Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aah, valkoviiniä ja sinihomejuustoa...

Vierailija
31.10.2014 |

Juuston söin, nyt menossa toinen lasillinen valkkaria. Ihanaa levyttää tässä sohvalla ja palstailla. Ja on aivan taivaallisen hyvää viiniä!

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:06"]

Kunnon juoppoja taas, todella kuvottavaa. Onneksi oma nainen sentään eri tapaus:)

[/quote]

Minkälainen on sun oma naisesi?

t. Mäyrispää

P.S Kalja on parasta suoraan pullosta juotuna. 

Vierailija
42/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:12"]

Hep, täällä yksi ilmottautuu:D

Olen lipitellyt karhua 10 pulloa, pitäs vaan kohta jaksaa noi pullot laittaa pussiin. Yhden jo onnistuin kaatamaan valkoiselle matolle. Eli moi rakkaat siskokset :p

Mie täällä isossa t-paidassa pikkuhoususillani kaljoottelen :D en kuitenkaan sohvalla röhnötä..

[/quote]

Mäki yleensä kaljottelen pikkuhoususillaan! Nyt täytyy pitää vaatteet päällä kun miehen ystävä tosiaan kylässä. Tai no on se munkin kaveri.

t. Mäyrispää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:17"]

Olen lipitellyt karhua 10 pulloa, pitäs vaan kohta jaksaa noi pullot laittaa pussiin. Yhden jo onnistuin kaatamaan valkoiselle matolle. Eli moi rakkaat siskokset :p

Mie täällä isossa t-paidassa pikkuhoususillani kaljoottelen :D en kuitenkaan sohvalla röhnötä..

[/quote]

Mäki yleensä kaljottelen pikkuhoususillaan! Nyt täytyy pitää vaatteet päällä kun miehen ystävä tosiaan kylässä. Tai no on se munkin kaveri.

t. Mäyrispää

[/quote]

Mulla on vaatteet rintsikoita myöten päällä, mutta meillä onkin yleensä suht viileä.

Ap

Vierailija
44/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:14"]

[/quote]

Tsot tsot sinä kaljankaatelija! No ei vaan, vahinkoja sattuu.

Missäs olet, jos et sohvalla röhnötä?

Tähän asiaan ihan liittymätön juttu: hitto, kun nousuhumalan haihduttua huomasin, miten käsi on taas kipeä. Mulla on jostain syystä vasen käsi aivan tosi kipeä, pitää varmaan ottaa särkkäriä ennen petiin menoa. Ehkä jumppasin eilen liian kiihkeästi?

Ap

[/quote]

Noniin, nyt otit kiihkeesti jumppaamisen puheeksi ja alko panettamaan ihan sairaasti :D Täytyy malttaa...

t. Mäyris

Vierailija
45/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon WT-menoa..

Vierailija
46/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:20"]

[/quote]

Tähän asiaan ihan liittymätön juttu: hitto, kun nousuhumalan haihduttua huomasin, miten käsi on taas kipeä. Mulla on jostain syystä vasen käsi aivan tosi kipeä, pitää varmaan ottaa särkkäriä ennen petiin menoa. Ehkä jumppasin eilen liian kiihkeästi?

Ap

[/quote]

Noniin, nyt otit kiihkeesti jumppaamisen puheeksi ja alko panettamaan ihan sairaasti :D Täytyy malttaa...

t. Mäyris

[/quote]

Onhan täällä näköjään muitakin kaksimielisiä! :D

Terveisin Lohimedaljonki

Vierailija
47/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:20"]

[/quote]

Ap

[/quote]

t. Mäyris

[/quote]

Mä kyllä tarkoitin sellaista voimistelutyyppistä menoa... mutta ehkä sun pitää tilata sille teidän kaverille kohta taksi :D

Ap

Vierailija
48/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:21"]

Kunnon WT-menoa..

[/quote]

Kyllä koira koiran tuntee!

Ap

Vierailija
49/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ketjussa esitetty Iholla-ohjelmaan liittyvä kysymys on edelleen voimassa, jos joku haluaa pohtia.

Ai vitsi, kohta pitää mennä nukkumaan. Miehellä taitaa mennä myöhempään, en siis voi lukea hänelle ääneen tänä iltana.

Ap

Vierailija
50/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:36"]

Aiemmin ketjussa esitetty Iholla-ohjelmaan liittyvä kysymys on edelleen voimassa, jos joku haluaa pohtia.

Ai vitsi, kohta pitää mennä nukkumaan. Miehellä taitaa mennä myöhempään, en siis voi lukea hänelle ääneen tänä iltana.

Ap

[/quote]

Oon miettinyt samaa! MIKSI Tero on siinä ohjelmassa? Ja Esko on hyvä äijä, mutta se ohjelma oli MIESTEN iholla ja se oli varsinainen Karkki-show! Geez...

t. Mäyris

Vierailija
51/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu miten sivistynyttä. Kai juusto on aseteltuna hopeiselle tarjottimelle ja taustalla soi Sibeliuksen somat soinnut?

Vierailija
52/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:45"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:36"]

Ap

[/quote]

Oon miettinyt samaa! MIKSI Tero on siinä ohjelmassa? Ja Esko on hyvä äijä, mutta se ohjelma oli MIESTEN iholla ja se oli varsinainen Karkki-show! Geez...

t. Mäyris

[/quote]

Mä kyllä ihan tykkään niistä Eskosta ja Karkista, vaikka Karkki onkin välillä aikamoinen nalkku. Mä en voi lukea sitä AV:n Iholla 2014 -ketjua, kun siinä haukutaan Eskoa ja Karkkia niin ikävästi :( Mutta joo, ehkä sitä Eskoa vois katsella vähän enemmän ihan yksinkin. Mutta Tero! Se mua hämmästyttää! Siis ei millään pahalla Teroa kohtaan, mutta miksi ne on ottaneet sen siihen ohjelmaan? Tuotannon mokahan se on. Kaikissa muissa on kuitenkin syvyyttä ja kiinnostavia tarinoita.

Ap

Vierailija
53/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:49"]

Vittu miten sivistynyttä. Kai juusto on aseteltuna hopeiselle tarjottimelle ja taustalla soi Sibeliuksen somat soinnut?

[/quote]

Vittu ei. Juusto - nyt jo massussa - oli aseteltu (käsittääkseni) hyvin vanhalle neliskanttiselle Teema-lautaselle, eikä taustalla soinut mikään. Paitsi joo, taisin katsoa silloin uusinta Iholla-jaksoa, kun sitä juustoa söin.

Ap

Vierailija
54/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teron otot on tosiaan sitä samaa. Tuotannon vika varmaan mutta MIKSI? Miksi noin tylsää siihen ohjelmaan? Karkki on ihan jees, mutta miksi ihmeessä se ottaa koko ajan kameran ja kuvaa itseään!? Esko on ihan sairaan symppis! Aika komeakin... ;) Ja ne Yrjänän koirat!!! IHANIA! Ja Yrjänän vaimo <3 Ihana! Toivon kaikkea hyvää heille ja heidän lapselleen :)

t. Mäyris

Vierailija
55/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:49"]

[/quote]

Vittu ei. Juusto - nyt jo massussa - oli aseteltu (käsittääkseni) hyvin vanhalle neliskanttiselle Teema-lautaselle, eikä taustalla soinut mikään. Paitsi joo, taisin katsoa silloin uusinta Iholla-jaksoa, kun sitä juustoa söin.

Ap
[/quote]

Outoa.

Vierailija
56/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:54"]

Teron otot on tosiaan sitä samaa. Tuotannon vika varmaan mutta MIKSI? Miksi noin tylsää siihen ohjelmaan? Karkki on ihan jees, mutta miksi ihmeessä se ottaa koko ajan kameran ja kuvaa itseään!? Esko on ihan sairaan symppis! Aika komeakin... ;) Ja ne Yrjänän koirat!!! IHANIA! Ja Yrjänän vaimo <3 Ihana! Toivon kaikkea hyvää heille ja heidän lapselleen :)

t. Mäyris

[/quote]

Mä en vielä katsonut sitä vauva-inserttiä, mutta tarkoitus olisi. Vauvat <3 (etenkin mun oma, ehkä maailman lutusin kaveri:D) Joku taisi täällä AV:lla spekuloida, että Terosta vielä paljastuis jotain syvempää, mutta missä vaiheessa enää ehtii? Mietin välillä, että onkohan ne tuotantotiimissä repineet hiuksiaan katsellessaan Teron matskuja...

Ap

Vierailija
57/63 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:49"] Vittu miten sivistynyttä. Kai juusto on aseteltuna hopeiselle tarjottimelle ja taustalla soi Sibeliuksen somat soinnut? [/quote]   Vittu ei. Juusto - nyt jo massussa - oli aseteltu (käsittääkseni) hyvin vanhalle neliskanttiselle Teema-lautaselle, eikä taustalla soinut mikään. Paitsi joo, taisin katsoa silloin uusinta Iholla-jaksoa, kun sitä juustoa söin.   Ap [/quote] Outoa.

[/quote]

Kuinni?

Ap

Vierailija
58/63 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tänne ketjuun tuli vittuilemaan? Täytyy oman elämän olla inhottavaa...

Kiitos ap! Ihana positiivinen ketju, pitkästä aikaa :) Oletko jo menossa nukkumaan?

t. Mäyris

Vierailija
59/63 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:07"]Kuka tänne ketjuun tuli vittuilemaan? Täytyy oman elämän olla inhottavaa...

Kiitos ap! Ihana positiivinen ketju, pitkästä aikaa :) Oletko jo menossa nukkumaan?

t. Mäyris
[/quote]

Kyllä minulla ihan mukavasti pyyhkii. Jatkakaa vain.

Vierailija
60/63 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:12"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:07"]Kuka tänne ketjuun tuli vittuilemaan? Täytyy oman elämän olla inhottavaa... Kiitos ap! Ihana positiivinen ketju, pitkästä aikaa :) Oletko jo menossa nukkumaan? t. Mäyris [/quote] Kyllä minulla ihan mukavasti pyyhkii. Jatkakaa vain.

[/quote]

Kiitos, jatketaan. Ilman sinua mieluusti <3

t. Mäyris

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä