Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieniä hetkellisiä asioita, jotka ärsyttää? Aloitan; täyteen kahvikuppiin putoava leivänpäällinen (tomaatti tms)

Vierailija
17.09.2021 |

Jatkakaa

Kommentit (1443)

Vierailija
1041/1443 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkipussi rävähtää auki kun avaa liian rivakasti.

Vierailija
1042/1443 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaappi on vähän liian täynnä ja ovi pomppaa auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1443 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaukosäätimen patteri alkaa hiipua.

Vierailija
1044/1443 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppojen tyhjien palautusautomaatit:

Lastaan pikkurepun tyhjiä tölkkejä täyteen, ja .... "säiliö on täynnä" tai "automaatti on rikki, huoltomiehelle on soitettu". argh!

Tai:

Meen jonoon, ja automaatilla on just pariskunta mättämässä 2:lle eri koneelle suurinpiirtein koko vuoden tyhjät. Toisella säiliö täyttyy ja tulee jatkamaan just siihen mun jonon koneelle. Odotan 10 minsaa, saivat syötettyä kaikki, sit edellä mummo, joka laittaa muutaman tyhjän. Haa, mun vuoro!!! ... "säliö on täynnä" AARGH!

Tämän takia itse olen keskittänyt pullonpalautuksen tiistai - torstai väliselle ajanjaksolle. Koskaan ei voi tietää mutta voi ainakin yrittää minimoida ko. tapauksien riskin.

Olen tuo "valittaja" :)

Sama huomio! Ja näin olen tehnytkin, nykyään. Palpat toimii juurikin paremmin ti-pe. Vkl;:na ihan turha yrittääkään, ainakaan pikkukauppoihin. Isommissa kyllä homma toimii.

Vierailija
1045/1443 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun nautit harvinaisesta hiljaisesta hetkestä kotisohvalla, ja naapurin rakki saa päivän miljoonannen räksytyskohtauksen. Tai vielä ärsyttävämpää, oot nukkumassa ja heräät siihen, ku samainen piski ulvoo kurkku suorana. Sillä on tapana ilmoittaa tuolla tavoin koko naapurustolle, et isäntäpari on ryhtyny hommiin.

Vierailija
1046/1443 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikiehuvat kattilat

Koiranulkoiluttajat, jotka kävelevät väärällä puolella jalkakäytävää

Huurtuvat silmälasit talvisin

Aamuhikka, kun on tyhjä vatsa

Käsivarsille valuvat olkaimet

Kylmät jalat, jotka ei lämpiä millään

Mikroaaltouunin kilahtava ääni

Raitisilmaputki, joka puhaltaa kylmän ilman suoraan sänkyyn

Vierailija
1047/1443 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kun Iltasanomat tekevät harhaanjohtavia "uutisia" suomalaisten asenteista, parisuhde ongelmista... ja lähteeksi paljastuu jokin keskustelupalsta, jonka sisällön luotettavuus on olematonta, kun yhtäkään kommenttia ei voida todistaa oikeasti tapahtuneeksi.

Vierailija
1048/1443 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yrität koittaa kerrankin tehdä hellalla jotaun ruokaa niin, että laitat kattilan raolleen kattilan päälle.

Aina kiehuu yli ja hella vedessä. Aina. En tiedä miksi silti vaivaudun yhä uudestaan kokeilemaan kannella (tai tiedän, siksi että olen tollo).

Ilmeisesti levyn pitäs olla ykkösellä ettei kuohuis yli.

Vierailija
1049/1443 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis KANNEN raolleen kattilan päälle, ei kattilaa kattilan päälle sentään.

1049

Vierailija
1050/1443 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelukumppani ymmärtää sinut väärin, ja juuri kun meinaat puolustaa itseäsi, hän vastaa yhtäkkiä puhelimeen ja tilaisuus menee ohi. Toinen vastaava on että joku muu tulee sillä hetkellä sanomaan jotain turhaa väliin.

Vierailija
1051/1443 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kaukosäätimen patteri alkaa hiipua.

Kun vibraattorin patteri alkaa hiipua juuri kohokohdalla!

Vierailija
1052/1443 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko poraavat naapurit. Ja vasaroi. Mitä helvettiä siellä kestää vuosikausia. Kerran paukutin pihviä nii tulivat rimpauttelee ovikelloa. En avannut. Samaisilla neanderthaaleilla kokoajan lapsiperhemelua ja viikottaiset huuto ja raivokohtaukset ex pariskunnalla.

Vierailija
1053/1443 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin ilman jääpiikkejä kengissä ulkona. Kaatuminen.

Wc papru loppu kriittisellä hetkellä.

Avaimet jäi kotiin. Ei puhelinta mukana.

Vierailija
1054/1443 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun yrität koittaa kerrankin tehdä hellalla jotaun ruokaa niin, että laitat kattilan raolleen kattilan päälle.

Aina kiehuu yli ja hella vedessä. Aina. En tiedä miksi silti vaivaudun yhä uudestaan kokeilemaan kannella (tai tiedän, siksi että olen tollo).

Ilmeisesti levyn pitäs olla ykkösellä ettei kuohuis yli.

Terveisiä täältä toiselta tollolta.

Vierailija
1055/1443 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin teidän kannattaa kerätä ihan oikeasti tänne pieniä harmillisia asioita? Miten äärettömän tyhmiä jotkut te voitte olla!?!?! Menkää idiootit edes yhdeksi päiväksi vaikka lastenkotiin tai sairaalaan tai vanhainkotiin ja alkakaa sitten miettiä uudelleen miten jonkun tomaattipalan putoaminen kahviin tai hiussuortuvan heilahtaminen kasvoille on edes pienesti harmillista! Voi herranjestas !!! Eikö edes Ap:ta hävetä?

Vierailija
1056/1443 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikuppi tai juomalasi on kuivahtanut tiskipöytään kiinni ja kun aiot nostaa sitä se ei irtoakaan normaalisti vaa n nytkähtää irti siten, että kuppiin jäänyt kahvinloppu tms roiskahtaa yli.

Vierailija
1057/1443 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin teidän kannattaa kerätä ihan oikeasti tänne pieniä harmillisia asioita? Miten äärettömän tyhmiä jotkut te voitte olla!?!?! Menkää idiootit edes yhdeksi päiväksi vaikka lastenkotiin tai sairaalaan tai vanhainkotiin ja alkakaa sitten miettiä uudelleen miten jonkun tomaattipalan putoaminen kahviin tai hiussuortuvan heilahtaminen kasvoille on edes pienesti harmillista! Voi herranjestas !!! Eikö edes Ap:ta hävetä?

Mä vietän nykyään kaikki työpäiväni vanhainkodissa, viimeiset 17 v sairaalassa. Mitä tekemistä sillä on asian kanssa? Silti ärsyttää.

Vierailija
1058/1443 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vessapaperirulla ei aukea, kun liima on mennyt usean kerroksen läpi.

Vierailija
1059/1443 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun aamu-uutisia titsikalta lukiessa lusikasta tippuu puuroa näppikselle.... On ja pysyy!

Vierailija
1060/1443 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on varmaan tulleet jo pariinkin kertaan mutta:

Tiskaat  ja astut läikkyneeseen veteen

Valutat tonnikalapurkista öljyt ja sotket sormesi öljyyn

Koetat keittää kahvia ja unohdat laittaa virran päälle

Minulle käy tuo viimeisin lähes joka päivä! Siis miten voin kerrasta toiseen olla niin idiootti, että laitan purut ja veden, mutta sen sijaan että napsauttaisin keittimen päälle, lähden vain menemään?!

Aaah! Mun bravuurini kahvin keitossa. Lataan keittimen ja laitan virran päälle, menen suihkuun ja pesen hampaat. Keittiössä huomaan, että olen unohtanut veden! Vettä lisätessä kuuma keitin tuhahtaa - psuuuh - vedet suodattimeen pölläyttäen kahvinporot ympäriinsä.