Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ehdottaa syömään menemistä, maksaako hän ruokani?

Vierailija
17.09.2021 |

Mitä luulette? Kyseessä mies, jonka olen nähnyt jo aiemmin ja hän on jahdannut sen jälkeen mua

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos en anna seksiä? En nimittäin aio.

Ap

Jos et aio harrastaa seksiä lähiaikoina niin parempi, että maksat omat ruoat ja miksei myös siinä tapauksessa kun seksiä harrastetaan. Nyt eletään vuonna 2021. Naiset on vahvoja ja itsenäisiä! 

Vierailija
102/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi edellistä viestiä on syy miksi itse en kiinnostu menemään treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia käyn mielummin prostituoidulla kuin treffeillä, sekä tulee paljon halvemmaksi kuin maksaa 18vuotta elatusmaksuja, eikä tarvitse pelätä sukupuolitauteja kun ammattilaiset käy testeissä, toisin kuin Suomalaiset naiset jotka antavat paljaalla jokaiselle vastaantulijalle

Näin on. Helpotuksia saa muilla keinoilla paljon kätevämmin. 

Vierailija
104/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia käyn mielummin prostituoidulla kuin treffeillä, sekä tulee paljon halvemmaksi kuin maksaa 18vuotta elatusmaksuja, eikä tarvitse pelätä sukupuolitauteja kun ammattilaiset käy testeissä, toisin kuin Suomalaiset naiset jotka antavat paljaalla jokaiselle vastaantulijalle

Paitsi sinulle. Nyyh.

Vierailija
105/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se prostituoitu tulee raskaaksi ja pitää lapsen, niin kyllä sinä joudut maksumieheksi. prostituoitukin haluaa varmistaa, kenen kanssa on tekemisissä. Paitsi sinä taidat käyttää kadulla päivystäviä huumekoukussa olevia naisia.

Vierailija
106/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi edellistä viestiä on syy miksi itse en kiinnostu menemään treffeille.

voi voi kyneel

Nyt joku komea mies kutsuu sua treffeille tämän ulostulon jälkeen!

Vierailija
107/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa olla miehekäs ja pyrkiä tekemään vaikutuksen vakavasti otettavana kumppaniehdokkaana, niin kyllä maksaa. 

Jos haluaa (ilmoittaa olevansa vain vailla) helppoa pillua, ei maksa. 

Maailmankuvan laajennusta etenkin meille tasa-arvomaiden naisille:

https://www.reddit.com/r/FemaleDatingStrategy/wiki/recommended_reading#…

Vierailija
108/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää deittailko persaukisia miehiä, sillä tuosta selviää. Vaan joku räkäinen amisduunari incelrunkku kyttää jotain parinkympin ateriaa ja miettii mitä saisi vastapalvelukseksi. Jeesus. Kun deittailee varakkaita miehiä niin yksikään ei oleta että ruoka=seksi.

Sen sijaan saa sivistynyttä, kivaa ruokaseuraa. Ja nykyään olen yhden tällaisen vaimo.

Entä jos se varakas mies ei ole minusta kiinnostava? Kai näiden lisäksi on muitakin vaihtoehtoja? Esimerkiksi persaukinen, mutta mukava ja fiksu mies, joka haluaisi tutustua minuun ja viettää aikaa kanssani. Maksan mieluummin oman osuuteni ja tutustun ihanaan, mutta köyhään mieheen, kuin saan tarjotun aterian sivistyneeltä ja varakkaalta, mutta ei-niin-kiinnostavalta mieheltä.

Onko sinulla useinkin sellainen tilanne, että useampi mies on kiinnostunut sinusta samaan aikaan? Jos on, niin olet todella harvinainen tapaus.

Joskus on käynyt niinkin, mutta yleensä tosiaan ne kiinnostuneet tulevat eri aikaan. Mutta jos minusta on yksi mies kerrallaan kiinnostunut, niin en silti itse kiinnostu heistä jokaisesta. Eli vaikka se varakas mies olisi ainoa kiinnostunut pitkään aikaan, niin jos hän ei itse herätä minussa kiinnostusta, niin en näe mitään syytä lähteä treffeille. Ei minun kiinnostukseni herää vain siitä, että mies on kiinnostunut. Jos se varakas mies on ihan muunlainen tyyppi kuin mitä etsin, niin enhän silloin todellakaan kiinnostu. Mieluummin sitten vaikka odottelen sinkkuna sellaista, jonka kanssa kiinnostus on molemminpuolista.

Vierailija
109/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kyllä jokaisen on syytä varautua maksamaan omat ateriansa. Eivät työkaverit ja ystävätkään odota että yhdessä ravintolaan meno kustannetaan ehdottajan lompakosta.

No jos kyse on työlounaaseen rinnastettavasti tilanteesta niin silloin molemmat maksavat omansa. Minä kuvittelin, että tässä oli kyse treffeistä.

Vierailija
110/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on hassua vedota tuohon että "mies ehdottaa niin mies maksaa".

Mitäs luulette että miehen koko elämän aikana moniko nainen ehdottaa miehelle että mennään ravintolaan?

Luultavasti mies menisi hautaan asti ilman ravintolakutsuja ja sitä että nainen maksaisi.

Ei miehillä ole varaa olla passiivisia ja odotella ravintolakutsuja, mutta ei se silti tarkoita sitä että mies olisi maksuvelvollinen.

Selitä minulle: miksi se mies sitten ehdottaa syömään menemistä, maksullista tekemistä?

En onneksi ole tosielämässä koskaan kohdannut tällaisia asenteita. Aina, ihan aina on ollut itsestäänselvää, että jos mies pyytää ulos syömään, elokuviin, näyttelyyn, whatever, niin hän tarjoaa. Ja sen jälkeen minä tarjoan jotain muuta (ei, ei kannata veistellä viisitoistavuotiaan tasoisia seksivihjeitä vaan esimerkiksi drinkit baarissa tai sen elokuvan jälkeen kahvit ja leivokset tai autoretkellä pizzat tms).

Mikä tässä aiheessa viehättää niin suunnattoman paljon ja varsinkin ihmisiä, jotka eivät edes käy treffeillä? :-DDD

Onhan tässä se ongelma, että jos miehen pitäisi aina tarjota ensimmäisillä treffeillä, tarkoittaisi se käytännössä sitä, että miehillä menisi paljon enemmän rahaa, koska he tarjoaisivat aina ensin niillekin, joiden kanssa ei tule toisia treffejä, joilla saisivat itse vastavuoroisesti ateriat tai drinksut.

Ja kysymykseen, miksi maksullista tekemistä - en oikein ymmärrä, mikä argumentti tämä on? Jokainen tietää, että ravintolaruoka maksaa, joten ei ravintolan ehdottaminen minusta mitään vielä velvoita. Voi ihan hyvin ehdottaa sellaista, ja toinen sitten päättää itse, onko halukas maksamaan ravintolaruuasta. Jos ei, voi kieltäytyä ehdotuksesta. Jos kuitenkin haluaisi tavata miehen, mutta ei maksaa ravintolaruuasta, voi itse ehdottaa korvaavaa tekemistä. Yleensä paikat, joissa aikuiset tapaavat toisiaan (julkisella paikalla), ovat tavalla tai toisella maksullista tekemistä, ellei sitten mennä jonnekin kävelemään. Mutta on sekin aika älytöntä, että pitäisi aina vaan tavata ulkona, jos ei ole itse halukas maksamaan molempien osuutta. Ja onhan tässä sekin puoli, ettei kaikilla välttämättä ole edes varaa maksaa kahta.

N43

Tai voihan aina tehdä niin, että treffaa vain henkilöitä, jotka tuntee jo ennestään. Ilmaisia treffipaikkoja on museot ja taidemuseot, niihin on yleensä tiettynä aikana ilmainen sisäänpääsy. Kesällä on kaiken maailman puisto- ja torikonsertteja lähes joka päivä.

Jos ei omassa tuttavapiirissä satu olemaan kiinnostavia ihmisiä, ei oikein voi treffailla "vain tuttujen kanssa". Ja mitä noihin ehdotuksiisi tulee, niin nuohan ovat ihan kivoja sinänsä, mutta en ainakaan itse koe, että olisivat hyviä paikkoja tutustumiseen, kemia ja mahdollisen kipinän havaitsemiseen. Museoissa ja taidemuseoissa on hankala jutella, kun tilat ovat aika kaikuvia, ja en ainakaan itse halua treffeillä niinkään kuulla mielipiteitä jostain tauluista, vaan tutustua ihmiseen ja kuulla hänestä. Mutta kahdenkeskisessä keskustelussa voisi puhua syvällisempiäkin kuin kaikuvassa museosalissa, jossa useampi ihminen kuulee keskustelun. Ja mitä puisto- ja torikonsertteihin tulee, niin näissä tutustuminen on vielä hankalampaa. Torikonsertti kuulostaa muuten joltain eläkeläisten tapahtumalta, mutta vaikka ei olisikaan, niin joko konsertissa ei kuule, mitä toinen sanoo, tai sitten muuten juttelu on hankalaa. Ja olisihan se vähän outoa mennä katsomaan bändiä, jos sitten kuitenkaan ei katso bändiä, vaan seisoo ihmisjoukossa, huutamassa toisen korvaan.

Nämä ovat toki hyviä treffi-ideoita, jos kumpikin nimenomaan kokee ne luonteviksi. Mutta minusta on mukavinta olla rauhallisessa tilassa, jossa voi keskittyä juttelemaan ja tutustumaan.

En itse oikeasti ymmärrä, miksi se "mies maksaa" on niin tärkeä periaate, että siitä ei voi joustaa tai luopua, vaan ainoa vaihtoehto on sitten maksuton tekeminen ulkona tai museon ilmaispäivät? 

N43

Koska en olisi halunnut alkaa tutustua mieheen

- jolla on niin paljon ensitreffejä, että hänelle on taloudellisesti tiukkaa maksaa kaikkien kanssa syömiset

- joka silti haluaa nimenomaan syömään

- joka on kuitenkin ilmeisen kokematon treffailija, koska ei ole joutunut siihen tilanteeseen, että on välittömästi toisen kohdatessaan tiennyt, että edessä on kiusallinen tunti

Minä toimin omalla tavallani ja löysin miehen, joka ei ensitreffeillä halunnut syömään (minä olin meistä itse asiassa myöhemmillä tapaamisilla se, joka ensimmäisenä tarjosi ruoan, tosin käytiin vain pizzoilla). Eli olen oikein tyytyväinen omaan periaatteeseeni.

Vierailija
111/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää deittailko persaukisia miehiä, sillä tuosta selviää. Vaan joku räkäinen amisduunari incelrunkku kyttää jotain parinkympin ateriaa ja miettii mitä saisi vastapalvelukseksi. Jeesus. Kun deittailee varakkaita miehiä niin yksikään ei oleta että ruoka=seksi.

Sen sijaan saa sivistynyttä, kivaa ruokaseuraa. Ja nykyään olen yhden tällaisen vaimo.

Entä jos se varakas mies ei ole minusta kiinnostava? Kai näiden lisäksi on muitakin vaihtoehtoja? Esimerkiksi persaukinen, mutta mukava ja fiksu mies, joka haluaisi tutustua minuun ja viettää aikaa kanssani. Maksan mieluummin oman osuuteni ja tutustun ihanaan, mutta köyhään mieheen, kuin saan tarjotun aterian sivistyneeltä ja varakkaalta, mutta ei-niin-kiinnostavalta mieheltä.

Miksi persaukinen mies haluaa ensitreffeillä ulos syömään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän