Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haisevat proput nielussa, hermo mennyt jo ajat sitten. Apua!

Vierailija
17.09.2021 |

Olen ollut nieluni syövereissä olevista rei'istä tietoinen ainakin jo 15 vuotta. Olen siis todellakin harjaantunut poistamaan p****kalta haisevia pallosia viikottain ja toisinaan päivittäin. Paras apuväline tähän on ollut mustapäiden poistoon tarkoitettu metallinen juttu, jonka pään saan kiilattua sentin-puolentoista syvyyteen nielun kudoksissa.
Minulla on silti tunne, että jossain alempana kurkussa on samaa reikäistä rakennetta. En pääse sinne käsiksi ja monta kertaa yrityseni ronkkia kurkkuani on päättynyt melkoiseen verenvuotoon. Haistan kuitenkin saman tutun hajun enkä pääse lähteeseen käsiksi. Olen puhunut asiasta hammaslääkärillä mutta koska olen aina kohteliaisuussyistä hinkuttanut kaikki koloset puhtaaksi ennen lääkärikäyntiä, huomattavaa hajua ei ehkä ole ollut aistittavissa.

Yökötystä lisätäkseni toisella puolellani nieluani on erilainen, pienempi reikä, joka on niin pieni, ettei tämä apuvälineeni mahdu sinne. Muutaman vuoden välein tämä "reikä" (kolo, mikälie paise) räjähtää auki niin, että kurkussani näkyy (ja haisee) lähes sentin läpimitaltaan oleva bakteeripallero.

Onko joku keksinyt ratkaisun tähän ongelmaan? Nielurisaleikkaus? Tulen sekopäiseksi kun joka päivä pitäisi ehtiä langata hampaat ja tutkia nämä oksettavat syöverit nielussani.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun nielurisat poistettiin julkisella ihan vaan proppujen takia.

Olen enemmänkuin tyytyväinen.

Terveysasemalta sain lähetteen korva - nenä - kurkku pkl:lle, josta pistettiin leikkausjonoon.

Pitikö käydä jossain arviossa siellä korva ym. polillakin?

en ole tuo, jolta kysyit, mutta minä sain tk-lääkäriltä lähetteen tk:n knk-lääkärille. tk:n knk-lääkäri kirjoitti lähetteen sairaalaan, 2 päivää ennen leikkausta sairaalasta soitettiin, että tulepa käymään verikokeissa. Seuraavana aamuna suoraan osastolle, siellä hoitajan alkuhaastattelut ja osaston lääkärin tutkimus ja sitten leikkaus. Minä jouduin olemaan yötä sairaalassa allergiariskin takia, mutta ymmärsin, että yleensä pääsee jo samana päivänä kotiin.

minä sain leikkauksen nukutuksessa, oli kivaa, kun ei aika käynyt sitten pitkäksi: anestesia-aineet suoneen ja sitten heräsin  heräämössä ja kaikki oli ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän