Hs. Mielipide. Suurin osa meistä kannabiksen käyttäjistä on ihan tavallisia ihmisiä.
Hyvä että hesarissa on erillaisia näkökantoja tähän selvästi vaikeaan asiaan.
Kommentit (3472)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narkkausta ei kannata normalisoida. Narkkari ei voi olla "tavallinen ihminen". Haluaisitko että narkkari ajaisi bussia, jolla menet? Tai suorittaisi sinulle sydänleikkauksen?
Varmasti on molemmissa ammattikunnissa. Kannabista en laske samanlaiseksi huumeeksi kuin esim. heroiini.
Jokainen sen ymmärtää, että kannabis ja heroiini on eri asioita, mutta huumeita joka tapauksessa. Viina ja muumilimpparikin on eri asia. Ei se kannabiksesta tee mitään terveystuotetta että se laillistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R O S K A S A K K I käyttää.
T A I T E I L I J A T K I N pössyttelee, jopa se sun lempilaulajas saattaa iltaisin rentoutua sativan voimin.
Minähän en rikollisia fanita.
Saatat tietämättäs fanittaakin. Minua ei edes tuommoinen hetkauta, ellei lähde elämä remonttiin pirillä tai muilla vaarallisilla psykedeeleillä.
Vierailija kirjoitti:
ilmeisesti nämäkin ihmiset ovat päästään lahoja ja vähän hitaita kannabiksen johdosta:
Bob Dylan, Bill Gates, Carl Sagan, Abraham Lincoln, Brad Pitt, ym. (lista on loputon) täysin elämäänsä eksyneitä reppanoita.
Säälittävää raakkiporukkaa. Mietipä vaan mihin nämä ihmiset olisivat pystyneet ilman aivojensa pilaamista. Brad Pitt kun on säälittävä spurgun näköinen.
Yrtti kaikin puolin parempi huume alkoholiin verrattuna.
-halvempi
-miedompi
-väärinkäyttöpotentiaali pienempi koska toleranssi syntyy nopeasti
-turvallisempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A perheen kuopus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään normaalia pössyttelijää. Kaikki mielenterveysongelmaisia ja sosiaalituilla eläjiä.
Tunnen monta. Työssäkäyviä perheellisiä. Kannabis ei laita vaimoa nyrkin ja hellan väliin niinku viinaperheissä on tapana.
Sitä päihteetöntä vaihtoehtoahan ei olekaan olemassa.
No mut miks pitäis olla? Jokaisella on yksilönvapaus tehdä elämällään mitä itse haluaa. Toiset voi olla päihteettöminä ja se heille sallikoon. Enemmän arvostan kannabiksen käyttäjiä kun spurgusakkia missään.
Kannabiksen käyttäjät ovat juuri tuota mainitsemaasi spurgusakkia.
Hih, nyt naurattaa mielikuva vanhalta viinalta haiseva örisevä PILVIJENGI puistossa xD xD xD
Oisko lainaamallani pieni reality check paikallaan? Jos asuu tynnyrissä, ei ole oikeutettu huutelemaan sieltä valheita, pitää olla jotain, edes jotain, rajapintaa asioihin.
Minua ei ole koskaan ihmisten päihderiippuvuus naurattanut. Kannabishöyryissä sen sijaan naureskellaan valkoisille tapeteillekkin.
Vierailija kirjoitti:
ilmeisesti nämäkin ihmiset ovat päästään lahoja ja vähän hitaita kannabiksen johdosta:
Bob Dylan, Bill Gates, Carl Sagan, Abraham Lincoln, Brad Pitt, ym. (lista on loputon) täysin elämäänsä eksyneitä reppanoita.
Ja Elon Musk! Varsinainen pilvipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että joukossa on tavallisia ihmisiä, mutta omasta pienestä otannasta sanoisin, että he ovat vähemmistö.
Ja muutaman vuoden kannabiksen käytön jälkeen he eivät todellakaan ole enää mitään tavallisia ihmisiä, vaan huumeriippuvaisia narkkareita.
Olen käyttänyt 7-vuotta, enkä edelleenkään ole narkkari. Minun naamasta ei näy käyttö. Itseasiassa ne harvat joille olen uskaltanut kertoa, ovat olleet aika yllättyneitä, ai tuollainen naapurintytön näköinen polttaa pilveä.
Huomaa, että joihinkin on tuo huumevalistus aivopesu uponnut oikein kunnolla. Mutta annakun arvaan, viinaa voi ja saa ja tulee juoda?
Ihan miten vain.. Viinan vaikutuksen alaisena kuitenkin useampi tappo tehty suomessa, pilven vaikutuksessa ei yhtään.
Tekopyhyyttä jauhaa esim rikollisuudesta tai laittomuudesta, kun "aineen" vaikutus on alkoholia lievempi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A perheen kuopus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään normaalia pössyttelijää. Kaikki mielenterveysongelmaisia ja sosiaalituilla eläjiä.
Tunnen monta. Työssäkäyviä perheellisiä. Kannabis ei laita vaimoa nyrkin ja hellan väliin niinku viinaperheissä on tapana.
Sitä päihteetöntä vaihtoehtoahan ei olekaan olemassa.
No mut miks pitäis olla? Jokaisella on yksilönvapaus tehdä elämällään mitä itse haluaa. Toiset voi olla päihteettöminä ja se heille sallikoon. Enemmän arvostan kannabiksen käyttäjiä kun spurgusakkia missään.
Kannabiksen käyttäjät ovat juuri tuota mainitsemaasi spurgusakkia.
Hih, nyt naurattaa mielikuva vanhalta viinalta haiseva örisevä PILVIJENGI puistossa xD xD xD
Oisko lainaamallani pieni reality check paikallaan? Jos asuu tynnyrissä, ei ole oikeutettu huutelemaan sieltä valheita, pitää olla jotain, edes jotain, rajapintaa asioihin.
Minua ei ole koskaan ihmisten päihderiippuvuus naurattanut. Kannabishöyryissä sen sijaan naureskellaan valkoisille tapeteillekkin.
Eipä minua ole kertaakaan tyhjänpäiväiset asiat hekotuttanut. Tuollaista näkee vain elokuvissa, uni tulee paremmin eikä tarvitse vetää pillereitä.
Vierailija kirjoitti:
Yrtti kaikin puolin parempi huume alkoholiin verrattuna.
-halvempi
-miedompi
-väärinkäyttöpotentiaali pienempi koska toleranssi syntyy nopeasti
-turvallisempi
Eihän täällä kukaan ole alkoholia maininnut miksikään hyväksi ja terveelliseksi päihteeksi? Itse en ainakaan. Ei ihminen alkoholia mihinkään tarvitse ja sekin voitaisiin vallan hyvin kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä Barack Obama! Niin turha jätkä ettei toista voi olla :D (sarkasmia)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa nyt sitten te tavalliseksi itsenne kokevat kantaa tuohon kyselyyn: Onko lapsenne kannabiksen käyttö teille ok?
Haluatko aikuisen lapsesi ostavan kannabiksensa laillisilta vai laittomilta markkinoilta?
Sivusta kommentoin, laillisilla markkinoilla voidaan takaa laatu jossa ei homeitiöitä ole tai muita myrkkyjä(synteettisena). Jos sun teinis kokeilis salaa kyllä te varmasti haluaisitte että tuote on tarkasti tutkittu eikä minkään somalibisneksen kasvattamia nuppuja. Annetaan mielummin valtion käsiin tämä tuote kun rikollisjengeille ympäri Suomea jookos?
Valtion monopoli niin kuin Alkollakin ja henkilötodistuksella ja Kela korttia näyttämällä saisi ostaa. Määrät saisi laittaa Kantaan niin näkyvät terveydenhuollolle ja pystytään pitämään rekisteriä haitoista jos ilmenee.
Miten kotikasvatetuista huumeista saisi valtiolle verotulot?
Miten kotona valmistetusta simasta, oluesta, sahdista ja viinistä saisi valtiolle verotulot?
Miksi joku edelleen viitsii ostaa kun itsekin voisi tehdä ja paljon halvemmalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Obaman tytärkin! Barack:in opeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T A I T E I L I J A T K I N pössyttelee, jopa se sun lempilaulajas saattaa iltaisin rentoutua sativan voimin.
Saatat tietämättäs fanittaakin. Minua ei edes tuommoinen hetkauta, ellei lähde elämä remonttiin pirillä tai muilla vaarallisilla psykedeeleillä.
Minä en fanita mitään. Onko kannabis vienyt käsityskyvyn? En pidä loisijoista missään muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että joukossa on tavallisia ihmisiä, mutta omasta pienestä otannasta sanoisin, että he ovat vähemmistö.
Ja muutaman vuoden kannabiksen käytön jälkeen he eivät todellakaan ole enää mitään tavallisia ihmisiä, vaan huumeriippuvaisia narkkareita.
Olen käyttänyt 7-vuotta, enkä edelleenkään ole narkkari. Minun naamasta ei näy käyttö. Itseasiassa ne harvat joille olen uskaltanut kertoa, ovat olleet aika yllättyneitä, ai tuollainen naapurintytön näköinen polttaa pilveä.
Huomaa, että joihinkin on tuo huumevalistus aivopesu uponnut oikein kunnolla. Mutta annakun arvaan, viinaa voi ja saa ja tulee juoda?
Ihan miten vain.. Viinan vaikutuksen alaisena kuitenkin useampi tappo tehty suomessa, pilven vaikutuksessa ei yhtään.
Tekopyhyyttä jauhaa esim rikollisuudesta tai laittomuudesta, kun "aineen" vaikutus on alkoholia lievempi!
Kertonet minulle sitten, kuka Suomessa tietää mitä kannabis aiheuttaa ihmiselle, joka käyttää sitä viikottain 18-vuoden iästä alkaen 80 vuoteen asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Obaman tytärkin! Barack:in opeissa.
Mitä luulette saavuttavanne luettelemalla rikollisia? Se että yhteiskuntien pohjamuta käyttää ei Tee asiasta yhtään hyväksyttävämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en fanita mitään. Onko kannabis vienyt käsityskyvyn? En pidä loisijoista missään muodossa.
Kukaan ei pidä, mutta kannabiksen käyttö ja loisiminen ei ole synonyymejä. Olisit yllättynyt jos todenmukainen tilasto työsskäyvistä polttelijoista joskus tulisi.
Kysymys kuuluukin miten nykyinen lainsäädäntö toimii mielestänne? Onko käytöstä rankaiseminen toiminut tähän asti? Nykyisellä lainsäädännöllä saadaan ikävä merkintä rekisteriin joka estää nuorta aikuista työllistymästä, riski syrjäytymiseen on moninkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nämä Koskelan kolmikko ollut näitä kannabisjannuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noi pössyttelijät enää tiedä ovatko tavallisia vai ei. Luulevat olevansa, mutta muut näkee eri tavalla.
Stereotypiaa. Ei se näy päällepäin ellet oo vetäny 33% THC:ta jota ei edes katukaupasta saa.
No osaan kyllä nähdä päältäpäin aivan hyvin. Olen seurustellut sellaisen pössön kanssa ja katsellut läheisissä monta vuotta mitä se tekee. Sen näkee jos osaa katsoa ja tietää ne merkit.
Tämäkin todistaa ettei kannabiksen käyttö ole " harmiton".