Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hs. Mielipide. Suurin osa meistä kannabiksen käyttäjistä on ihan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
17.09.2021 |

Hyvä että hesarissa on erillaisia näkökantoja tähän selvästi vaikeaan asiaan.

Kommentit (3472)

Vierailija
41/3472 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään normaalia pössyttelijää. Kaikki mielenterveysongelmaisia ja sosiaalituilla eläjiä.

Vierailija
42/3472 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa nyt sitten te tavalliseksi itsenne kokevat kantaa tuohon kyselyyn: Onko lapsenne kannabiksen käyttö teille ok?

Onko lapsenne alkoholin käyttö teille ok?

Lapseni 19-28 vuotiaat aikuiset eivät käytä alkoholia eikä huumeita. Kuten emme me vanhemmatkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/3472 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa nyt sitten te tavalliseksi itsenne kokevat kantaa tuohon kyselyyn: Onko lapsenne kannabiksen käyttö teille ok?

Lapseni 19-28 vuotiaat aikuiset eivät käytä alkoholia eikä huumeita. Kuten emme me vanhemmatkaan.

Käsi ylös kenen äiti tietää aikuisen lapsensa kaikki päihde asiat!

Ei käsiä? Höh...

Vierailija
44/3472 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kolmekymppinen nainen ja käytän silloin tällöin kannabista, en edes juo koska on vain huonoja kokemuksia alkoholista. Aloitin polttamaan 5 vuotta sitten ja käyn yhä edelleen töissä. Toimin lasten ja nuorten parissa liikunnan muodossa. Käyn lenkillä ja syön terveellisesti, perjantai iltaisin käytän vaporisaattoria. Käyttö ei ole aiheuttanut minulle ongelmia ja pystyn milloin vain olemaan ilmankin, aina ei löydy eikä päivä mene pilalle vaikka jäisinkin ilman. Pidän rentoutumisesta omassa kotisohvalla lemmikkien ja lempikirjojeni parissa. Surullista että minutkin tuomittaisiin narkomaaniksi vaikka olen ihan tavallinen nuori nainen. Tippaakaan en juo alkoholia edes sukujuhlissa.

Mutta sinähän olet jo kummajainen kun et käytä alkoholia, suomalaisten kansallisjuomaa. Ainakin jos kysyt laillistamisen vastustajilta.

Vierailija
45/3472 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko aikuisen lapsesi ostavan kannabiksensa laillisilta vai laittomilta markkinoilta? 

Sivusta kommentoin, laillisilla markkinoilla voidaan takaa laatu jossa ei homeitiöitä ole tai muita myrkkyjä(synteettisena). Jos sun teinis kokeilis salaa kyllä te varmasti haluaisitte että tuote on tarkasti tutkittu eikä minkään somalibisneksen kasvattamia nuppuja. Annetaan mielummin valtion käsiin tämä tuote kun rikollisjengeille ympäri Suomea jookos?

Valtion monopoli niin kuin Alkollakin ja henkilötodistuksella ja Kela korttia näyttämällä saisi ostaa. Määrät saisi laittaa Kantaan niin näkyvät terveydenhuollolle ja pystytään pitämään rekisteriä haitoista jos ilmenee.

Vierailija
46/3472 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsi ylös kenen äiti tietää aikuisen lapsensa kaikki päihde asiat!

Ei käsiä? Höh...

Minä tiedän. On käytetty kannabista ja siitä valuttu koviin huumeisiin.

Vierailija
47/3472 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko aikuisen lapsesi ostavan kannabiksensa laillisilta vai laittomilta markkinoilta? 

Sivusta kommentoin, laillisilla markkinoilla voidaan takaa laatu jossa ei homeitiöitä ole tai muita myrkkyjä(synteettisena). Jos sun teinis kokeilis salaa kyllä te varmasti haluaisitte että tuote on tarkasti tutkittu eikä minkään somalibisneksen kasvattamia nuppuja. Annetaan mielummin valtion käsiin tämä tuote kun rikollisjengeille ympäri Suomea jookos?

Luuletko sinä, että rikollisuus ja pimeät markkinat poistuu ja ihmiset ovat valmiita maksamaan veroja kannabiksesta? Ei todellakaan. Miksi ihmiset roudaavat viinaa Virosta eikä osta Alkosta? 

Vierailija
48/3472 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Ei narkkarit ole tavallisia enkä halua olla missään tekemisissä sellaisten kanssa.

Mitä itse tiedän pössyttelijöitä n: omasta ikäluokasta, kaikki ovat ryypänneet myös paljon käytännössä kaikki viikonloput ja vapaat mitä töistä ollut ihan kouluajoista lähtien.

Yksi on joku rikoskonstaapelikin helsingissä.

Minun mielipide on että huumeista pitäisi saada kovemmat rangaistukset, samoin rattijuopumuksista ja muutenkin päihteiden käyttö pitäisi olla rangaistusta koventava peruste, ei lieventävä.

Ensinnäkin, ethän sekoita narkkaria vain tavalliseen käyttäjään. Ihan samalla tavalla kuten alkoholia juova ei aina ole alkoholisti. Ymmärräthän?

Toisekseen, sinä voisit olla vaikka minun työkaverini. Hän on eläkeikää lähestyvä nainen, joka melkein joka päivä haukkuu narkkareita (narkkarit joutais kuolla, ei ansaitse sairaalahoitoa, sais ampua tosta kaupan kulmilta). Hänenkin mielestänsä varmaan jokainen joka sanoo säännöllisesti polttavansa pilveä on narkkari. Hän ei tiedä työskentelevänsä "narkkarin" työparina. Minun. Me istumme samassa kopissa tehden taloushallinnon töitä. Hän vanhempi nainen ja minä nuorempi nainen.

Näin ollen sinäkään et voi tietää oletko tekemisissä "narkkarin" kanssa :D Ja vielä kerran, narkkarilla ja minulla ei ole mitään yhteistä, minä en myy persettä katuojassa, minulla on asuntolaina (jota lyhennän), kiva uudehko auto, koira, jne :) SInä et tietäisi minusta mitenkään mitä teen iltaisin/viikonloppuisin :)

Mun muslimitutut sanoo että:

"Jokainen joka juo vähintään yhden annoksen alkoholia per vuosi on alkoholisti."

Vierailija
49/3472 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtion monopoli niin kuin Alkollakin ja henkilötodistuksella ja Kela korttia näyttämällä saisi ostaa. Määrät saisi laittaa Kantaan niin näkyvät terveydenhuollolle ja pystytään pitämään rekisteriä haitoista jos ilmenee.

Rekisteriä haitoista? Eihän kannabiksessa pitänyt olla mitään haittoja vaan pelkkiä terveyshyötyjä?

Vierailija
50/3472 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

R O S K A S A K K I käyttää.

Vierailija
51/3472 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kolmekymppinen nainen ja käytän silloin tällöin kannabista, en edes juo koska on vain huonoja kokemuksia alkoholista. Aloitin polttamaan 5 vuotta sitten ja käyn yhä edelleen töissä. Toimin lasten ja nuorten parissa liikunnan muodossa. Käyn lenkillä ja syön terveellisesti, perjantai iltaisin käytän vaporisaattoria. Käyttö ei ole aiheuttanut minulle ongelmia ja pystyn milloin vain olemaan ilmankin, aina ei löydy eikä päivä mene pilalle vaikka jäisinkin ilman. Pidän rentoutumisesta omassa kotisohvalla lemmikkien ja lempikirjojeni parissa. Surullista että minutkin tuomittaisiin narkomaaniksi vaikka olen ihan tavallinen nuori nainen. Tippaakaan en juo alkoholia edes sukujuhlissa.

Mutta sinähän olet jo kummajainen kun et käytä alkoholia, suomalaisten kansallisjuomaa. Ainakin jos kysyt laillistamisen vastustajilta.

Näinhän se on. Harmi että vastaanotto on näinkin jyrkkää eikä tavallisia ihmisiä oteta tässä huomioon. Minulle tuo käyttö ei ole aiheuttanut minkäänlaisia ongelmia. Ruokakin maistuu ja olen onnellinen elämääni.

Vierailija
52/3472 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoni polttaa, on jo 94 vuotias, sodankin nähnyt. Hän on ihanin ja kiltein ihminen kenet tiedän.

Veti sodassa amfetamiinia ja muita "sallittuja" lääkkeitä. Ja on nykyäänkin ihan tavallinen narkkari.

Vierailija
53/3472 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T A I T E I L I J A T K I N pössyttelee, jopa se sun lempilaulajas saattaa iltaisin rentoutua sativan voimin.

Vierailija
54/3472 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sinä, että rikollisuus ja pimeät markkinat poistuu ja ihmiset ovat valmiita maksamaan veroja kannabiksesta? Ei todellakaan. Miksi ihmiset roudaavat viinaa Virosta eikä osta Alkosta? 

Eipä tietenkään mutta suurinosa myynnistä on valtion käsissä, nyt 100% myynti rikollisilla.

Vierailija
55/3472 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kotikasvatetuista huumeista saisi valtiolle verotulot?

Vierailija
56/3472 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T A I T E I L I J A T K I N pössyttelee, jopa se sun lempilaulajas saattaa iltaisin rentoutua sativan voimin.

Minähän en rikollisia fanita.

Vierailija
57/3472 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ihmisten pössytellä kyllä niitä joka ihmis ryhmässä ja ammattikunnassa on. Kannabis pitää vapauttaa ja siitä saisi verotuloja. Itse en tupakoi enkä käytä alkoholia mutta pössyttelijöille tämän soisin. Jokainen saa pössytellä mikäli mieli tekee.

Vierailija
58/3472 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään normaalia pössyttelijää. Kaikki mielenterveysongelmaisia ja sosiaalituilla eläjiä.

Tunnen monta. Työssäkäyviä perheellisiä. Kannabis ei laita vaimoa nyrkin ja hellan väliin niinku viinaperheissä on tapana.

Vierailija
59/3472 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus miten typeriä kommentteja taas tässäkin ketjussa. Olin jo päättänyt olla äänestämättä Vihreitä ihan muista syistä, mutta tämän jälkeen muutin mieleni ja ensi vaaleissa ääneni menee taas heille. Ainoa puolue, joka suhtautuu tähän asiaan järkevästi. Ja en itse edes käytä kannabista.

Vierailija
60/3472 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A perheen kuopus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monta. Työssäkäyviä perheellisiä. Kannabis ei laita vaimoa nyrkin ja hellan väliin niinku viinaperheissä on tapana.

Sitä päihteetöntä vaihtoehtoahan ei olekaan olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi