Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieniä hetkellisiä asioita, jotka ärsyttää? Aloitan; täyteen kahvikuppiin putoava leivänpäällinen (tomaatti tms)

Vierailija
17.09.2021 |

Jatkakaa

Kommentit (1443)

Vierailija
841/1443 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiviisti yhteen niitatut sukat ja alusvaatteet ja pyyhkeet. Niillä sellasilla muovinipsuilla. Sitten kun nirhaat niitä irralleen, leikkaat vahingossa kankaaseen.

Vierailija
842/1443 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat ruokaostokset kassalle älykkäässä järjestyksessä: kissanruoat, maitopurkit, säilyketölkit ym. ensin ja loppuun ne tomaattipussit ja kananmunat. Niin eikö se kassa surruuta sitä liukuhihnaa niin että koko läjä romahtaa ja eikö kaiken lisäksi se toope eilen syntynyt kassahenkilö (joka ei siis koskaan itse ole vissiin pakannut isoa ostosmäärää) nappaa ne tomaatit ja munat siitä ekana ja sen jälkeen rulluttaa ne kaikki painavat tölkit ja laatikot niiden rikki menevien ja muhjaantuvien ostostesi päälle. Ja sitten epätoivon vimmalla  yrität pelastaa niitä ostoksiasi runttaantumasta... miksei niitä kassahenkilöitä vois vähän perehdyttää tähän asiaan?

Se kun kassahenkilö jättää hihnan päälle ilman syytä, niin että ostokset kasaantuu, litistyy toistensa alle ja nuhjaantuu. varsinkin kun ostosten seassa on herkkiä ruokatuotteita tai muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1443 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisi kätevintä käydä kakalla ennen suihkuun menoa, eikä silloin tule mitään. Vasta lämmin vesi saa homman liikkeelle ja parhaimmillaan viiveellä niin, että on jo ehtinyt pukeutua. Tällöin tuotos ei myöskään ole kertapyyhkäisyllä katoavaa sorttia.

Vierailija
844/1443 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaat sipulia tai vastaavaa ja siivu tippuu lattialle. Astut siivun päälle kun yrität kumartua sitä nostamaan roskiin.

Mä lähes satavarmasti vielä kajautan otsani kaapinoveen. Raivostuttaa niin paljon, että itkettää.

Vierailija
845/1443 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykännykällä netin selaaminen. Ensin evästeiden sallimisruutu, sitten saako seurata, sitten haluatko tilata, haluatko osallistua asiakaskyselyyn/arvontaan jne. Tietokoneella käytän Operaa, jossa ei ole mainoksia, kännyä en käytä kuin pakosta netin käyttöön. 

Vierailija
846/1443 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avaa foliokantista rahkapurkkia ja se kansi ei repeä ihan kokonaisena pois, vaan siihen jää semmonen parin millin soiro kiinni purkkiin ja se pitää koittaa raapia irti ennen kuin purkin voi laittaa muovinkeräykseen. 

Vierailija
847/1443 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun vastaan tulee tutun näköinen henkilö ja tervehtii, etkä saa mieleesi kuka hitto se olikaan.

Vierailija
848/1443 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhopussin taitteessa olevat jauhot leviävät pöydälle jos et muista olla varovainen.

Hissi jumittaa jossain kerroksessa.

Päivällä tulee kaatosade etkä aamulla muistanut ottaa sateenvarjoa mukaan.

Vaakasuoraan piiskaava räntä- tms. sade.

Minäminäihmiset, jotka kävelevät vaikka päin,ellet itse väistä heitä.

Vierailija
849/1443 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirankakkapussit loppuu kriittisessä paikassa kun kaveri päättääkin vääntää lenkillä useammat tortut kuin yleensä. Tietysti silloin on lähettyvillä tarkkaavaisia ihmisiä jotka jäävät kyttäämään keräätkö läjät pois.

Vierailija
850/1443 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslakkapullon suihkeaukko on tukkeutunut, joudut käyttämään neulaa että saat jotain ruiskittua pullosta ulos. Yleensä vielä suihkeen suunta vaihtuukin operaatiossa ja suihkautat lakkaa poskelle johon jää inhottava kalvo.

Myös hajuveden suihkaus suuhun on jotain kammottavaa.

Vierailija
851/1443 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassajonossa kiilaavat vittupäät. Tänäänkin yksi vanhempi ukonkutale tunki minun ja lapseni eteen kassajonossa. Myyjä ei sanonut mitään ja vanha kiilaajakusipää vain mulkoili ilkeästi. Sitten ihmetellään, miksi nykyään ei ole käytöstavat kunnossa kellään, kun vanhemmat sukupolvet itse ovat minäminäminä-ihmisiä.

Vierailija
852/1443 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitat ruokaostokset kassalle älykkäässä järjestyksessä: kissanruoat, maitopurkit, säilyketölkit ym. ensin ja loppuun ne tomaattipussit ja kananmunat. Niin eikö se kassa surruuta sitä liukuhihnaa niin että koko läjä romahtaa ja eikö kaiken lisäksi se toope eilen syntynyt kassahenkilö (joka ei siis koskaan itse ole vissiin pakannut isoa ostosmäärää) nappaa ne tomaatit ja munat siitä ekana ja sen jälkeen rulluttaa ne kaikki painavat tölkit ja laatikot niiden rikki menevien ja muhjaantuvien ostostesi päälle. Ja sitten epätoivon vimmalla  yrität pelastaa niitä ostoksiasi runttaantumasta... miksei niitä kassahenkilöitä vois vähän perehdyttää tähän asiaan?

Se kun kassahenkilö jättää hihnan päälle ilman syytä, niin että ostokset kasaantuu, litistyy toistensa alle ja nuhjaantuu. varsinkin kun ostosten seassa on herkkiä ruokatuotteita tai muita.

Minä asiakkaana laitan raskaimmat ja kovimmat pakkaukset hihnalle ensin ja herkästi litistyvät tuotteet sekä esim. rahkapurkit vasta viimeisenä.

Vierailija
853/1443 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä asiakkaana laitan raskaimmat ja kovimmat pakkaukset hihnalle ensin ja herkästi litistyvät tuotteet sekä esim. rahkapurkit vasta viimeisenä.

Niin minäkin. Mutta kun sitä hihnaa rulluttaa, niin ne ostokset kasaantuu. Ja litistyy. Ja nuhjaantuu. Ja menee rikki. 

Vierailija
854/1443 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet pukeutunut töihin ja peset hampaat ja saat hammastahnaa paidalle

Vierailija
855/1443 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen tunnin touhunnut keittiössä ruokaa laittaen, maustanut kastiketta, silpunnut sipuleita ja koristellut vielä tuoreella persiljalla... kutsun miestä syömään ulkosalta, ja vastaus on: ehei, ei tässä kerkiä... siihen malliin että hän se rehkii ja minä vaan loikoilen!@#$%$#@&¥₩£

Vierailija
856/1443 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipoessa, paistaessa vahdit alkuun tosi tarkkaan kypsymistä. Kurkkaat uuniin ja vaatii hiukan paistoa lisää.

Ja sit yhtäkkiä muistat! Ne pullat!!

Onkin miltei kärähtyny... tai ainaskin liika tummat...arggghhhh

Vierailija
857/1443 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka ei niele...

Vierailija
858/1443 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulusuklaat ja glögit tulivat kauppoihin jo syyskuun lopulla.

Vierailija
859/1443 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poropeukalo? kirjoitti:

Kun olen tunnin touhunnut keittiössä ruokaa laittaen, maustanut kastiketta, silpunnut sipuleita ja koristellut vielä tuoreella persiljalla... kutsun miestä syömään ulkosalta, ja vastaus on: ehei, ei tässä kerkiä... siihen malliin että hän se rehkii ja minä vaan loikoilen!@#$%$#@&¥₩£

Sama homma, teen ruokaa, joka on just valmista ja parasta syötäväksi, niin rouva vaan vetelehtii.

Vierailija
860/1443 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ketsuppipullo on ollut ylösalaisin, että viimeiset ketsupit valuisivat korkkiin päin ja kun avaat sen korkin niin ketsuppi pursuaa paineella ulos, joka puolelle paitsi lautaselle.