Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mummu ihan höpsähtänyt?

Vierailija
31.10.2014 |

Olin mummun luona kylässä (pappa kuollut pari vuotta sitten) ja mummu esitteli jotain tositosi vanhoja valokuviaan. Yksi kuva oli pienestä vauvasta ja kysyin että kuka hän on. Mummu sanoi että ei ole varma onko kuva hänestä, vai hänen siskostaan "Railista". Ihan yllätyin koska en edes tiennyt mummulla olleen siskoa. Mummu kertoi että sisko oli kuollut ennen mummun syntymää. 

No kyselin tästä siskosta sitten isältä (mummu on hänen äiti) ja isäkään ei ollut koskaan kuullut "Railista". Mummu ei muutenkaan ole puhunut paljon perheestään, koska on avioton lapsi, eikä tiedä kuka on isänsä, joten kai se on ollut tosi noloa siihen aikaan. Voiko olla että mummu on täysin höpsähtänyt ja keksinyt itselleen siskon, vai muka täysin pitänyt siskonsa salassa lapsiltaankin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tosiaan selvittää, kuka on kenellekin sukua. Oma äitini melkein seurusteli aviottoman veljensä kanssa!

Olen saanut paljon irti sukutukimuksesta, koska esim.isäni molemmat vanhemmat ovat olleet yksinäisiä lapsia, ja heidän(kin) juuriensa penkominen on ollut antoisaa.

Vierailija
22/25 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin sun selän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei mummu

Vierailija
24/25 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummun pitää elää

Vierailija
25/25 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympille: sinulla varmaan paha olle, kun olet ilkeä..."vastaavia vahinkoja". Mistä tiedät miten mummo on kärsinyt, mahdollisesti hylätty. AP:lle: etsi rohkeasti, juurensa tunteva ihminen on onnellinen, vaikka juuret olisivat millaiset. Minunkin suvustani löytyi Anna-Liisa ja olen saanut paljon lisätietoa kirkonkirjoista aloitettuani.i. Onnea Railin etsintään!