Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieniä hetkellisiä asioita, jotka ärsyttää? Aloitan; täyteen kahvikuppiin putoava leivänpäällinen (tomaatti tms)

Vierailija
17.09.2021 |

Jatkakaa

Kommentit (1443)

Vierailija
1081/1443 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on varmaan tulleet jo pariinkin kertaan mutta:

Tiskaat  ja astut läikkyneeseen veteen

Valutat tonnikalapurkista öljyt ja sotket sormesi öljyyn

Koetat keittää kahvia ja unohdat laittaa virran päälle

Minulle käy tuo viimeisin lähes joka päivä! Siis miten voin kerrasta toiseen olla niin idiootti, että laitan purut ja veden, mutta sen sijaan että napsauttaisin keittimen päälle, lähden vain menemään?!

Aaah! Mun bravuurini kahvin keitossa. Lataan keittimen ja laitan virran päälle, menen suihkuun ja pesen hampaat. Keittiössä huomaan, että olen unohtanut veden! Vettä lisätessä kuuma keitin tuhahtaa - psuuuh - vedet suodattimeen pölläyttäen kahvinporot ympäriinsä.

Minä onnistuin hiljattain unohtamaan pressopannusta kahvinpurujen siivilöimisen ennen mukiin kaatamista.

Vierailija
1082/1443 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun yrität tehdä jotain ihan normaalia kuten vaihtaa lamppua/halkoa puita/jne MUTTA joku katsoo vieressä. Yhtäkkiä en osaa mitään ja kaikki menee ihan mönkään. ”Kyllä mää oikeesti normaalisti……”

Tuohon vaikuttaa ehkä tottuminen. Ei häiriinny jos joutuu usein tekemään juttuja muiden kytätessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1443 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun yrität hiippailla pimeässä nukkumaan ollaksesi herättämättä kumppaniasi niin sit sä isket varpaasi sängynjalkaan. Se hervoton kipu menee varpaasta koko kropan läpi aivoihin asti.

1084/1443 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termoskannu tiputtaa kahvia .En raski luopua kun pitää kahvin lämpöisenä koko päivän.

Vierailija
1085/1443 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saappaan kaaripohjallinen liukuu eteenpäin kun työnnät jalan sinne.

Vierailija
1086/1443 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tiskipöydältä kaatuu jotain hellan ja tiskipöydän väliin.

Vierailija
1087/1443 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin teidän kannattaa kerätä ihan oikeasti tänne pieniä harmillisia asioita? Miten äärettömän tyhmiä jotkut te voitte olla!?!?! Menkää idiootit edes yhdeksi päiväksi vaikka lastenkotiin tai sairaalaan tai vanhainkotiin ja alkakaa sitten miettiä uudelleen miten jonkun tomaattipalan putoaminen kahviin tai hiussuortuvan heilahtaminen kasvoille on edes pienesti harmillista! Voi herranjestas !!! Eikö edes Ap:ta hävetä?

Hetkellisesti ärsyttää että tietyistä asioista tehdään kilpailu. Koska aina löytyy asia/ihminen, ja silloin ei saisi tuntea mitään negatiivista, koska...

Kyllä. Aina löytyy se jalaton kädetön ihminen jolla asiat ovat vielä kauheeeeesti huonommin kuin sulla. Palstan tahallaan-väärinymmärtäjät ja alentuvasti luennoijat ovat rasittavia.

Vierailija
1088/1443 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin teidän kannattaa kerätä ihan oikeasti tänne pieniä harmillisia asioita? Miten äärettömän tyhmiä jotkut te voitte olla!?!?! Menkää idiootit edes yhdeksi päiväksi vaikka lastenkotiin tai sairaalaan tai vanhainkotiin ja alkakaa sitten miettiä uudelleen miten jonkun tomaattipalan putoaminen kahviin tai hiussuortuvan heilahtaminen kasvoille on edes pienesti harmillista! Voi herranjestas !!! Eikö edes Ap:ta hävetä?

No niin tässä tämä.

Mene muualle luennoimaan.

Vierailija
1089/1443 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun astianpesukoneesta löytyy likainen astia. Ei muuta kun kone uudestaan päälle.

Vierailija
1090/1443 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivältä tipahtaa suolakurkku lattialle. Eikä ole valmiiksi leikattuja kurkkuja enää kulhossa.

Vierailija
1091/1443 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun astianpesukoneesta löytyy likainen astia. Ei muuta kun kone uudestaan päälle.

Kai sen likaisen voi tiskata käsin ettei tarvi koko koneellista pestä uudelleen? Niin minä teen.

Vierailija
1092/1443 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksettuani kassalla ostokseni,

Kassa sanoo:Mukava päivää/iltaa

Argh, argh 😫

No jopas on jollain pinna kireällä...

Ei sitten isompia murheita ole elämässä?

Vierailija
1093/1443 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireessä junalle lähtiessä kangas jää toppatakin vetskarin väliin ja tulee hiki sen kanssa tapellessa.

Vierailija
1094/1443 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on bussipysäkin kohdalta parin metrin päässä juoksemassa ja samalla viittoilee bussille, joka ajaa ohi.

Kun saksalaisen kaupan herkkumysli, jota aina syön ja joka on ainoaa kelvollista, on loppu.

Kun kerään paljon plussa-alennustuotteita ja sitten unohdan vinguttaa plussa-korttia. Tuntuu kuin olisi ryöstetty.

Kun bussin ikkunan päälle on teipattu mainos ja ulos näkee vain himmeästi.

Kun youtube-videon latauspyörylä jää vaan pyörimään ja pyörimään ja pyörimään ja....

Kun ulkona onkin liian lämmintä ja päällä liian paljon. Kun ulkona onkin liian kylmää ja päällä liian vähän.

Kun olen kertonut kassaneidille parin minuutin ajan hyvää läppää jossa on hieno punchline ja sitten myyjä sanoo: Mä en kyllä kuullu yhtään mitä sä sanoit ton pleksin takaa.

Kun rullaportaat ylempään kerrokseen ei toimi.

Kun nettikenkäkaupan suosikkikengästä on jäljellä kaikki muut koot paitsi omaa.

Kun alleviivatessa mustekynästä tarttuu mustetta viivottimeen, jonka liikuttaminen sotkee ja tahraa koko sivua.

Kun kirjahyllyyn ei meinaa sopia millään lisää kirjoja.

Kun vihdoin ja viimein pötkähtää pitkälleen sohvalle valmiina katsomaan netflixiä ja sitten huomaa että kaukosäädin on jäänyt toiselle pöydälle.

Vierailija
1095/1443 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmiset jäävät rullaportaisiin pönöttämään. Niitä pitkin voi ihan hyvin kävellä, ei ole pakko seisoa kuin tatti koska ne liikkuvat.

Vierailija
1096/1443 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puoliso on keittänyt laihaa kahvia, eikä siitä viitsi sanoa kun tulisi vain riita.

En tosin tiedä, pitääkö hän sitten minun keittämääni liian vahvana, ei ole sanonut mitään.

Vierailija
1097/1443 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun yrität tehdä jotain ihan normaalia kuten vaihtaa lamppua/halkoa puita/jne MUTTA joku katsoo vieressä. Yhtäkkiä en osaa mitään ja kaikki menee ihan mönkään. ”Kyllä mää oikeesti normaalisti……”

Olen toiminut myyjänä ja minulla menee aina pasmat sekaisin kassalla, kun rahastan jotain tuttua. Kerran annoin anopille rahaa väärin takaisin, kerran sähläsin jotain kun oma pomoni palautti ostamansa tuotteen... Meillä on yksi kassa vain ja tulee aina tosi kömpelö olo myös silloin käyttäessä kassaa, jos työkaveri seisoo siinä vieressä odottamassa että pääsee itse rahastamaan oman asiakkaansa.

Vierailija
1098/1443 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun pyyhkii p*rsettään ja vihkisormus tippuu sinne pönttöön. Mukavaa sieltä kaivella....

Vierailija
1099/1443 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pieni ärsytys, mutta peukkuhymiön käyttö tilanteessa kuin tilanteessa ja välillä tuntuu, että eikö ihmiset osaa kommunikoida enää muuten. Monesti se on melkein myös merkki siitä, että eipä vois vähempää kiinnostaa. Esimerkkinä kun joskus laittanut työhakemusta johonkin paikkaan ihan ensin somessa jos tiedustelen. On tullut vastaus, että ei hätää, sulle löytyy töitä ja jos laittanut työnäytteitä niin sitten ollut vaan se peukkuhymiö mitä näytetty ja kyseisestä ihmisestä ei ole mitään sitten kuulunut. Toinen missä se tosin vähemmän ärsyttää, mutta kuitenkin hieman. Jos kysyy kaverilta jos käydään kahvittelemassa ja vastaus on joo ilman muuta ja päälle peukutus. Pitää varmaan soittaa kansanradioon seuraavaksi. 

Vierailija
1100/1443 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li andersonin naama kassajonossa jonkun lehden kannessa riittää pilaaman päivän tai jonkun muun  ruotsalaisen kuva.