Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen kainaloon haluaisit juuri nyt käpertyä?

Vierailija
31.10.2014 |

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:08"]

Ketju herätti ihmetystä.
Monella naisella ei ole miestä jota halta ja haluaisi jonkun kainaloon.
Etsin aikoinani naista, joka olisi ollut ystävyyssuhteessa ilman seksuaalista kanssakäymistä YSTÄVÄNÄ, mutta tämä kainaloon käpertyminen olisi käynyt, kuten muukin luonnollinen hellyys.  Olen halipervoäijä jolla on jostain syystä tarve helliä ihmistä. Varsinkin jos heillä on murheiita. tekee aina mieli halata, silittää lohduttaa, auttaa, puhua,...epätoivoinen olo, kun ei voi ihmistä kaapata syliin ja halata. En koe tätä mitenkään seksuaalisena. Valitettavasti naiset yleensä tulkitsevat tämän väärin seksuaalisena lähestymisenä, joten en sitä lähipiirissä harrasta.

[/quote]

Ottamatta kantaa "pervouteesi",läheisyydenkaipuu ei tarkoita sitä että kirjaimellisesti kenen tahansa läheisyys kelpaisi. Itse ainakin ahdistun,jos vieraammat ihmiset koskettavat,vain muutamaa läheistä halaan.Kainalossa on ihana olla,mutta kyllä se useimmiten edellyttää parisuhdetta,tai ainakin erityisen läheistä ystävyyttä. Ei tässä ketjussa ole mitään outoa,suomalaiseen kulttuuriin ei vain oikein kuulu yletön lääppiminen.

Vierailija
22/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni. Vaikkakin meillä on ollut pahoja ongelmia, mutta silti kaipaan häntä niin ja tiedän, että myös mieheni kaipaa mua. Nyt hän on pikkujouluissa ja huomenna molemmilla kiireinen päivä tahoillamme, mutta ehkäpä illalla kun lapset ovat menneet nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:10"]Brian Littrellin
[/quote]

:'DDDDd kuolen

Vierailija
24/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:34"]Mieheni. Tiedättekö sen tunteen, kun mies vetää sut syliinsä, painaudut häneen kiinni ja tunnet, kuinka hän kovettuu sua vasten...? Maailmassa ei ole mitään parempaa.
[/quote]

Joskus voi olla lähellä ilman seksiä.

Vierailija
25/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:34"]

Mieheni. Tiedättekö sen tunteen, kun mies vetää sut syliinsä, painaudut häneen kiinni ja tunnet, kuinka hän kovettuu sua vasten...? Maailmassa ei ole mitään parempaa.

[/quote]

En oikein ymmärrä. Eikö se, kun joku ottaa kainaloonsa käpertymään ole sellainen välittämisen ja lämmön osoitus ilman seksuaalista latausta? Pitääkö kaikkeen läheisyyteen liittyä ajatus seksistä?

[/quote]

Ei tietenkään, mutta musta on ihana tietää miten hyvältä miehestä tuntuu olla mun lähellä. Ei se läheskään aina johda seksiin, vaan voidaan olla muuten vain lähekkäin sillä tavalla.

Vai onko teidän miehet sitä tyyppiä, että aina kun seisoo on pakko panna?

Vierailija
26/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinan.

Vierailija
27/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

STALININ AKA ISÄ AURINKOISEN

Vierailija
29/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:34"]

Mieheni. Tiedättekö sen tunteen, kun mies vetää sut syliinsä, painaudut häneen kiinni ja tunnet, kuinka hän kovettuu sua vasten...? Maailmassa ei ole mitään parempaa.

[/quote]

En oikein ymmärrä. Eikö se, kun joku ottaa kainaloonsa käpertymään ole sellainen välittämisen ja lämmön osoitus ilman seksuaalista latausta? Pitääkö kaikkeen läheisyyteen liittyä ajatus seksistä?

[/quote]

Ei tietenkään, mutta musta on ihana tietää miten hyvältä miehestä tuntuu olla mun lähellä. Ei se läheskään aina johda seksiin, vaan voidaan olla muuten vain lähekkäin sillä tavalla.

Vai onko teidän miehet sitä tyyppiä, että aina kun seisoo on pakko panna?
[/quote]

ei vaan mieheni pystyy onneksi hallitsemaan kaluaan sen verran ettei se aina seiso.

Vierailija
30/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benedict Cumberbatchin 

Vierailija
31/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:34"]Mieheni. Tiedättekö sen tunteen, kun mies vetää sut syliinsä, painaudut häneen kiinni ja tunnet, kuinka hän kovettuu sua vasten...? Maailmassa ei ole mitään parempaa. [/quote] Joskus voi olla lähellä ilman seksiä.

[/quote]

Sanoo lahna, ;D 

Vierailija
32/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajani syliin. Tunnen kuuluvani siihen. Harmi vaan, että olemme molemmat varattuja.

Vierailija
33/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:57"] [quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:34"] Mieheni. Tiedättekö sen tunteen, kun mies vetää sut syliinsä, painaudut häneen kiinni ja tunnet, kuinka hän kovettuu sua vasten...? Maailmassa ei ole mitään parempaa. [/quote]   En oikein ymmärrä. Eikö se, kun joku ottaa kainaloonsa käpertymään ole sellainen välittämisen ja lämmön osoitus ilman seksuaalista latausta? Pitääkö kaikkeen läheisyyteen liittyä ajatus seksistä? [/quote] Ei tietenkään, mutta musta on ihana tietää miten hyvältä miehestä tuntuu olla mun lähellä. Ei se läheskään aina johda seksiin, vaan voidaan olla muuten vain lähekkäin sillä tavalla. Vai onko teidän miehet sitä tyyppiä, että aina kun seisoo on pakko panna? [/quote] ei vaan mieheni pystyy onneksi hallitsemaan kaluaan sen verran ettei se aina seiso.

[/quote]

Voi luoja! :D No onneksi mun miehen ei tarvitse "hallita kaluaan", vaan saa näyttää sen, että tykkää mun läheisyydestä.

Vierailija
34/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:57"] [quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:34"] Mieheni. Tiedättekö sen tunteen, kun mies vetää sut syliinsä, painaudut häneen kiinni ja tunnet, kuinka hän kovettuu sua vasten...? Maailmassa ei ole mitään parempaa. [/quote]   En oikein ymmärrä. Eikö se, kun joku ottaa kainaloonsa käpertymään ole sellainen välittämisen ja lämmön osoitus ilman seksuaalista latausta? Pitääkö kaikkeen läheisyyteen liittyä ajatus seksistä? [/quote] Ei tietenkään, mutta musta on ihana tietää miten hyvältä miehestä tuntuu olla mun lähellä. Ei se läheskään aina johda seksiin, vaan voidaan olla muuten vain lähekkäin sillä tavalla. Vai onko teidän miehet sitä tyyppiä, että aina kun seisoo on pakko panna? [/quote] ei vaan mieheni pystyy onneksi hallitsemaan kaluaan sen verran ettei se aina seiso.

[/quote]

Voi luoja! :D No onneksi mun miehen ei tarvitse "hallita kaluaan", vaan saa näyttää sen, että tykkää mun läheisyydestä.

[/quote]

Siis ajattelee aina seksiä kanssasi. Ei pysty rentoutumaan ja nauttimaan läheisyydestä vaan heti kalu kovana. 

Vierailija
35/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee liian pitkä lainaus, joten en lainaa, mutta tuohon "kalu kovana" -asiaan vielä sen verran, että kyllä mä itsekin kiihotun aina kun olen mieheni lähellä, mutta ei se tarkoita että ajattelisin välttämättä seksiä siinä mielessä, että sitä pitäisi alkaa sillä siunaamalla harrastamaan. Miehen vartalo vaan tuntuu niin hyvältä omaani vasten, minkäs minä sille voin? Ja miksi miehenkään pitäisi voida omalle seisokilleen jotain? Musta se on nimenomaan sitä rentoutumista ja läheisyydestä nauttimista, että voi olla vain sylikkäin, vaikka kumpikin kuitenkin kiihottuu toisesta.

Vierailija
36/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini. Molemmat yksinhuoltajia. Hän tietää että olen kiinnostunut, mutta en saa tunteillenni vastakaikua.

Vierailija
37/102 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokoulun opettajani...kun näin hänet, tuntui kuin olisin saanut sähköiskun suurjännitejohdosta. Tai mua olisi lyöty moukarilla päähän, positiivisessa mielessä siis, kolahti kyllä niin kovaa! Nyt en oikein muuta pysty ajattelemaan.

Vierailija
38/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannen<3

Vierailija
40/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putlerin miehekkääseen kainaloon olisi ihana nojautua.

T. Kaino neito