Pieniä hetkellisiä asioita, jotka ärsyttää? Aloitan; täyteen kahvikuppiin putoava leivänpäällinen (tomaatti tms)
Kommentit (1443)
Vierailija kirjoitti:
Hammastahna-pesuvesi-litkua tippuu paidalle ja jättää jäljen.
Joka ikinen aamu.
Pese hampaat ja pue paita vasta sitten, hömelö.
Olen allerginen ja aivastelen usein. Kerran sattui olemaan suu täynnä punkkua ja edessä valkoinen torkkupeitto, mikä oli sitten entinen.
Veden valuminen käsivartta pitkin saa myös minut puistatuksen valtaan. Samoin täällä mainittu villasukalla lätäkköön astuminen, josta kauheampi versio on ehkä yöllä pimeässä kissan oksennukseen kävely.
Vierailija kirjoitti:
Se kun väännät ennen juhliin lähtöä hiki virraten kampausta eikä tule hyvää, mutta sitten kun kietaiset ennen vessan pesua hiukset kiinni on nuttura täydellinen.
Se kun käyt kampaajalla juhlia varten, tulet kotiin ja menet pikasuihkuun ennen pukeutumista ja huomaat kastelevasi hiukset.
Laitan aamulla sukat jalkaan ja astun välittömästi kissan oksennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen allerginen ja aivastelen usein. Kerran sattui olemaan suu täynnä punkkua ja edessä valkoinen torkkupeitto, mikä oli sitten entinen.
Veden valuminen käsivartta pitkin saa myös minut puistatuksen valtaan. Samoin täällä mainittu villasukalla lätäkköön astuminen, josta kauheampi versio on ehkä yöllä pimeässä kissan oksennukseen kävely.
AI täällä on toinenkin kissan oksuihin kävelijä. Taitaa olla universaalia kissan omistajille.
Vierailija kirjoitti:
Kun voitelet vaaleaa leipää, ja leipään tulee reikä, johon rasvaklöntti menee.
Pikaliima: liimaa tosiaan salamannopeasti, nimittäin peukalon ja etusormen toisiinsa. Kaikki tuubit vuotavat, ja liimaavat myös itsensä pysyvästi umpeen ensimmäisellä käyttökerralla.
Epoksiliima se vasta kettumainen on. Löysää mössöä sen 5min, jonka jälkeen kovettuu sekunnissa. Siinä kun puristaa kappaleita yhteen niin viime sekunnilla päästää irti kun luulee liiman kovettuneen, mutta olikin vielä löysää ja kappale menee vinoon ja liimautuu heti siihen asentoon.
Kutittavat hiukset, silmillä ja nenässä ja suussa syödessä. No ei tämä nyt enää ole pieni asia edes kun harkitsen vetää siiliksi. Nytkin sivuhiukset tunkevat kuppiin joka siemauksella.
Vierailija kirjoitti:
Kun menet ostamaan esim. uutta kattilaa niin joku tuttu tulee vastaan ja kyselee minne meet. sitten suureen ääneen ihmettelee että eikö sulla ole kattilaa.
Kenellä on noin törppöjä kavereita? Ei mulla ainakaan.
Kun avaat oluttölkkiä ja klipsi hajoaa avatessa, mutta tölkki ei auennut.
Vierailija kirjoitti:
Olet juuri siivonnut kissan hiekkalaatikon ja kissa menee vääntämään sinne megajöötin! Kissat ovat kuin vauvoja: Puhdasta tuli, väännänpä kakat :D
Yksi omista kissoista tuli aina tarkkailemaan, kun pesin hiekkalaatikkoa. Heti kun silmäni vältti, kissa meni pissaamaan sinne TYHJÄÄN laatikkoon, ja jouduin pesemään sen uudestaan.
Mikä lie ollut, oliko sitten niin kiva kun ei tarvinnut kävellä hiekassa.
Vierailija kirjoitti:
Kun kolautat kyynärpään tai säären kivuliaasti lipaston kulmaan. Tekee mieli tappaa lipasto kostoksi, mutta tiedät, että lipasto ei tunne kipua eikä pelkoa.
Tai kun puraisee itseään syödessä kivuliaasti poskeen! Tekee mieli motata itseä naamaan :D
Nauroin tälle vedet silmissä xD ihanaa, etten ole ainoa jonka tekee mieli joskus motata huonekaluja kostoksi.
Vierailija kirjoitti:
työkalujen etsiminen ja keräily, pikku homma mutta työkalujen etsimiseen kuluu enemmän aikaa kuin itse työhön! Ja pienenkin homman takia saat keräillä suunnilleen koko työkaluarsenaalin siihen ympärille.
Rakennustyömaalla muistaakseni n. 20 % työajasta menee kamojen etsimiseen, miettikääpä kun joka ukko katselee vasaraansa liki kaksi tuntia.
Lapsilta on tippunut lattialle jotain tahmeaa ruokaa, johon tietenkin astut. Ja se joku tahmea tarttuu jokaisella askeleella napsahtaen lattiaan kiinni, mutta et kuitenkaan näe sukassa mitään - - - > sukat vaihtoon.
Syöt jotain hyvää leivosta tai vaikka suklaata pöydän ääressä. Syötyäsi huomaat että pöydälle on tippunut murunen. Nyppäät sen sormen päällä suuhun ja se onkin vain joku kuiva, mauton leivän murunen. Mikä pettymys. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
työkalujen etsiminen ja keräily, pikku homma mutta työkalujen etsimiseen kuluu enemmän aikaa kuin itse työhön! Ja pienenkin homman takia saat keräillä suunnilleen koko työkaluarsenaalin siihen ympärille.
Rakennustyömaalla muistaakseni n. 20 % työajasta menee kamojen etsimiseen, miettikääpä kun joka ukko katselee vasaraansa liki kaksi tuntia.
Itse katselen mieheni meisseliä kolme tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse katselen mieheni meisseliä kolme tuntia.
Vaihda isompaan meisseliin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun menet ostamaan esim. uutta kattilaa niin joku tuttu tulee vastaan ja kyselee minne meet. sitten suureen ääneen ihmettelee että eikö sulla ole kattilaa.
Kenellä on noin törppöjä kavereita? Ei mulla ainakaan.
Tuli mieleen kun ex oli läheisen kanssa kävelyllä, olivat eksyneet johonkin halpakauppaan ja ex oli huomannut halpoja ruoan säilytys/mikrorasioita. No siitä oli läheinen ruvennut ihmettelemään että mitä niillä teet, kun et ole nyt töissäkään. Minä olin ostokseen ihan tyytyväinen, ruokaa tehdään useammaksi päiväksi ja entiset vähäiset rasiat alkoivat olla huonossa kunnossa. Minä olisin varmaan ihmetellyt suureen ääneen tälle eläkeikäiselle ihmiselle että eikö teillä koskaan säilötä valmista ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on niin mainioita, kiitos Ap:lle 🖤
Itsellä nivelrikkoiset sormet, joten joka-aamuinen "nuppineulanpään" kokoisen sydänlääkkeen metsästys aiheuttaa välillä tuskastumista!
Minun pilleri putoaa joka aamu lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä nivelrikkoiset sormet, joten joka-aamuinen "nuppineulanpään" kokoisen sydänlääkkeen metsästys aiheuttaa välillä tuskastumista!
Minun pilleri putoaa joka aamu lattialle.
E-pilleri kuuluu nauttia suun kautta.
Tuo pikaliima tosiaan. Ostin jotain, enkä vielä ole havainnut kykeneekö se liimaamaan muuta kuin tuubin korkin ja sormet.