Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aah, valkoviiniä ja sinihomejuustoa...

Vierailija
31.10.2014 |

Juuston söin, nyt menossa toinen lasillinen valkkaria. Ihanaa levyttää tässä sohvalla ja palstailla. Ja on aivan taivaallisen hyvää viiniä!

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:19"]

Tämän ketjun ansiosta korkkasin just valkkaripullon (juustoja ei ole). Kippis! :)

[/quote]

Jee! (Tai toivottavasti en saattanut sua pahoille teille.) Mitä sulta löytyy?

Ap

[/quote]

Clos du Bois. Savignon Blanc, North Coast, California 2013. Kevyt ja hyvä valkkari. Ehei, ei mua tämän enempää, saa pahoille teille, meinasin korkata muutenkin. :)

Vierailija
22/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tässä valkaarin kaverina sen paras ystävä: lisää valkkaria. Pinot grigio. 

Juustona tullee proosallisesti mitä tahansa jääkaapista löytyvää kun keskiyön paikkeilla alkaa hiukoa. 

Perustetaanko perjantainen valkkariseura? Juomaa, virtuaalista seuraa, huonoa elämäntapaa?

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:33"]

Minäkään en ole työelämässä (aikuisopiskelija) mutta kyllä perjantait ovat niitä rentoutumispäiviä :) Silloin tällöin toki illanviettoja mutta normaalisti mukavaa vaan olla kotona, syödä hyvin ja kutsua kavereita kylään. Tykkään kyllä viinistäkin mutta nykyään tulee harvemmin sitä ostettua, menee liian hyvin päähän :D Tykkään maistella oluita, mutta tänään mennään Olvilla! Aiemmin tänään pelailin kun mies oli töissä. En malttanut edes siivota tai lähteä lenkille :D Harrastetaan molemmat siis miehen kanssa pelaamista. Itse olen pelannut 25 vuotta joten miksi lopettaa? Aika monet pitää aikuisia pelaajia ihan luusereina mutta so what!

Jossain vaiheessa mekin vielä lapsi halutaan :) Toiveissa on... Tiedä sitten, tuleeko kun aletaan yrittämään tulevaisuudessa. Mulla vaikea krooninen sairaus ja hormonihäiriö... Onneksi mulla on kuitenkin 4 ihanaa kummilasta <3 Vanhin nyt 13v.

Minkälainen päivä sulla muuten? Minkä ikäisiä olette miehenne kanssa? Me molemmat 29.

t. mäyräkoiranraatopää

[/quote]

No se just tuossa viinissä on, ettei kovin paljon voi nauttia, kun on jo hönössä... Mä tykkäsin ennen enemmän oluista, mutta olutharrastus on lopahtanut, kun muutin pois olutravintoloiden ulottuvilta - ennen asuin ihan lähellä tosi hyvää olutravintolaa.

Mä en itse oo juuri pelannut (vaikka tietokonepelit onkin tuttuja ihan pikkulapsesta asti), mutta en kyllä pidä sitä mitenkään luusereiden hommana! Se vaatii sellaista systemaattista perehtymistä, mihin mulla ei ole rahkeita. 

Toivottavasti lapsia saatte, jos niitä haluatte! Pitää olla kiitollinen, että itse on saanut lapset suht helpolla, kun niin monella on ollut vaikeuksia tulla raskaaksi munkin tuttavapiirissä. Onneksi kuitenkin nykylääketieteestä saa apua, ja toisilla tapahtuu lähes ihmeitäkin: eräs ystäväni on saanut luomusti kaksi lasta vaikeasta PCO:sta huolimatta.

Mä oon itse 34, mieheni on 37.

Ap

Vierailija
24/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:34"]

Mitä on skyperope?

[/quote]

Skypen välityksellä tapahtuva roolipelisessio. I´m married to a nineties nerd, OMG!

Ap

Vierailija
25/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:38"]

Ompas ihanan turha mutta silti hyvämielinen ketju täällä ;) kippis ja kauan eläköön perjantai.

[/quote]

Joo, nyt on just tällainen vaahtokarkkipääfiilis! Ja sitäkin mietin, että miksi ihmeessä se Tero on valittu Iholla-ohjelmaan. Söpö ja symppis poika, mutta mikä sen anti sille sarjalle on?!

Ap

Vierailija
26/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:19"]

Tämän ketjun ansiosta korkkasin just valkkaripullon (juustoja ei ole). Kippis! :)

[/quote]

Jee! (Tai toivottavasti en saattanut sua pahoille teille.) Mitä sulta löytyy?

Ap

[/quote]

Clos du Bois. Savignon Blanc, North Coast, California 2013. Kevyt ja hyvä valkkari. Ehei, ei mua tämän enempää, saa pahoille teille, meinasin korkata muutenkin. :)

[/quote]

Tota ei saa Alkosta, heti tsekkasin. Hyvä, etten houkutellut sua rappiolle :)

Ap

Vierailija
27/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:42"]

Minulla on tässä valkaarin kaverina sen paras ystävä: lisää valkkaria. Pinot grigio. 

Juustona tullee proosallisesti mitä tahansa jääkaapista löytyvää kun keskiyön paikkeilla alkaa hiukoa. 

Perustetaanko perjantainen valkkariseura? Juomaa, virtuaalista seuraa, huonoa elämäntapaa?

:)

[/quote]

Perustetaan vaan! Mulle ei nykyään useinkaan maistu muut juomat kuin just valkkarit, kuoharit ja Fresita! Lupaan kysellä tulevina viikkoina aina perjantaisin, onko seuralaisia paikalla :) Seura olkoon avoin kaikille!

Ap

Vierailija
28/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mullakin on aviomiehenä kunnon nörtti! :D En valita. Fiksu kun mikä. Insinööri ja helvetin komea. Jos nyt vähäsen kehua saa!

Mulla on juurikin tuo PCO :( Ystävällä on myös, sai ensimmäisen lapsensa lääkityksen avulla. Toinen lapsi (kummipoikani) tuli luomuna :) Ehkä se mullakin vielä onnistuu... 

Hei kiva! Lisää ihmisiä keskusteluun :)

t. Mäyrispää

Vierailija
29/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Hyväntuulinen ja mukava keskustelu (kerrankin tällä palstalla)!
Minä ja Eversti Sandels kävimme juuri kahdestaan saunassa. Mukulat ja mies jo höyhensaarilla... Ihanaa tunnelmoida pyhäinpäivää - muistella menneitä.

Vierailija
30/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei muuten, minäkin, Mäyrispää, tykkään kuohareista! En tiedä, ehkä joku psykologinen juttu mutta se ei muka kihahda mun hattuun niin pahasti ku valkkari. Extra kuiva kuohuviini, nam! 

Mitäs te muut? Mitä teette? Ketä ootte? Mitä ootte tänään puuhailleet? Minkälaiset elämäntilanteet teillä? 

t. Mäyrispää

Vierailija
31/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin juodaan valkoviiniä, mutta syön tosin lohimedaljonkia, jonka mieheni minulle valmisti. Juustokin kyllä kelpaisi, nam.

Vierailija
32/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:51"]

Ap, mullakin on aviomiehenä kunnon nörtti! :D En valita. Fiksu kun mikä. Insinööri ja helvetin komea. Jos nyt vähäsen kehua saa!

Mulla on juurikin tuo PCO :( Ystävällä on myös, sai ensimmäisen lapsensa lääkityksen avulla. Toinen lapsi (kummipoikani) tuli luomuna :) Ehkä se mullakin vielä onnistuu... 

Hei kiva! Lisää ihmisiä keskusteluun :)

t. Mäyrispää

[/quote]

Mun tuttavapiirissäni jokusella on tuo PCO, mutta ovat onnistuneet silti saamaan lapsia. Jokusen vuoden on vienyt, mutta kaikeksi onneksi on tuottanut toivottua tulosta!

Ja tosiaan, kertokaas muutkin lipittelijät vähän keitä ootte (jos haluatte)!

Ap

Vierailija
33/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:51"]

Hei! Hyväntuulinen ja mukava keskustelu (kerrankin tällä palstalla)! Minä ja Eversti Sandels kävimme juuri kahdestaan saunassa. Mukulat ja mies jo höyhensaarilla... Ihanaa tunnelmoida pyhäinpäivää - muistella menneitä.

[/quote]

Olin jo unohtanut, että tänään on pyhäinpäivä. Olispa pitänyt panna kynttilä palamaan. Nyt ei enää jaksa. Montako lasta sulla on ja minkä ikäisiä?

Ap

Vierailija
34/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:57"]

Täälläkin juodaan valkoviiniä, mutta syön tosin lohimedaljonkia, jonka mieheni minulle valmisti. Juustokin kyllä kelpaisi, nam.

[/quote]

Valtakunta lohomedaljongista! Tässähän tulee nälkä. Kävin hakemassa äsken pari Domino-keksiä, kun en jaksanut enää mitään laittaa, mutta lohimedaljonki kyllä maistuisi. Mitä lisukkeita?

Ap

Vierailija
35/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon juoppoja taas, todella kuvottavaa. Onneksi oma nainen sentään eri tapaus:)

Vierailija
36/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:04"]

[/quote]

Valtakunta lohomedaljongista! Tässähän tulee nälkä. Kävin hakemassa äsken pari Domino-keksiä, kun en jaksanut enää mitään laittaa, mutta lohimedaljonki kyllä maistuisi. Mitä lisukkeita?

Ap

[/quote]

Ei mitään lisukkeita, parasta paljaaltaan! :D (Anteeksi pieni kaksimielisyyteni, olen pienessä hiprakassa)

Vierailija
37/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:06"]

Kunnon juoppoja taas, todella kuvottavaa. Onneksi oma nainen sentään eri tapaus:)

[/quote]

Repesin sulle :D

Ap

Vierailija
38/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:04"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Ei mitään lisukkeita, parasta paljaaltaan! :D (Anteeksi pieni kaksimielisyyteni, olen pienessä hiprakassa)

[/quote]

Mä tarttisin kyllä jotain lisukkeita, esim. jotkut sitruunaiset kasvikset, lohkoperunat ja vaikka joku korianterinen kastike olis kyllä täydellistä...

Ap

Vierailija
39/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, täällä yksi ilmottautuu:D

Olen lipitellyt karhua 10 pulloa, pitäs vaan kohta jaksaa noi pullot laittaa pussiin. Yhden jo onnistuin kaatamaan valkoiselle matolle. Eli moi rakkaat siskokset :p

Mie täällä isossa t-paidassa pikkuhoususillani kaljoottelen :D en kuitenkaan sohvalla röhnötä..

Vierailija
40/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:12"]

Hep, täällä yksi ilmottautuu:D

Olen lipitellyt karhua 10 pulloa, pitäs vaan kohta jaksaa noi pullot laittaa pussiin. Yhden jo onnistuin kaatamaan valkoiselle matolle. Eli moi rakkaat siskokset :p

Mie täällä isossa t-paidassa pikkuhoususillani kaljoottelen :D en kuitenkaan sohvalla röhnötä..

[/quote]

Tsot tsot sinä kaljankaatelija! No ei vaan, vahinkoja sattuu.

Missäs olet, jos et sohvalla röhnötä?

Tähän asiaan ihan liittymätön juttu: hitto, kun nousuhumalan haihduttua huomasin, miten käsi on taas kipeä. Mulla on jostain syystä vasen käsi aivan tosi kipeä, pitää varmaan ottaa särkkäriä ennen petiin menoa. Ehkä jumppasin eilen liian kiihkeästi?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi