Mikset vastaa ketjuihin, jotka on selvästi sinulle suunnattu?
Tarkoitan niitä ketjuja, missä ihmetellään vaikka sitä, miksi joku ei vastaa hääkutsuun ajoissa tai miksi joku ei vie rääkyvää lasta ulos ravintolasta tai miksi joku myy torissa likaisia rikkinäisiä vaatteita.
Olisi oikeasti mielenkiintoista keskustella ihmisen kanssa, jonka käytös tuntuu itsestä käsittämättömältä, mutta yleensä vastaajat vaan komppaa aloittajaa ja kehuu omaa paremmuttaan. Alapeukuttajatko on niitä hiljaisia syyllisiä?
Kommentit (21)
Koska tiedän täällä hengaavan juokon "kavereitani", jotka väen vängällä yrittävät selvittää käynkö minäkin täällä av:lla...
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 14:49"]
Jospa ne eivät kiinnosta minua. Vastaan vain niihin mihin haluan.
[/quote]
Valaiseva vastaus. Tuskinpa välinpitämättömästi käyttäytyvä ihminen vaivautuu käytöstään selittelemäänkään. Olinpa tyhmä. :)
olen jo vastannut samaan ketjuun aikaisemmin. samat aloitukset pyörii täällä aina uudestaan ja uudestaan.
Höh. Miten keskustelu voi olla minulle osoitettu kun en täällä esiinny omalla nimelläni?
Anonyyminähän voisin vastata mihin tahansa keskusteluun ja väittää että juuri minä olen sellainen henkilö jonka mielipidettä kysyttiin. Kyselyt täyttyvät tuosta syystä johtuen asiattomista vastauksista.
Paljon kivampi vastata ketjuihin jotka eivät ole suunnattu minulle ja joiden aiheesta en mitään tiedä.
Koska se on vapaaehtoista. Joku teki näin tahallaan että rikkinäisiä vaatteita, saadakseen ihmiset reagoimaan, eikä kukaan älynnyt moneen vuoteen.
Joo, mäkin olisin halunnut kuulla Tori.fi-oharien harrastajilta kommentteja siihen, miksi ei esim. tullakaan noutamaan tavaraa vaikka noutoaika on sovittu. Tosin en mä aloituksessa varsinaisesti kysynyt heiltä selitystä (muistaakseni), mutta sen sijaan, että kukaan ohareiden harrastaja olisi ketjuun löytänyt, tuli kyllä paljon kokemuksia niiltä, jotka olivat ohareista ja muista typeryyksistä kärsineet. Ymmärrän ap:n ihmetyksen, vaikka toki vastaaminen on aina ihan vapaaehtoista. Kuitenkin esim. nuo tori-oharit tuntuvat olevan niin yleisiä, että varmasti sellaisen harrastajia av:llakin käy.
Ei ole tullut vielä vastaan yhtään aloitusta, joka olisi oikein nimen kanssa osoitettu minulle. Jos olisi, saattaisin ehkä vastata, tei sitten en. Riippuisi asiasta.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 16:44"]
Ei ole tullut vielä vastaan yhtään aloitusta, joka olisi oikein nimen kanssa osoitettu minulle. Jos olisi, saattaisin ehkä vastata, tei sitten en. Riippuisi asiasta.
[/quote]
http://cartman.naurunappula.com/screen/ab/95/ab955d69fd2a20d3/0/7479.jpg
Jotkut asiat on niin kipeitä. Joskus niinkin että jos alan vastata ja huomaan että kiihdyn ja suutun asiasta niin jätän vastauksen lähettämättä. Vaikka tiedän että minulla olisi hyvä näkökulma ja paljon sanottavaa aiheeseen niin olen myös aika herkkä ja "riitely" palstalla jää pitkäksi aikaa harmittamaan. Yritän pitää tämän kevyenä vapaa-ajan viettona enkä halua kärhämöidä joten siksi suljen ketjut jotka herättävät minussa voimakkaita tunteita.
Koska olen vastannut niihin samoihin kysymyksiin kuuden vuoden ajan aina uudelleen enkä enää jaksa vaivautua. Miksi jotkut eivät osaa etsiä aloituksia hakupalvelusta vaan haluavat kaataa oman pahan olonsa aina jonkun toisen niskaan, esim. opettajien, hedelmöityshoidoissa olevien, velojen, ruotsin kielestä pitävien, persujen, uskovaisten tai mamun kanssa yhdessä elävien niskaan?
Vastaan kyllä sellaisiin aloituksiin, joissa joku pyytää fiksusti apua jossain lapsenhoito- tai kasvatusasiassa. Ne ovat usein aika lyhyitä ketjuja, koska vittuilijat eivät tunnu niihin eksyvän. Eivät ehkä ole äitejä?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 16:51"]Jotkut asiat on niin kipeitä. Joskus niinkin että jos alan vastata ja huomaan että kiihdyn ja suutun asiasta niin jätän vastauksen lähettämättä. Vaikka tiedän että minulla olisi hyvä näkökulma ja paljon sanottavaa aiheeseen niin olen myös aika herkkä ja "riitely" palstalla jää pitkäksi aikaa harmittamaan. Yritän pitää tämän kevyenä vapaa-ajan viettona enkä halua kärhämöidä joten siksi suljen ketjut jotka herättävät minussa voimakkaita tunteita.
[/quote]
Ja en puhunut tori-ohareista tai muista turhanpäiväisistä ketjuista. Niitä saatan lukea huvikseni mutta en vastaa kun eivät koske minua.
Ei ole tarvetta avautua sielunelämästäni ja ajatusmaailmastani uteliaille.
Koska Sinä vastaat itse kaikkiin kysymyksiisi.