Kenen kainaloon haluaisit juuri nyt käpertyä?
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:57"] [quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:34"] Mieheni. Tiedättekö sen tunteen, kun mies vetää sut syliinsä, painaudut häneen kiinni ja tunnet, kuinka hän kovettuu sua vasten...? Maailmassa ei ole mitään parempaa. [/quote] En oikein ymmärrä. Eikö se, kun joku ottaa kainaloonsa käpertymään ole sellainen välittämisen ja lämmön osoitus ilman seksuaalista latausta? Pitääkö kaikkeen läheisyyteen liittyä ajatus seksistä? [/quote] Ei tietenkään, mutta musta on ihana tietää miten hyvältä miehestä tuntuu olla mun lähellä. Ei se läheskään aina johda seksiin, vaan voidaan olla muuten vain lähekkäin sillä tavalla. Vai onko teidän miehet sitä tyyppiä, että aina kun seisoo on pakko panna? [/quote] ei vaan mieheni pystyy onneksi hallitsemaan kaluaan sen verran ettei se aina seiso.
[/quote]
Voi luoja! :D No onneksi mun miehen ei tarvitse "hallita kaluaan", vaan saa näyttää sen, että tykkää mun läheisyydestä.
[/quote]
Niin. Mieheni nauttii läheisyydestäni kyllä mutta tietyissä tilanteissa vain on kuulemma hyvä hallita sitä kaluaan. Harrastamme paritanssia. Ilävää jos siinäkin seisoisi, vieläpä jos menee muiden naisten kanssa. Tämä yhtenä esimerkkinä.
No ei kai se nyt jossain harrastuksessa alakaan seisomaan! :D Se on ihan eri asia kuin olla rakastamansa ihmisen kanssa lähekkäin niin intiimissä tilanteessa kuin mihin "syliin käpertyminen" viittaa. Kukaan ei ole kenenkään sylissä jossain tansseissa.
Oikeasti en usko, että yksikään mies voi hallita seisokkejaan. Nyt on pakko ajatella, että miehesi vain selittää sulle tolla tavalla sitä, ettei kiihotu susta enää.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:36"]No ei kai se nyt jossain harrastuksessa alakaan seisomaan! :D Se on ihan eri asia kuin olla rakastamansa ihmisen kanssa lähekkäin niin intiimissä tilanteessa kuin mihin "syliin käpertyminen" viittaa. Kukaan ei ole kenenkään sylissä jossain tansseissa.
Oikeasti en usko, että yksikään mies voi hallita seisokkejaan. Nyt on pakko ajatella, että miehesi vain selittää sulle tolla tavalla sitä, ettei kiihotu susta enää.
[/quote]
ettei esim.tangossa olla sylikkäin? Ihmeesti tällä kalunsa hallitsevalla miehellä seisoo lähes joka päivä, kun seksiä harrastamme. Sitten olemme välillä vain lusikka-asennossa eikä onneksi aina selkää vastenjöpötä.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:47"]Joel <3
[/quote]
Ootko K.J? :D Jaoit just facessa jonkun linkin mihin kirjoitit "Joel <3 "?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:29"]
Rakkaani. Ollaan viikonlopun yli erossa ja kauhea ikävä jo...
[/quote]
Älä roiku.
Erään ihanan miehen, harmi vain hän on kipeänä ja kotonaan yksin. :(
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:47"]
[/quote]
Oletko varma, että on kotona, sairas ja yksin?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:34"]Mieheni. Tiedättekö sen tunteen, kun mies vetää sut syliinsä, painaudut häneen kiinni ja tunnet, kuinka hän kovettuu sua vasten...? Maailmassa ei ole mitään parempaa.
[/quote]
Tiedän sen tunteen, joskus on tullut koettua. Se on aika mukavaa. Äsken taas kävi niin että mies painautui minua vasten ja halasi. Kädet eivät lähteneet vaeltelemaan vartalollani, eikä hän todellakaan kovettunut. Minun niin olisi tehnyt mieli seksiä, mutta mies on aina väsynyt arkena. Ajattelin että ehkä nyt perjantaina jaksaisi, mutta ei. Aika epähaluttu fiilis siinä tulee.
Joten, takaisin itse aiheeseen. En haluaisi käpertyä mihinkään vitun kainaloon vaan haluaisin panna erään miehen kanssa, johon olen ollut vuoden ihastunut. Oikein sydäntä kipristää kun ajattelen häntä. Ja olen ajatellut paljon häntä viime aikoina.
Ankeeta.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 01:43"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:34"]Mieheni. Tiedättekö sen tunteen, kun mies vetää sut syliinsä, painaudut häneen kiinni ja tunnet, kuinka hän kovettuu sua vasten...? Maailmassa ei ole mitään parempaa. [/quote] Tiedän sen tunteen, joskus on tullut koettua. Se on aika mukavaa. Äsken taas kävi niin että mies painautui minua vasten ja halasi. Kädet eivät lähteneet vaeltelemaan vartalollani, eikä hän todellakaan kovettunut. Minun niin olisi tehnyt mieli seksiä, mutta mies on aina väsynyt arkena. Ajattelin että ehkä nyt perjantaina jaksaisi, mutta ei. Aika epähaluttu fiilis siinä tulee. Joten, takaisin itse aiheeseen. En haluaisi käpertyä mihinkään vitun kainaloon vaan haluaisin panna erään miehen kanssa, johon olen ollut vuoden ihastunut. Oikein sydäntä kipristää kun ajattelen häntä. Ja olen ajatellut paljon häntä viime aikoina. Ankeeta.
[/quote]
Älä anna periksi, oikeasti. Kyllä sä vielä saat tuntea sen uudelleen. Joko miehesi kanssa tai sitten jonkun muun.
Mulla ja miehelläni on ollut todella pitkä kuiva kausi, mutta ikinä ei ole käynyt niin, että voitaisi painautua toisiamme vasten ja olla kiihottumatta. Siksipä ei olla oltu toisiamme lähellä ollenkaan viime aikoina, mutta nyt hitaasti asiaan on tulossa muutos.
Jaahans. Sinä reputatkin seuraavat kaksi vuotta inssiajot ja otat lisätunteja?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:47"]
[/quote]
Oletko varma, että on kotona, sairas ja yksin?
[/quote]
Kyllä vain. Olemme tänään jutelleet useaan otteeseen puhelimessa ja tiedän todellakin hänen olevan kotonaan yksin ja sairaana.
Mieheni. Mutta tuolla se kuorsaa...