Voiko vedenkeittimessä keittää maitoa?
Shän ois äärettömän näppärää eikä palas maidot pohjaan tai kuohus mikronpohjalle. Kun eihän se maito mitään syövytä tai että siitä tarttus mitään mihinkään. Kukaan kokeillut?
Kommentit (10)
Ehdottomasti kätevin tapa keittää maito. Riisinkeittimenäkin toimii ihan hyvin.
Joo kokeilepa keittää maitoa.
(Huomioithan, että vedenkeitin saattaa palaa karrelle, palohälyttimet pärähtää soimaan ja haju on kaamea.) Mutta eikun kokeilemaan vaan!
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:18"]
Joo kokeilepa keittää maitoa.
(Huomioithan, että vedenkeitin saattaa palaa karrelle, palohälyttimet pärähtää soimaan ja haju on kaamea.) Mutta eikun kokeilemaan vaan!
[/quote]
Täällä näköjään kommentoi vaan ihmiset jotka luulee tietävänsä, mutteivat ole itse kokeilleetkaan :D Noinhan siinä käy, kun ei yhtään järkeä. Mutta jos jaksaa vähän ajatella, niin kyllä se maidon keittäminenkin sillä vedenkeittimellä onnistuu.
Voi kai sillä noin periaatteen tasolla varnaan keittää mitä tahansa nestettä, mutta käytännön tasolla ei varmaankaan kannata edes kokeilla kun veden keittämiseen se kaiketi vain on tarkoitettu.
Ei voi. Se palaa kiinni. Ihan oikeasti.
Kai tiesit, että maito kerää hirveesti pöpöjä, ja astiat missä sitä käsitellään on voitava tiskata huolella. Esim termari.
Vedenkettimessä voi keittää vain vettä, sen sanoo jo nimikin VEDENkeitin.
Voi mutta suosittelen tekemään sen ulkona
Joo kyl se onnistuu. Mä oon keittäny myös nakkikeittoa ja puuroa.