikeuteen :D Tässä sen näkee, miten monta kantaa on eri ihmisillä, on niin ihmisestä kiinni miten asiasta aattelee.

Vierailija
32/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isossa-Britanniassa vauva kuoli just kun koira nuoli saastasella kielellään

Vierailija
33/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:49"]Ap tässä. Joo, myönnän olen niuho. Mutta ehkä, kun en ole tottunut koiriin, niin jotenkin ällötti. Ja kyllä, suukotan lapsen naamaa, mutta en suoraan suulle. Mulla on karva-allergiaa, kissoista ja koirista alan oirehtia silmien kutinalla, nenän valumiselle, yskimisellä aika pian kontaktin jälkeen, ni ehkä senkin takia reagoin niin voimakkaasti. Minä en vain pidä kyseisistä eläimistä. Juu tiijän, ei tyttö tohon kuole ja ei en pessyt sen naamaa tämän episodin jälkeen...
[/quote]
Ei se lapsi siihen kuole, mutta itseäsi saat syyttää koska pidit lasta lattialla koirallisessa kodissa etkä erikseen pyytänyt, että voisiko koira olla toisessa huoneessa.

Vierailija
34/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä olisi uskaltanut laittaa lasta lattialle koiran ulottuville. Varsinkaan jos koira ei ole tottunut vauvoihin.  En tykkää että koira nuolisi lapseni kasvoja. Mutta varsinainen syy on varoa ettei koira pure tai kynsi vauvaa.

Eikö kaikissa ohjeissa neuvota yleensä ettei lasta ja koiraa saa koskaan jättää valvomatta edes kotona vaikka ovat tottuneet toisiinsa. Itse olisin ainakin istunut lattialla vauvan vieressä jolloin olisin voinut huolehtia riittävän rauhallisesta tutustumisesta.

Vierailija
35/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 13:05"]Isossa-Britanniassa vauva kuoli just kun koira nuoli saastasella kielellään
[/quote]

Linkkiä juttuun? Vai keksitkö päästäsi?
Ja siis tottahan se äpärä delad just tasan sen koiran lipasuun, ei suinkaan mihinkään muuhun. Eikö vain?!

Vierailija
36/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:38"]

Eli olin lapsettoman kaverini luona kylässä vauvani kanssa. Hänellä iso sekarotuinen koira. Noh vauva siinä touhuili lattialla ja ennen kuin huomasin mennä väliin hurtta ehti lipsutella tytön naamaa. Olin äimistynyt ja ällötti suorastaan, kun kaveri kehui miten hauva tekee tuttavuutta, miten suloista! Mua yökötti, koska koira nuolee itseään, omia kulkusiaan ym. En näyttänyt tätä kaverille, sanoin vaan hämmentyneenä että ompas hassu koira. En vain pidä koirista. Saatan olla niuho ja typerä jonkun mielestä, mutta minusta oli ällöttävää kun koira nuoli lapseni kasvoja. Lapsi oli vähän ihmeissään hymyili kyllä mutta, ei ole koiriin tottunut. Yh. Ei ikinä koiraa meille! Kiitos kun sain avautua. 

[/quote]

Etköhän sinäkin ole aika monia kulkusia nuollut perus suominaisen tapaan.

Vierailija
37/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:42"]Tuota pitäisi tapahtua useimminkin, ei tulisi lapsestasi niin allerginen.
[/quote]

Mikä typerä luulo. Monet kun ovat jo syntyessään allergisia, se on yksi ja sama onko niitä karvakasoja kotona vai ei.

Vierailija
38/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran suun puhtaus on urbaanilegendaa. Koiralla on erilainen bakteerikanta suussa kuin ihmisellä, mutta kyllä koiralta voi saada vakavia sairauksia, mm. jäykkäkouristuksen. Lisäksi koirat syövät muiden eläinten ulosteita sekä nuolevat päivittäin persreikäänsä. Koirassa voi olla loisiakin. En haluaisi mitään matoja lapselleni jostain saastaisesta rakista.

Vierailija
39/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:42"]Tuota pitäisi tapahtua useimminkin, ei tulisi lapsestasi niin allerginen.
[/quote]

Mikä typerä luulo. Monet kun ovat jo syntyessään allergisia, se on yksi ja sama onko niitä karvakasoja kotona vai ei.
[/quote]

Ja sun luulos ei oo sit yhtään typerä?! :D

Vierailija
40/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:42"]Koirat on oksettavia. Haiseva kirppukasa lähestyy, nostan lapseni syliin ja olen valmiina potkaisemaan sellaista kapista rakkia. Minua ei rakit lähesty
[/quote]
[/quote]

[/quote]

Jaa ettei koiran potkiminen ole rikos? Ihan yhtä sairaalta sinun juttusi kuulostaa, erona se etten minä ollut tosissani. Ymmärrätkö, ääliö?
[/quote]

Joo. No luuletko että poliisia vittuakaan kiinnostaa, jos ihminen potkaisee koiraa? Vai kiinnostaakohan sitä, että joku potkaisee vauvaa? Luulen että vauvaa potkittaessa valkotakkisest sedät vie. Vittu koiraihmiset on kyllä typeriä. Syökää vaan sitä paskaa,, niin kuin ne ihanat ja puhtaat Fifit
[/quote]
En yleensä käytä tällaista kieltä, mutta haistapa vittu. Sinunkaltaisesi kanssa on turha keskustella mistään asiasta, olet yksinkertainen ja typerä.
[/quote]

Huhuh. Todella pöyristyttävän mainio argumentti, jolla todistit oman yksinkertaisuutesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi