Kenen kainaloon haluaisit juuri nyt käpertyä?
Kommentit (102)
Hitler tai Jeesus olisi kovia (tai toivottavasti ei...). Olisi juteltavaa perustavanlaatuisista kysymyksistä siinä halimisen lomassa.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:36"]No ei kai se nyt jossain harrastuksessa alakaan seisomaan! :D Se on ihan eri asia kuin olla rakastamansa ihmisen kanssa lähekkäin niin intiimissä tilanteessa kuin mihin "syliin käpertyminen" viittaa. Kukaan ei ole kenenkään sylissä jossain tansseissa. Oikeasti en usko, että yksikään mies voi hallita seisokkejaan. Nyt on pakko ajatella, että miehesi vain selittää sulle tolla tavalla sitä, ettei kiihotu susta enää.
[/quote]
Mä mietin ihan samaa. :) minunkin miehellä alkaa aina seisoa kun ollaan lähekkäin. Minkäs sille voi. Ei tosiaan aina tarkoita että pitäisi panna. Ihmettelee itsekkin miksi aina heti alkaa seisoa ja haluttaa kun vähääkään mua koskettaa tai on lähellä. Itse otan pelkästään kohteliaisuutena asian. :)
[/quote]
Juuri tuota tarkoitin! Ja ainakin mulla se, kun miehellä alkaa seisoa, aiheuttaa itsellänikin auttamatta kiihottumisen. Tai ihan vaan se, että menen lusikka-asentoon miehen taakse ja tunnen hänen vartalonsa omaani vasten. Siinä asennossa en edes tiedä seisooko hänellä vai ei, mutta itse kiihotun miehestä silti. :)
Ihastuksen, isokokoisen vanhemman miehen. Tosin yksipuolinen ihastus kyseessä, varmaan hätistelisi pois nopsaan ://
Kissan mutta ei ole sellaista. Koiramme mutta se ei halua tulla sisälle vaan mieluummin nukkuu ulkona (lapinkoira).
Säälittävää myöntää, mutta eksäni kainaloon olisi mukava käpertyä :(
Tämä on itsellenikin hieman erikoista mutta olen viime aikoina ajtellut usein.Mielenterveysalan ammattilaisen, jota tapaan,asiakkaana, välillä. Hän on siis vanhempi nainen. Itse olen nuori nainen. Ei mitään seksuaalista kylläkään.