Aah, valkoviiniä ja sinihomejuustoa...
Juuston söin, nyt menossa toinen lasillinen valkkaria. Ihanaa levyttää tässä sohvalla ja palstailla. Ja on aivan taivaallisen hyvää viiniä!
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:07"]
Kuka tänne ketjuun tuli vittuilemaan? Täytyy oman elämän olla inhottavaa...
Kiitos ap! Ihana positiivinen ketju, pitkästä aikaa :) Oletko jo menossa nukkumaan?
t. Mäyris
[/quote]
Kiitos itsellesi mukavasta illasta! Mun pitäis mennä nukkumaan ASAP, vielä 5 min :) Antaa vittuilijoiden vittuilla!
Ap
[/quote]
Kiva kun olit ja kävit :) Me katsellaan idioottimaisia videoita youtubesta :D Kitataan kaljaa ja näin... Classy...
Turha vittuilijan kommentoida että "vittu mikä wt".
Hyvää yötä ja kauniita unia!
t. Mäyris
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:16"]
Kiitos ap! Ihana positiivinen ketju, pitkästä aikaa :) Oletko jo menossa nukkumaan?
t. Mäyris
[/quote]
Kiitos itsellesi mukavasta illasta! Mun pitäis mennä nukkumaan ASAP, vielä 5 min :) Antaa vittuilijoiden vittuilla!
Ap
[/quote]
Kiva kun olit ja kävit :) Me katsellaan idioottimaisia videoita youtubesta :D Kitataan kaljaa ja näin... Classy...
Turha vittuilijan kommentoida että "vittu mikä wt".
Hyvää yötä ja kauniita unia!
t. Mäyris
[/quote]
Jos englanti taittuu sujuvasti, suosittelen Monty Python -sketsiä Four Yorkshiremen.
Kauniita unia sinullekin!
Ap
t. Mäyris
[/quote]
Ap