Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen lapseen tutustuminen

Vierailija
17.09.2021 |

Mies ei halua minun tutustuvan lapseensa niin kauan kuin hänellä on vastuu myös exänsä lapsesta jonka isä ei ole. Velvollisuudentunteesta ottaa yhteisen ja exän lapsen molemmat luokseen omalla lapsiajallaan.
Pohdin onkohan asia vaan tekosyy jonka varjolla ei tarvitse suhteessa edetä. Itse olen kertonut, että minulle kaikki lapset ovat ok.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän haluaisi odottaa, mutta odottaa silti. Loppuelämäkseen ei kuitenkaan tähän exän lapseen halua sitoutua kertomansa mukaan vaan vetäytyy sivuun, kun exällä alkaa uusi suhde eikä toivo lapsen kyläilevän esim aikuisena.

Siis mies hoitaa lasta toistaiseksi, mutta on jo päättänyt hylätä lapsen tulevaisuudessa? Julmaa ja sairasta meininkiä. Enpä haluaisi sekaantua tuohon kuvioon. Kuulostaa ihan kamalalta kaikin puolin.

Voihan taustalla olla vaikka mitä asioita. Esimerkiksi oma lapsi elänyt tämän avioliittoa edeltävän lapsen varjossa. Monesti ensimmäinen on isovanhempien lellikki esimerkiksi tai muuten huomioidaan eritavalla koska "isätön". Eron jälkeen isällä mahdollisuus luoda oman lapsensa elämästä antoisampi antamalla omaa aikaansa enemmän hänelle.

Vierailija
82/86 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän haluaisi odottaa, mutta odottaa silti. Loppuelämäkseen ei kuitenkaan tähän exän lapseen halua sitoutua kertomansa mukaan vaan vetäytyy sivuun, kun exällä alkaa uusi suhde eikä toivo lapsen kyläilevän esim aikuisena.

Siis mies hoitaa lasta toistaiseksi, mutta on jo päättänyt hylätä lapsen tulevaisuudessa? Julmaa ja sairasta meininkiä. Enpä haluaisi sekaantua tuohon kuvioon. Kuulostaa ihan kamalalta kaikin puolin.

Olisiko silloin asia ok, että väistyy uuden isäpuolen tieltä jos yhteistä lasta ei olisi? Harvemmin isäpuolet isän asemassa lapsista huolehtii eron jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan aloittajaa paljon auta, mutta kuulostaa niin sekavalta kuviolta aloittajan ja lasten kannalta, etten itse olisi edes lähtenyt koko suhteeseen. Pitää olla hyvä mies jos tuollaista jaksaa?

Vierailija
84/86 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan aloittajaa paljon auta, mutta kuulostaa niin sekavalta kuviolta aloittajan ja lasten kannalta, etten itse olisi edes lähtenyt koko suhteeseen. Pitää olla hyvä mies jos tuollaista jaksaa?

Hän on hyvä mies monilta piirteiltään ja luonteemme sopii yksiin. Ainoa kysymysmerkki tässä yhtälössä on exän ennen avioliittoa syntynyt lapsi jonka isä mies ei ole. Kysymys on siitä miten hänen kanssaan pitäisi toimia. Hänellä kuitenkin omakin isä ja isän suku. Mies ei vaikuta halukkaalta ikuisesti tämän lapsen isän vastuuta kantamaan ja siksi ei halua, että tutustuu minuun. Hän haluaa panostaa omaan lapseensa sillä ajalla mitä heillä on yhdessä.

Vierailija
85/86 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on hyvä mies monilta piirteiltään ja luonteemme sopii yksiin. Ainoa kysymysmerkki tässä yhtälössä on exän ennen avioliittoa syntynyt lapsi jonka isä mies ei ole. Kysymys on siitä miten hänen kanssaan pitäisi toimia. Hänellä kuitenkin omakin isä ja isän suku. Mies ei vaikuta halukkaalta ikuisesti tämän lapsen isän vastuuta kantamaan ja siksi ei halua, että tutustuu minuun. Hän haluaa panostaa omaan lapseensa sillä ajalla mitä heillä on yhdessä.

Jokainen huolehtii omistaan. Eiköhän kaikki järjesty.

Vierailija
86/86 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko silloin asia ok, että väistyy uuden isäpuolen tieltä jos yhteistä lasta ei olisi? Harvemmin isäpuolet isän asemassa lapsista huolehtii eron jälkeen.

Kummassakaan tapauksessa ei tarvitse toisen lapsesta huolehtia.