Kenen kainaloon haluaisit juuri nyt käpertyä?
Kommentit (102)
Erään miehen, johon olen tainnut ihastua aika kovasti <3 Olemme tavanneet vasta muutaman kerran mutta jokin hänessä saa minut syttymään, hivuttaudun aina vaan lähemmäs, uskomaton vetovoima... en tiedä kuinka vahva tunne hänen puoleltaan on mutta treffit on onneksi tulossa! :)
Salarakkaani kainaloon...voi että siinä onkin niin ihana olla.....♡ ...
N40
En kenenkään. Ahdistuisin läheisyydestä.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:51"]Säälittävää myöntää, mutta eksäni kainaloon olisi mukava käpertyä :(
[/quote]
Mmh sama täälä
Ketju herätti ihmetystä.
Monella naisella ei ole miestä jota halta ja haluaisi jonkun kainaloon.
Etsin aikoinani naista, joka olisi ollut ystävyyssuhteessa ilman seksuaalista kanssakäymistä YSTÄVÄNÄ, mutta tämä kainaloon käpertyminen olisi käynyt, kuten muukin luonnollinen hellyys. Olen halipervoäijä jolla on jostain syystä tarve helliä ihmistä. Varsinkin jos heillä on murheiita. tekee aina mieli halata, silittää lohduttaa, auttaa, puhua,...epätoivoinen olo, kun ei voi ihmistä kaapata syliin ja halata. En koe tätä mitenkään seksuaalisena. Valitettavasti naiset yleensä tulkitsevat tämän väärin seksuaalisena lähestymisenä, joten en sitä lähipiirissä harrasta.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:08"]Ketju herätti ihmetystä.
Etsin aikoinani naista, joka olisi ollut ystävyyssuhteessa ilman seksuaalista kanssakäymistä YSTÄVÄNÄ, mutta tämä kainaloon käpertyminen olisi käynyt, kuten muukin luonnollinen hellyys. Olen halipervoäijä jolla on jostain syystä tarve helliä ihmistä. Varsinkin jos heillä on murheiita. tekee aina mieli halata, silittää lohduttaa, auttaa, puhua,...epätoivoinen olo, kun ei voi ihmistä kaapata syliin ja halata. En koe tätä mitenkään seksuaalisena. Valitettavasti naiset yleensä tulkitsevat tämän väärin seksuaalisena lähestymisenä, joten en sitä lähipiirissä harrasta.
[/quote]
Täällä kanssa joka tykkää halailla.
Mä en tjlkitse mitään väärin.
N 50
Juuri nyt en kaipaa mitään hikikainaloa. Tässä on hyvä.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:08"]
Ketju herätti ihmetystä.
[/quote]
Onhan tuollainen miehen ja naisen välinen platoninen ystävyys aikalailla luonnonvastaista. Alkaahan sitä hormonit hyrräämään vähemmästäkin halailusta...
Äitini tai isäni. <3 Ikävä heitä, ei olla nähty viikkoon ja mulla on vaikeaa juuri nyt. Onneksi ihanan mieheni kainaloon pääsen aina kun haluan ja hän osaa lohduttaa.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:36"]No ei kai se nyt jossain harrastuksessa alakaan seisomaan! :D Se on ihan eri asia kuin olla rakastamansa ihmisen kanssa lähekkäin niin intiimissä tilanteessa kuin mihin "syliin käpertyminen" viittaa. Kukaan ei ole kenenkään sylissä jossain tansseissa.
Oikeasti en usko, että yksikään mies voi hallita seisokkejaan. Nyt on pakko ajatella, että miehesi vain selittää sulle tolla tavalla sitä, ettei kiihotu susta enää.
[/quote
Mä mietin ihan samaa. :) minunkin miehellä alkaa aina seisoa kun ollaan lähekkäin. Minkäs sille voi. Ei tosiaan aina tarkoita että pitäisi panna. Ihmettelee itsekkin miksi aina heti alkaa seisoa ja haluttaa kun vähääkään mua koskettaa tai on lähellä. Itse otan pelkästään kohteliaisuutena asian. :)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 01:37"]
Miika Nousiaisen.
[/quote]
Hyi miksi ihmeessä? :/