Pieniä hetkellisiä asioita, jotka ärsyttää? Aloitan; täyteen kahvikuppiin putoava leivänpäällinen (tomaatti tms)
Kommentit (1443)
Grilliltä ostetut ranskalaiset perunat osoittautuvat lötköiksi ilman kunnollista paistumista ja suolattomiksi.
Vierailija kirjoitti:
Valkoiselle laidalle tippuva ruuhka, muulle kuin valkoiselle paidalla roiskinut hammastahna. Kaljua siistiessä partaterästä tulleet runsaasti verta vuotavat haavat,
Sitten arsyttää myös autocorrect, joka korjaa väärin...kts. lainaus....po. Valkoiselle paikalle tippuva ruoka.
Kun ostat maksusitoumuksella ja toimitusajasta poiketen joudut odottamaan 3 viikkoa eikä sittenkään sovittuna aikana toimitus tule ja vielä valehdellaan että on yritetty soittaa ja käyty mukamas oven takana summeria soittamassa. Näin teki Gigantin porukka kun piti pesukonetta tuoda ja asiakaspalvelija oli vain vahingoniloinen kun soitin sinne, ehkä siitä syystä kun sain vähävaraisena maksusitoumuksen pesukoneeseen. En usko että omalla rahalla ostavat joutuvat odottamaan tilausta lähes kuukauden. Näin vantaalla . Syrjintää se on tämäkin, kukapa siitä piittaa , paskat köyhistä se on Gigantin periaate!
Se kun olen painanut jalankulkunappia, johon on siis syttynyt valo, niin eikö siihen tai vastapäätä pöllähdä joku tollo tai kaksi, jotka taas painavat jalankulkunappia vaikka ei tarvitse toista kertaa painaa. Silloin tekisi mieli huutaa että ettekö te pöljät tajua, että riittää kun yksi on jo saanut valon syttymään.
Kun mies keittää joka aamu kuusi mukillista kahvia joista juo yhden. Lopun heitän pois kun herään.
Kävelen jalkakäytävällä, autoja ei mailla halmeilla. Annas olla, kun suuntaan suojatien reunaan tietä ylittämään. Samantien syöksyy jostakin auto siihen.
Minua ärsyttävät tietokoneen ja puhelimen "oma-aloitteisesti" tekemät uudistukset, joista ei ole mitään hyötyä mutta on koko ajan pientä kiusaa.
Minä pidän näitä keskusteluja kirjanmerkeissä niin kauan, kun itse osallistun niihin. Tänään huomasin, että suomenkielisessä valikossa "poista kirjanmerkki" on muuttunut muotoon "remove bookmark". Miksi vain tämä yksi kolmestatoista?
Puhelin taas päätti päivityksen yhteydessä olla ilmoittamatta saapuneista sähköposteista. Olen muutamana päivänä yrittänyt saada selville, mistä asetuksista tämän voi muuttaa, mutta en vielä ole löytänyt toimivaa kohtaa. Toinen puhelin ja tietokone osaavat kyllä edelleen ilmoitella.
Vierailija kirjoitti:
Se kun olen painanut jalankulkunappia, johon on siis syttynyt valo, niin eikö siihen tai vastapäätä pöllähdä joku tollo tai kaksi, jotka taas painavat jalankulkunappia vaikka ei tarvitse toista kertaa painaa. Silloin tekisi mieli huutaa että ettekö te pöljät tajua, että riittää kun yksi on jo saanut valon syttymään.
Tästä tuli mieleeni se, kun jotkut (yleensä teini-ikäiset pojat) hakkaavat junassa maanisesti ovenavausnappia.
Muoviset voidetuubit tms, jota ei saa puristettua koskaan kokonaan tyhjäksi. Harmittaa, kun osa voiteesta menee hukkaan. Päädyn voi toki leikata pois, mutta yleensä voidetta on jäljellä sen verran paljon, että osa kuivahtaa ja voidetta menee hukkaan siinäkin tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kun olisi kätevintä käydä kakalla ennen suihkuun menoa, eikä silloin tule mitään. Vasta lämmin vesi saa homman liikkeelle ja parhaimmillaan viiveellä niin, että on jo ehtinyt pukeutua. Tällöin tuotos ei myöskään ole kertapyyhkäisyllä katoavaa sorttia.
Kun kakkoshätä tulee juuri silloin kun pitää lähteä töihin. Matka kestää puolitoista tuntia enkä halua käyttää junan vessaa. Mikähän on syynä sille, että suolisto herää aina myöhemmin kuin aivot? Töihinlähdön aikaan olen ollut jo yli tunnin hereillä ja silti on niin tuttu tämä lähtökakkailmiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kotona kulkee kalsareissa. Käyttää ne oikeinpäin ja nurinpäin ennen kuin pistää pesuun. Miehen jäljiltä siten sohvalla ja tuoleissa ruskeita jarrujälkiä.
Herranjestas sentään! Ei voi olla todellista.
No nyt ymmärrän, miksi sohva haisee perseeltä.
Jos järjestysnumeron perästä jätetään piste pois. Tapahtuma on viides joulukuu...
5.12
Just!
Hävettää, kun koulussakin pari opettajaa tekee näin. En halua sanoa, sillä leimaudun välittömästi hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Korppuja kahviin kirjoitti:
Vanhetessa alkaa vanhat paikat hampaista irtoilla . Kivaa kun puree karkkia siihen jää kiinni paikan pala .
Juurikin näin! Olen vm 1963 ja sekä minulla että ystävilläni on tässä n vuoden aikana suorastaan murentunut joku poskihammas suuhun: ei jää kuin pari tikkua jäljelle.
Minä taas vm. 1962. Hapankorppua puraisin ja poskihampaasta lohkesi pala. Ei sinänsä ihmetytä, kun tuo hammas on kuin kulho täynnä amalgaamia.
Vierailija kirjoitti:
Muoviset voidetuubit tms, jota ei saa puristettua koskaan kokonaan tyhjäksi. Harmittaa, kun osa voiteesta menee hukkaan. Päädyn voi toki leikata pois, mutta yleensä voidetta on jäljellä sen verran paljon, että osa kuivahtaa ja voidetta menee hukkaan siinäkin tapauksessa.
Leikkaa tuubi keskeltä poikki. Päät sopivat sisäkkäin, ei kuivu eikä tule hukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos järjestysnumeron perästä jätetään piste pois. Tapahtuma on viides joulukuu...
5.12
Just!
Hävettää, kun koulussakin pari opettajaa tekee näin. En halua sanoa, sillä leimaudun välittömästi hulluksi.
Kun luullaan, että pilkku muka on tuhaterotin. 1,000€ on oikeasti 1€
Tulet yövuorosta ja olet valmista kauraa mennä nukkumaan, mutta on nälkä. Rupeat sitten tekemään aamupalaa. Väsymys tiputtaa kaiken käsistäsi. Lattialle menee samaan sotkuun kaikkea kivaa siivottavaa: märät kahvinporot suodatinpussissaan, avattu jugurttipurkki, kattilaan menossa ollut raaka kananmuna valuen pitkin kaapin ovea, mansikkahillopurkki halkeaa pudotessaan ja lasinsirut leviävät ympäriinsä. Toteat, että paras mennä ilman ruokaa nukkumaan niinkauan kuin talo on vielä pystyssä eikä mikään ole tulessa.
Kun hillopurkin kansi tai mehupullon korkki ei lähde auki vaikka vääntäisi hampaat irvessä. Syynä on kannen/korkin alle jäänyt hillon/mehun sokeri, joka on kiteytynyt ja jumittanut korkin/kannen.
kello tasalta lähtevät ja tulevat ihmiset vituttavat suunnattomasti, joskus tekisi mieli vetää ranteet auki ja vuotaa kuiviin ammeeseen. Ahdistaa niin paljon et kohta poksahtaa ohimolta jotain. Siis päästäkää mut pois täältä, pois tästä maasta,mitään muuta en pyydä. Mädännyn tänne, te tapatatte mut pikku hiljaa. Ei oo kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun hillopurkin kansi tai mehupullon korkki ei lähde auki vaikka vääntäisi hampaat irvessä. Syynä on kannen/korkin alle jäänyt hillon/mehun sokeri, joka on kiteytynyt ja jumittanut korkin/kannen.
Vaan pyydäpä puolisoa avaamaan, niin ei tarvita kuin kevyt pyöräytys ja *plop* kansi on auki... Ärsyttää vielä enemmän.
Valkoiselle laidalle tippuva ruuhka, muulle kuin valkoiselle paidalla roiskinut hammastahna. Kaljua siistiessä partaterästä tulleet runsaasti verta vuotavat haavat,