Kamalan näkönen tissi tuossa Imettäjät-mainoksessa
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 09:14"]Imetys pilaa naisen rinnat. Mistä mainoksesta oikein puhutte?
[/quote]
Imetys itseasiassa auttaa rintojen ihoa kiinteytymään maidonnousun aiheuttaman venymisen jäljiltä. Rinnat yleensä raskauden aikana kasvaa ja se ne rinnat "pilaa". Itse imetys auttaa rintoja palautumaan.
Ällö mainos ja vielä sairaampaa tehdä aiheesta ohjelma. Kohta varmaan ulostamisestakin tulee oma sarjansa. Näin kakkaat oikein!
Ainakin minulle tissi tulee näkyviin aina yläreunaan kun keskustelussa olen ja sivua vaihdan. Olen täällä puhelimella, mutta tietokoneasetuksin.
Tuossa tississä ei ole nännipihaa ollenkaan, pelkkä verevä nänni keskellä pientä tissiä. Onkohan edes imettäjän tissi?
Minulla on tuollaiset rinnat. Esikoista täysimetin 6 kk kasvattaen hänet pienipainoisesta keskosesta potraksi vauvaksi. Nyt olen raskaana ja ajattelin toistaa 6 kk täysimetyksen. Ainakaan ensimmäinen kierros ei muuttanut rintojen muotoa tai kokoa, saa nähdä miten toisella kerralla käy.
Hyi saatana, nyt mäkin näin sen. Juuri aamiaista syön ja meni lähes ruokahalu :(
Toivottavasti tuota tissiä esitellään livenä vain oman kodin seinien sisäpuolella.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 09:14"]Imetys pilaa naisen rinnat. Mistä mainoksesta oikein puhutte? [/quote] Imetys itseasiassa auttaa rintojen ihoa kiinteytymään maidonnousun aiheuttaman venymisen jäljiltä. Rinnat yleensä raskauden aikana kasvaa ja se ne rinnat "pilaa". Itse imetys auttaa rintoja palautumaan.
[/quote]
No jaa, kyllä se maidonnousu ne vasta kunnolla kasvattaa, raskausajan kasvu on pientä sen rinnalla. Ekan raskauden jälkeen jouduin lopettamaan imetyksen heti alkuunsa lääkityksen vuoksi, tuolloin rinnoissa ei tapahtunut muutosta. Mutta toisen raskauden jälkeen venyi B-kupit imetysaikana D-kupiksi ja kun vuoden imetti niin ei todellakaan palautunut ennalleen.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 09:23"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 09:14"]Imetys pilaa naisen rinnat. Mistä mainoksesta oikein puhutte?
[/quote]
Imetys itseasiassa auttaa rintojen ihoa kiinteytymään maidonnousun aiheuttaman venymisen jäljiltä. Rinnat yleensä raskauden aikana kasvaa ja se ne rinnat "pilaa". Itse imetys auttaa rintoja palautumaan.
[/quote]
Jaa ei mulla ainakaan raskaus pilannut rintoja kun ne ei kauheasti kasvanut. Imetinkin jonkun viikon ja ne palautui ennalleen
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 09:14"]
Imetys pilaa naisen rinnat. Mistä mainoksesta oikein puhutte?
[/quote]
Imetys on vauvan ruokkimista. Imetys suojaa äitiä rintasyövältä.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 10:53"]
Mikä mainos mikä mainos mikä
[/quote]
Olisko tässä AV:lla joku mainos? Ota AB pous hetkeksi.
Minä ja identtinen siskoni ollaan kyllä elävä esimerkki siitä että imetys pilaa rinnat. Toinen ei pystynyt imettämään (johtui lapsesta), toinen imetti 1,5 v. Jälkimmäisellä on jäljellä pelkät "ajokoiran korvat" kun toisella ei näy juuri mitään muutosta aiempaan nähden. Ja raskaana oltin perä perää joten odotusajan ikäkään ei tässä vaikuta.
Minulla on neljä lasta. Kahta ensimmäistä imetin molempia 6 kk. Kahta nuorimmaista molempia 18 kk. Rintoihin ei tullut juuri lainkaan pysyviä muutoksia. Todisteena on ennen lapsia - ja jälkeen lapsien -valokuvat. Eli on se kiinni myös ihmisestä, ehkä jostain kudostyypistä yms, kuinka paljon imetys vaikuttaa rintoihin pysyvästi.
Linkkiä?