Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhaastattelun käytännöistä!

Vierailija
31.10.2014 |

Olin hiljattain työhaastattelussa. Haastattelun lopuksi haastattelija sanoi, että he ilmoittavat loppuviikolla(siis tällä viikolla). Olen tietenkin odottanut tänään ilmoitusta, mitään ei ole kuulunut. Onko siis nykyään tapana ilmoittaa vain työhön valitulle vai kaikille, jotka olivat haastattelussa? Itse ymmärsin, että kaikille, mutta taisin olla väärässä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi usein jättävät ilmoittamatta muille kuin valituille, ja sen jälkeen kun valittu on kirjoittanut sopparin lähtee ehkä maili muille haastatetuille. Tai sit ei kuulu mitään ikinä muille kuin valitulle, ihan perseestä mut minkäs teet :D

Vierailija
2/7 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ja ainoastaan valituille! Muistithan liioitella kykyjäsi rankasti, muutenhan töitä ei saa. Valehdella taas ei tietenkään saa!;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliasta olisi ilmoittaa kaikille haastatelluille, valitettavan usein näin ei kuitenkaan käy. Tosi huono kuva jää yrityksestä jos lupaavat ilmoittaa mutta jättävät kuitenkin ilmoittamatta. 

Hain äskettäin aktiivisesti töitä ja kävin 7 haastattelussa, 3 näistä ei ikinä ilmoittanut mitään vaikka haastattelussa lupasivat, 2 lähetti sähköpostin (toinen tuli monta kuukautta haastattelun jälkeen...) ja 2 soitti (toinen oli ei-kiitos -puhelu ja toinen tarjosi töitä).

Vierailija
4/7 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu firmasta, fiksuimmat ilmoittaa kaikille haastatelluille, kaikista fiksuimmat puhelimessa, ne tavallisen fiksut vaan maililla ei-valituille... Ja tosipöntöt ei ilmoittele mitään, pikkupöntöt firman hakujärjestelmässä, jossa toki koko ajan jaksaa käydä kuikuilemassa...

Vierailija
5/7 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kävi aina näin. Ei ne muka kerkeä mutta oikeesti eivät vain viitsi! Olen itse nyt rekrytoimassa ja lupaan että jos lupaan ilmoittaa niin sitten kyllä kanssa ilmoitan! Toiset siellä mahakipeänä jännittävät kun ei jakseta ilmoittaa,törkeää!!

Vierailija
6/7 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein luvataan ilmoittaa ja melkein yhtä usein ei kuulu mitään. Ei sen luulisi olevan suuri vaiva ilmoittaa kaikille haastattelussa olleille, kun niitä ei kymmenittäin ole.

Vierailija
7/7 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska HR. Mistä niille oikein maksetaan? "Mutku on niiiiiiiiin kiirus" paskat on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan