Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ehdottaa syömään menemistä, maksaako hän ruokani?

Vierailija
17.09.2021 |

Mitä luulette? Kyseessä mies, jonka olen nähnyt jo aiemmin ja hän on jahdannut sen jälkeen mua

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei , paitsi jos haluat olla maksettu nainen. Ilmaisia lounaita ei ole.

Vierailija
2/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa ruoat ja sinä sitten miehelle luonnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.  Se haluaa pesää ja maksaa palvelusta etukäteen. Muista tilata jotain mahdollisimman kallista ettet myy liian halvalla.

Vierailija
4/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos en anna seksiä? En nimittäin aio.

Ap

Vierailija
5/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan villi idea, mutta mitä jos kysyisit siltä mieheltä?

Vierailija
6/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmimman vastauksen saat, kun kysyt mieheltä. Itse aina tarjoudun maksamaan omat ruokani (harvemmin tosiaan miehen osuutta, totta puhuakseni) eli sillä ainakin välttää kiusalliset tilanteet. Jos kumppani haluaa välttämättä maksaa, niin en ala kinastelemaan. Tarjoan sitten vaikka kahvit tai kaljat seuraavassa paikassa.

Vierailija
7/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin, että tarjoaa kun pyytää kanssaan syömään. En kuitenkaan tuudittautuisi siihen täysin, vaan varaisin mukaan rahaa jotta voisin maksaa omat syömiseni itsekin.

Vierailija
8/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vissiin ihastunut mieheen oikein kunnolla, kun ainoa asia mikä kiinnostaa että maksaako hän sun ruuat.

Vierailija
9/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi sitten menet sen ruokia lokittamaan?

Vierailija
10/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan villi idea, mutta mitä jos kysyisit siltä mieheltä?

Näin mä tekisin. Onhan se kiusallista sitten kun on syöty jos ei maksakaan, eikä ap:lla ole rahaa tai ei ole varautunut maksamaan. Toisaalta en edes lähtisi jos ei kerran ole mitään mielenkiintoa miestä kohtaan. Tai ainakin se on sitten etukäteen rehellisesti kerrottava että ihan kaveripohjalla ollaan. Turhia toiveita ei pidä kenessäkään herättää, eikä käyttää hyväksi maksattamalla ruokansa jos toisella on odotuksia lähemmästä tutustumisesta.

Vierailija
11/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavia kommentteja. Se maksaa, joka pyytää.. Ainoastaan juntti odottaa vastapalvelusta.. ja se pelkästään on iso turn off ja ei heru vaikka aiemmin sillä tuulella olisikin ollut

Vierailija
12/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hassua vedota tuohon että "mies ehdottaa niin mies maksaa".

Mitäs luulette että miehen koko elämän aikana moniko nainen ehdottaa miehelle että mennään ravintolaan?

Luultavasti mies menisi hautaan asti ilman ravintolakutsuja ja sitä että nainen maksaisi.

Ei miehillä ole varaa olla passiivisia ja odotella ravintolakutsuja, mutta ei se silti tarkoita sitä että mies olisi maksuvelvollinen.

Vierailija
13/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettaisin, että tarjoaa kun pyytää kanssaan syömään. En kuitenkaan tuudittautuisi siihen täysin, vaan varaisin mukaan rahaa jotta voisin maksaa omat syömiseni itsekin.

Jos huomaan että naisseura odottaa/olettaa että maksan heille yhtään mitään niin vaihdan naisseuraa.

Vierailija
14/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niinhän me  kaikki ajatellaan ennen treffejä. Jälkeenpäin onkin sitten että hupsis, kuinkas  sitten kävikään.

Vierailija
15/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa.

Vierailija
16/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelisin maksaa oman ruokani ja sanoisin siitä, kun laskun aika tulee. Jos mies olisi etukäteen ilmoittanut tarjoavansa, voisin toki ottaa sen vastaan etenkin, jos olisi tarkoitus tavata häntä uudestaan - tällöin voisin seuraavan kerran tarjota vastavuoroisesti. Jos tämä olisi epäselvää, ehdottaisin ainakin, että tarjoaisin itse jälkiruuaksi joko jälkiruuat tai drinkit. Jos mies ei haluaisi ottaa sitä vastaan, en alkaisi vängätä.

Sinänsä en mitenkään erityisemmin tykkää siitä, että mies tarjoaa, paitsi jos ollaan jo suhteessa, jolloin on luontevaa, että kumpikin voi tarjota toiselle. Toki ymmärrän, jos toinen haluaa tarjoamiselle olla kohtelias, enkä ala riitauttaa asiaa, mutta mitään vaikutusta ei minuun tee sukupuolirooleihin perustuvat kohteliaisuudet.

Vierailija
17/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos huomaan että naisseura odottaa/olettaa että maksan heille yhtään mitään niin vaihdan naisseuraa.

Mistä sen huomaat?

Vierailija
18/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa ja varaudu maksamaan hänenkin laskunsa.

Vierailija
19/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Pitäisin ilman muuta oletuksena, että hän haluaa tarjota, mutta varautuisin maksamaan itsekin.

Vierailija
20/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein tulee ihmisten kanssa yhdessä pohdittua mitä tehtäisiin. Mikäli ehdotan syömistä, reissua jne. niin ei se automaattisesti tarkoita minun maksavan kustannukset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi