Olisitko valmis hyväksymään Sanna Marinin Kuningattareksesi?
Minä olisin.
Olisi mukavaa olla Sannan alamainen ja nöyrä palvelija.
Kommentit (20)
Onhan se jo bileprinsessa, joten ei olisi pitkä matka kaikkien bilettäjien kuningattareksi
Vierailija kirjoitti:
Onhan se jo bileprinsessa, joten ei olisi pitkä matka kaikkien bilettäjien kuningattareksi
Aika vähällä bilettämisellä sellaiseksi sitten pääsee. Minä olen noilla kriteereillä maailmankaikkeuden tuhatkertainen bilevaltiatar.
Kusiaispesään kyllä,siellä on paikkansa tälläisille"kuningattarille"
Kuka Sanna? Onko tämä joku ex-julkku BB:stä tai TIS-finlandista?
Silakkaliikkeen tekemä aloitus selvästi.
Minusta Sanna Ukkola sopisi utarekuningattareksi 😍. M47
Vain jonkun muun maan kuin Suomen.
Ihmisillä ei ole kuningattaria, valtioilla on.
En. Miksi ihmeessä pitäisi?
Pidän kyllä hänen politiikastaan.
Kuningattarella tulee olla puhtaat sukujuuret, kaale ei käy minulle. Saamelaisten kuningattareksi saisi mennä.
Euroopan keisarinnaksi kyllä. Ei vähempään. Kyllä myös maailman ja universumin.
Kyllä varmaan. En tykkää koko hepusta mutta olihan se pääministerikin, eikä minulta kysytty. Tuskin Suomen kuningattarelle annettaisiin mitään oikeaa valtaa. Puuttuuhan se presidentiltäkin. Ajatus on tärkein...
Jahas, Sannakiimainen taas vauhdissa.
Ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Sanna Ukkola sopisi utarekuningattareksi 😍. M47
Mukava kuulla, etten ole ainoa Naisista pitävä täällä. Kaappipedarit kuolaa mariinin perään.
En mutta Riikan voisin ottaa vessaharjaksi.
Jokaisella oikealla kuningattarella pitää olla hieno sukutaulu ja ISÄT eikä vain äidit TIEDOSSA sukupolvien taakse. Sanna sanoo että hänellä on kaksi äitiä ja ei juuri isää ollenkaan. Kun isänsä kuoli niin tuntui lähinnä tuntemattomalta ihmiseltä Sannalle ja huokui jonkunlainen halveksunta. EN EN IKINÄ HYVÄKSYISI HÄNTÄ MIKSIKÄÄN KUNINGATTAREKSI.
Nykypäivän kuningattaret ovat muutkin jo aivan niin ja näin sukutaulujensa suhteen. Sitten kuningatar ei sovi mihinkään tasavaltaan. Jotta voi olla kuningatar niin täytyy olla hierarkinen organisaatiomalli eli KUNINGASKUNTA. Tasavallassa ei tartte olla edes presidenttiä jonain ylinpämpänä ihmisenä. Tasavallassa kaikki ihmiset ovat MUKA tasa-arvoisia eli joku rikollinen tai seksityöläinen on aivan samanarvoinen kuin tämä kuningatar tai kuningas. Kommunismi ja sosialismi ovat ideologioita jotka perustuvat ateismille ja niillä on sama ideologia eikä sellaisessa ole mitään kuningashuoneita.
Sitten on vielä sekin, että tasavalta sopii ateisteille eli demokratiaan jossa siis on riviorganisaatiomalli. Raamatussa ihmiskunnan organisaatiomalli on hierarkinen eli kuninkaasta orjaan ja kaikkea siltä väliltä - ovatko nämä sitten samanarvoisia. Ihmiskunnan organisaatiomalli muistuttaa sitä mitä eläintarhassa on apinoilla. Jos on yhteiskunnassa uskonto ja Raamattu niin se ei voi olla tasavalta. Kuningashuone ja 'kirkko' kuuluvat yhteen. On vasta nykyaikaa että kaikki on sotkettu ja romutettu. Periaatteessa kuningashuone huolehtii maallisesta ja kirkko hengellisestä. Taidehistoriakin kertoo kuin ennen ajateltiin että kuningas sai maallisen valtansa Jumalalta. No - kaiken on ihmiskunta sotkenut jo satojen ja ehkäpä tuhansien vuosien aikana. Juutalaisilla ei ole maallista kuningashuonetta vaan vain papisto. He odottavat yhä kuningastaan eli messiastaan. Heillä on vain Vanha Testamentti. Jumalan edessä kaikilla ihmisillä on Jumalalle tärkeä arvo. Maailman sukujuuriltaan oikeasti korkeimmat ihmiset (DNA) saattavat olla ties minä kerjäläisinä ties missä sopimattomina tähän maailmaan. Raamatun mukaan kaikki ihmiset tullaan kutsumaan nimeltä. Mikä se nimi voi olla muu kuin ihmisen DNA joka on jokaisella erityinen ja oma?
Noup