Kamalan näkönen tissi tuossa Imettäjät-mainoksessa
Kommentit (76)
miten sen bannerin saa pois päältä? Siis ettei näkyis tuo tissikuva?
Just mietin ennen kuin näin tätä keskustelun otsikkoa ja katsoin mainosta, että onpa niitä tissejäkin monenlaisia. Itsellä niin erilaiset...
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 16:51"]Mitä ihmeen teinejä täällä on kauhistelemassa :D Kannattais tosiaan käydä vaikka uimahallissa, siellä näkee monen näköistä ja kokoista tisukkaa ja limppulörpäkettä, nännin nöpökkää.
Mulla ei näy tuo mainos enää, mutta tässä ketjussa oli linkki siihen jos kiinnostaa.
[/quote]
Miksi pitää olla noin ällö?
En haluaisi lähteä mollaamaan toisten rintoja, mutta täytyy sanoa, että ahdistaa joka kerta, kun tuo kuva tulee näkyviin. En halua katsella toisten rumia nännejä ja nyt tämä av pakottaa sen tekemään, jos aion osallistua keskusteluihin. Please, poistakaa mainos. Kai imetysohjelmaa voi mainostaa ilman nänniäkin?
Vain toinen nainen voi olla naiselle näin ilkeä. Ajatelkaa, miltä kuvan rinnan omistavalta naisesta tuntuisi, jos näkisi mitä hänestä puhutaan. Tuli ihan paha mieli :(
Odottakaa kun vähän kasvatte, saatte tekin teinit vähän järkeä päähänne..
Enpä ole teini.olen 52-vuotias, ja kyllä on ruma nänni, aivan luonnoton. Missä nännipiha, onko rinnassa kasvain. Laitoin palautetta rinnan mallille, Ylen kautta että hakeudu mammografiaan.
Omat rintani tulivat raskausaikana täyteen raskausarpia ja mielestäni kasvoivat sen aikana yhtä paljon kuin imetyksen aikana. Eli puolet ja puolet.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:13"]
aaaah...olispa sellanen pinkeä, täyteläinen rinta, mielellään molemmat näkyvissä.
T. mies 37v
No ny on varustusta..mutta mutta tuo naama, not.
T. mies 37v
[/quote]
Kelpaisiko tämmöiset? Tässä linkissä on hyvät tissit
[/quote]
No mitä vittua nyt taas, millaista porukkaa täällä oikein liikkuu? Ihan normaalilta tissiltä näyttää. Odotin jotain järkyttävää maassa roikkuvaa meganännitissiä, mutta ihan tavallinenhan tuo on. Kommenttien perusteella porukka täällä on korkeintaan 14-vuotiaita, kun jopa itse vasta 17-vuotiaana ymmärrän että bannerissa on ihan normaali rinta :D Hei haloo nyt oikeesti.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:07"]
No mitä vittua nyt taas, millaista porukkaa täällä oikein liikkuu? Ihan normaalilta tissiltä näyttää. Odotin jotain järkyttävää maassa roikkuvaa meganännitissiä, mutta ihan tavallinenhan tuo on. Kommenttien perusteella porukka täällä on korkeintaan 14-vuotiaita, kun jopa itse vasta 17-vuotiaana ymmärrän että bannerissa on ihan normaali rinta :D Hei haloo nyt oikeesti.
[/quote]
Aivan. Samaa olen ihmetellyt. Onko kukaan ottanut kuvaa omasta tissistään? Jokaisella ihan erilainen ja omanlainen, mutta kuitenkin ihan normaali, kuten tuo mainoksen rinta on. Hyvä, että tuo mainos on, enpä olisi tiennyt tuollaista ohjelmaa olevan, kun en juuri tv:tä katso.
Ei ole adblock. Muttei tietty mobiilissa näy. Eipä tuo mikään kaunein mahdollinen ole. Suuri, tumma nänni ja pieni rinta. Mutta en näe painajaisiakaan. Kannattaa ehkä harkita pimeään huoneeseen lukkiutumista jos noin pääsee järkyttämään noin pienet asiat.