Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieniä hetkellisiä asioita, jotka ärsyttää? Aloitan; täyteen kahvikuppiin putoava leivänpäällinen (tomaatti tms)

Vierailija
17.09.2021 |

Jatkakaa

Kommentit (1443)

Vierailija
61/1443 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun  väännät ennen juhliin lähtöä hiki virraten kampausta  eikä tule hyvää,  mutta sitten kun kietaiset ennen  vessan pesua hiukset kiinni on nuttura täydellinen.

Vierailija
62/1443 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkilliset äänet. Aivastus, kolahdus, kilahdus, pamaus... Hampaiden yhteenpuremiseksi menee myös jos joku rapistelee purkka- tai sipsipussia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1443 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun jonotat esim. pikaruokapaikassa. Jono matelehtii hitaammin kuin byrokratian rattaat.

Kassan yllä JÄTTIMÄINEN taulu jossa aikalailla koko valikoima, näkyy jumalauta ravintolan ulkopuolelle asti, toiselle puolelle katua. Jos ei jopa seuraavaan kortteliin asti.

Ja kun vihdoin pääset n. 15min jälkeen kassan lähelle, nälkäkiukun, syljetyksen ja murhanhimon kasvaessa, edessäsi oleva troglodyytti vasta kassavuoroon päästyään nostaa tursuavan naamansa puhelimestaan säteilevästä, kaikennielevästä, älyykkyysosamäärää alentavasta somestaan, ja alkaa vasta tuolloin mutisten ihmettelemään valikoimaa.

"Mmm, tota... Mmm, hmmm... Tota.... Niinku.....MMMhhmhmmmhhh??????".

Jumalauta. Jumal-auta. 

Sussiunaa mun vereni mikä vi:tu:tus.

Oisko ollu aikaa miettiä mitä tilaa jo ihan pikkiriikkisen etukäteen??

Tämä!

- No mitä sais olla?

- Totanoin, ööh. Hei Pena, mitä sä otat? Ai kerrosateria, ok. Yksi kerrosateria. 

- Mikä juoma?

- Ööh, hei Pena, mitä sä haluat juoda? ai kokis? No kokis. 

- Ranskalaiset?

- Ööh tota noin, Pena otatsä ranskalaisia? ok. Joo ranskalaiset

- Okei, tulisko sit muuta?

- Totanoin ööh, mä otan sit vaikka tommosen kerrosaterian kans

- Mikä juoma?

- Totanoin ööh, mitä vaihtoehtoja teillä on? Eikun joo, kokis. 

- Ranskalaiset?

- Ööh totanoin, voishan ne. 

Maksuseremonioiden jälkeen on sit mun vuoro, kahden henkilön tilaus on tehty yhdellä repliikillä. Ei oo vaikeaa. Myyjä oli helpottuneen näköinen. 

Vierailija
64/1443 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet koko päivän himoinnut jotain tiettyä ruokatuotetta, esim. Lidlin paistopisteen ruisleipä ja edellinen asiakas vie viimeiset nenäsi edestä.

Kun kahvinhimo iskee kesken kiireisen etätyöpäivän ja kahvin jo keitettyäsi huomaat, että maito on loppu.

Kun olet odottanut koko päivän jotain tärkeää puhelua ja se tulee juuri silloin, kun puhut päivän ainoaa toista puhelua.

Kun näet jotain kaunista/hassua/hauskaa ja yrität napata siitä nopeasti kuvan ja kännykän kamera jumittaa ja tilanne menee ohi ennen kuin saat sen toimimaan.

Ykkösharmitus on kyllä tuo monen jo mainitsema sukka jalassa kylppärin märkään kohtaan astuminen.

Vierailija
65/1443 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun yhtäkkiä aivastat suu täynnä ruokaa. Et ehdi ottaa nenäliinaa tai servettiä, vaan ällö ruokamuju on käsissä. Ja tietenkin nenän sisällä ja poskionteloissa koko loppupäivän.

Vierailija
66/1443 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, osisit nimenny tän ketjun HERMOHEIKKOJEN ketjuksi. Suurimmalle osalle vielä oma töpeksintä aiheuttaa ärsytyksen.

Vierailija
67/1443 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin lähtiessä huomaat että tuulilasi onkin jäässä, skrapaa ei löydy mistään. Parkkikiekolla sitten skrapaat kelloa vilkuillen.

Vierailija
68/1443 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hammastahna-pesuvesi-litkua tippuu paidalle ja jättää jäljen.

Joka ikinen aamu.

Mulla oli ennen sama. Ratkaisin ongelman pesemällä hampaat nakuna. 😊👍

Mä nappaan aamuhammaspesun ajaksi vessan naulasta kasvo- tai käsipyyhkeen rinnuksilleni. Toinen vaihtoehto olisi kumartua lavuaarin päälle koko toimituksen ajaksi, mutta hampaita pestessä hiippailen yleensä ympäri taloa ja katson, että lasten aamutoimet edistyvät. Multitasking...

Vierailija
69/1443 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä jännä miten odottamaton itsensä kolhiminen kalusteisiin herättää suunnilleen murhanhimon. Ja sitä vaan pahentaa se, kun ei ole ketään jota syyttää. Tunne ei kestä kuin ehkä 10 sek, mutta on aina yhtä villi kokemus, kun olen yleisesti ottaen hyvin tasainen ja kaikkea muuta kuin aggressiivinen luonne. :D

Vierailija
70/1443 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juuri siivonnut kissan hiekkalaatikon ja kissa menee vääntämään sinne megajöötin! Kissat ovat kuin vauvoja: Puhdasta  tuli, väännänpä kakat :D

Vierailija
71/1443 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun keitän kahvia seitsemän kuppia, mutta paketissa onkin vain kuuteen kuppiin ja joudun avaamaan uuden.

Se kun olen kaupassa ja maskin alla on oma irtohius, enkä kehtaa kaivaa sitä pois, muuta kuin salaa hyllyjen välissä. Enkä silloinkaan löydä sitä. Huoh.

Se kun kynsi lohkeaa ja jää kiinni joka paikkaan. Tämä tapahtuu paikassa, jossa ei ole kynsisaksia, etkä voi myöskään alkaa niitä pureskelemaan. Jos sitä repii, niin lohkeaa vain syvemmältä.

Se kun vaihtaa puhtaan paidan ja leuasta valuu se hammastahna siihen. En voi kuin ihmetellä miksi näin käy vain puhtaille paidoille. Rönttöpaidalla voit vaikka maalata talon ja pysyy puhtaana.

Vierailija
72/1443 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap, osisit nimenny tän ketjun HERMOHEIKKOJEN ketjuksi. Suurimmalle osalle vielä oma töpeksintä aiheuttaa ärsytyksen.

Huvittaa noi ketä haittaa joku Hesen jonossa tilailu. Mua ei ainakaan haittaa. Menee kokonaista 15 ylimääräistä sekuntia kun joku setä tai täti saa sen tilauksensa tehtyä.

Lievästi kyllä ärsyttää ne lapsiperheet, minkä penskoilta aletaan kyselemään vasta kassalla että mitä ne haluaa. Ja sit räkänokka rääkyy kun ei saakaan sitä mitä luulee saavansa (tai lelua) ja koko paikka kärsii.

Mut se on hese-elämää eikä kukaan sinne pakota ruokailemaan.

Vierailija
73/1443 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lautanen/kulho on liian kuuma kun sitä ottaa pois mikrosta. Patalapun käyttö ei jostain syystä tule mieleenkään mikron kanssa, ainoastaan uunin.

Patalappu on aina liian paksu ja jäykkä, jos mikrossa on pehmennyt ja tulikuuma muoviastia.

Vierailija
74/1443 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet juuri siivonnut kissan hiekkalaatikon ja kissa menee vääntämään sinne megajöötin! Kissat ovat kuin vauvoja: Puhdasta  tuli, väännänpä kakat :D

Lykkää kissan turpa siihen pastaan, niin eiköhän katti kerrasta opi! Jos ei, vie naukumaija lopetuspiikille.

Mene itse.

Vierailija
75/1443 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jossain julkisella paikalla ollessa tuntuu, että silmässä on roska, ja yrität joko räpytellä sen tuntemuksen pois tai sorkit silmääsi yrittäen saada sen pois, mutta kummassakin tapauksessa lopputulos on, ettet saa sitä perhanan haituvaa pois vaan se hiertää vain entistä pahemmin.

Kun intiimit paikat kutiavat julkisella paikalla, yleensä aukealla.

Vierailija
76/1443 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Appelsiinimehupurkin pahvinen kaatonokka menee joskus avatessa sellaiseksi repaleiseksi pehmeäksi muhjuksi.

Epäsiistiä ja nuhjuista kaataa muutoin niin raikasta mehua!

Korkillisiin maito-, mehu-, jogurtti- tai keittopurkeihin jää runsaasti sisältöä ellei purkkia avaa nurkastaan saksilla tai puukolla.

Vierailija
77/1443 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lykkää kissan turpa siihen pastaan, niin eiköhän katti kerrasta opi! Jos ei, vie naukumaija lopetuspiikille.

Mene itse.

hahhahhaa trollia naurattaa

Vierailija
78/1443 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Appelsiinimehupurkin pahvinen kaatonokka menee joskus avatessa sellaiseksi repaleiseksi pehmeäksi muhjuksi.

Epäsiistiä ja nuhjuista kaataa muutoin niin raikasta mehua!

Korkillisiin maito-, mehu-, jogurtti- tai keittopurkeihin jää runsaasti sisältöä ellei purkkia avaa nurkastaan saksilla tai puukolla.

Jugurttipurkkiin kannattaa lisätä vähän vettä tai mehua, ravista ja nauti jugurttijuoma!

Vierailija
79/1443 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät täydellisesti istuvat juoksutrikoot, mutta niissä ei ole kunnollisia taskuja puhelimelle ja avaimille, joten joudut sietämään valuvaa käsivarteen kiinnitettävää puhelin/avaintaskua, jos haluat nauttia hyvin istuvista juoksitrikoista.

Vierailija
80/1443 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hammastahna-pesuvesi-litkua tippuu paidalle ja jättää jäljen.

Joka ikinen aamu.

Mulla oli ennen sama. Ratkaisin ongelman pesemällä hampaat nakuna. 😊👍

Mä nappaan aamuhammaspesun ajaksi vessan naulasta kasvo- tai käsipyyhkeen rinnuksilleni. Toinen vaihtoehto olisi kumartua lavuaarin päälle koko toimituksen ajaksi, mutta hampaita pestessä hiippailen yleensä ympäri taloa ja katson, että lasten aamutoimet edistyvät. Multitasking...

Minä pesen hampaat alusvaatteisillani tai aamutakki päällä, olen jo oppinut että ei kannata harjata hampaita työvaatteissa aamulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi