Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ehdottaa syömään menemistä, maksaako hän ruokani?

Vierailija
17.09.2021 |

Mitä luulette? Kyseessä mies, jonka olen nähnyt jo aiemmin ja hän on jahdannut sen jälkeen mua

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan villi idea, mutta mitä jos kysyisit siltä mieheltä?

av tietää paremmin

Vierailija
82/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaista ketjua lukiessa tulee sellainen tunne, että Suomessa asuu maailman piheimmät miehet. Onneksi mulla on paljonkin kokemusta ihan vastakkaisesta, mutta ne miehet ei roikukaan vauva-palstalla.

Maksatko itse ystävillesi, työkavereilesi, sukulaisille jne. kustannukset? Miksi treffailuissa pitäisi olla yhtään erilainen tilanne? 

Jos minä pyydän ystävääni lähtemään kanssani syömään, niin tarjoan hänelle. Ihan samoin tarjoan hänelle, jos pyydän ystävääni tulemaan meille syömään tai kahville. Ei se kotona tehty ruoka tai leivonnaisetkaan ilmaisia ole, sen lisäksi tulee tekemisen vaiva. Jos sinä pyydät vieraita kotiisi, niin maksatatko heillä tekemäsi tarjoilut? Miksi se olisi eri tilanne verrattuna kahvilakäyntiin?

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse, mutta usein on. Enkä nyt vertaisi treffejä ja työpaikkalounasta keskenään.

Juurihan moni todennut, että kutsuja maksaa. Miksei työkaveri oleta minun maksavan, jos käyn kysymässä häntä syömään?

Melko huvittavaa lueskella näitä jonkun täysin sosiaalisesti kyvyttömän vänkäämisiä. Älä huoli, ei sulle nämä tilanteet tule koskaan muodostumaan ongelmaksi. Jos joskus töihin pääsisitkin niin ei sieltä kukaan sun kanssasi lounaalle halua lähteä. Ja treffeistähän sun nyt on turha edes haaveilla.

Vierailija
84/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on hassua vedota tuohon että "mies ehdottaa niin mies maksaa".

Mitäs luulette että miehen koko elämän aikana moniko nainen ehdottaa miehelle että mennään ravintolaan?

Luultavasti mies menisi hautaan asti ilman ravintolakutsuja ja sitä että nainen maksaisi.

Ei miehillä ole varaa olla passiivisia ja odotella ravintolakutsuja, mutta ei se silti tarkoita sitä että mies olisi maksuvelvollinen.

Entä sitten jos toisille treffeille nainen kutsuu miehen luokseen syömään, niin maksaako mies silloin oman osuutensa ruuaata, vai tarjoaako nainen?

Ei vaan oikeasti naisten kannattaa maksaa itse omat ruokansa ja juomansa, ei jää sitten kiitollisuudenvelkaa, eikä edes tarvise esittää kohteiasta jos mies onkin törppö. Sitäpaitsi täällä meillä Suomessa osa miehistä olettaa, etyä j8s ne tarjoaa jotain, vaikka vain kahvin, niin heidän mielestään naisen pitää antaa pildee.

Monille riittää että niiden kanssa menee treffeille ja ne luulee sen tarkoittavan pildeä.

Kannattaa vaan tarkkaan valita kenen kanssa menee, turhat ihmiset heti kättelyssä pois.

Vierailija
85/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies maksaa ruoat ja sinä sitten miehelle luonnossa.

hyi olkoon. maksettua seksiä. meillä seksi kuuluu parisuhteeseen, eikä kumpikaan maksa siitä.

Vierailija
86/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pitsa Rax oltiin maksettu kassalla naismyyjälle siis tarjoilijalle menty pöytään , istuttu juuri kun tämä tuli pyytämään kuittia maksetuista että onko näyttää kuittia. Siis tämä sama nainen joka 5 minuuttia sitten oli meiltä ottanut maksun antanut kuitin tulee pyytämään kuittia . Ei siinä mitään oltiin jo melkein syöty kun isoon pöytään tuli juutalaiseksi itsensä esitellyt nainen joku Ekaterina ei osannut suomea kovin hyvin ja otti siitä vierestä jäätelöä että kun me olemme jo sen maksaneet ......siis söi siinä jäätelöä ilmaiseksi samassa pöydässä outo ihminen niin kyllä sanattomaksi vetää tämä koko näytelmä . Oliko sitten piraatti tarjoilijakin???? Huumehörhöt kyllä varastelee ostareilla suuresti päivittäin . Ei nyt olla ihan varmoja varastiko muuta kuten haarukoita tai lautasia. Tai meiltä jotain. Shokki.

Vierailija
87/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmein tapaus . Laivalla tarjoilijat onkin maksullisia prostituoituja . Palkan lisäksi verotonta tuloa.

Vierailija
88/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri tilanne. Jos yhdessä mietitään mitä tehtäisiin ei kysymys ole siitä että kutsuisit jonkun ravintolaan kanssasi. Samoin jos ei halua tarjota, voi kysyä vaikka "olen menossa tekemään x, jos sinäkin haluat tehdä x voidaan mennä yhdessä" tjsp tai sitten suoraan sanoo haluavansa toisen maksavan. Mutta jos suoraan kutsuu jonkun vaikka ravintolaan tai elokuviin on oletus se, että kutsuttu ei maksa ainakaan sitä asiaa mihin hänet on kutsuttu. Ei kai kukaan normaaleilla käytöstavoilla varustettu veloita keneltäkään osuutta kotona keitetyistä kahveistakaan.

En ole varmaan kuuden vuoden sinkkuilun aikana koskaan kutsujana tai kutsuttuna. Aina on yhdessä suunniteltu mitä tekisimme.

Erikoista. Vissiin pistätte sitten säännöllisesti kustannukset puoliksi silloinkin kun syötte jommankumman luona. Noh, kukin tyylillään. Itse pitäisin tuollaista pennosten puolittamista paitsi tympeänä myös ikävänä indikaattorina siitä miten tuleva parisuhdekin menisi kumpikin omia rahojaan laskien.

Vierailija
89/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta mitä hirveää huijausta.

Vierailija
90/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt ravintolassa niin, että mies olisi maksanut minunkin ruokani. En tapaillessa eri miehiä, eikä edes naimisissa ollessa, kun meillä on omat rahat. Jokainen näistä syömään menoista on aina ollut miesten ehdottamia. Kerran opiskeluaikoina yksi mies kutsui mut ravintolaan, tuli myöhässä, tilasi kallista ja kolme ruokalajia ja minä tilasin vain yhden ja halvimman. Sitten mies ehdotti, että laitetaan lasku puoliksi, en tosiaankaan suostunut.

Eli kaikenlaista on nähty. Lähtökohta on normaalisti Suomessa, että jokainen maksaa omansa.

Vierailija
91/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaista ketjua lukiessa tulee sellainen tunne, että Suomessa asuu maailman piheimmät miehet. Onneksi mulla on paljonkin kokemusta ihan vastakkaisesta, mutta ne miehet ei roikukaan vauva-palstalla.

Maksatko itse ystävillesi, työkavereilesi, sukulaisille jne. kustannukset? Miksi treffailuissa pitäisi olla yhtään erilainen tilanne? 

Minä maksan. Työkavereiden, kavereiden ja sisarusten välillä tarjotaan toisillemme miten sattuu. Minä saan siis nyt olettaa että minulle tarjotaan myös jos treffiseura kutsuu ravontolaan?

Vierailija
92/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa. Tällä vuosituhannella kumpikin maksaa omansa.

Vierailija
93/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää deittailko persaukisia miehiä, sillä tuosta selviää. Vaan joku räkäinen amisduunari incelrunkku kyttää jotain parinkympin ateriaa ja miettii mitä saisi vastapalvelukseksi. Jeesus. Kun deittailee varakkaita miehiä niin yksikään ei oleta että ruoka=seksi.

Sen sijaan saa sivistynyttä, kivaa ruokaseuraa. Ja nykyään olen yhden tällaisen vaimo.

Vierailija
94/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole karvoihin katsomista kirjoitti:

Karmein tapaus . Laivalla tarjoilijat onkin maksullisia prostituoituja . Palkan lisäksi verotonta tuloa.

Haista sinä dementikko nyt pitkä paska ja mene ottamaan lääkkeesi.

T. Laivaduunari

Vierailija
95/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuja maksaa, oli mies tai nainen. Minulla ei ole varaa syödä ulkona ja mieluiten syön kotona jotain itse tehtyä, mutta jos joku kutsuu ja maksaa niin voin tulla mukaan.

Voi surkeaa miten rahat voi olla niin loppu ettei ole vaikka 14 euroa laittaa kerran kuussa ravintolaruokaan. Ei tarvitse ravintolassa ottaa useaa kallista alkoholijuomaa ruuan kanssa.

Tai sitten voi sanoa ravintolassakin että, ei ole kova nälkä, otan 7 euron salaatin vaan tällä kertaa.

Se on vähän mihin rahansa haluaa käyttää. Minä käytän ne mieluummin johonkin muuhun kuin potentiaalisesti kiusalliseen ruokailuun puolivieraan ihmisen kanssa. 14 eurolla syön kotona jo useamman hyvän aterian.

Ymmärrän. Erikoista silti, että voisit mennä potentiaalisesti kiusalliseen ruokailuun sen toisen kustantamana, jolloin hänelle se kiusallinen ruokailu maksaisi tuplasti. Mitä, jos hänestäkin se on vähän tuhlausta? Reilumpaa, että molemmille tulee samanlainen riski hukatusta rahasta väärässä seurassa, tai sitten että molemmat säästävät ja keksitään halvempaa tekemistä. Kahvikupillinen kahvilassa tai paljon maksa, 2,50 eur taitaa olla ihan realistinen summa. Sellaisen voi ehkä sijoittaa säästäväinenkin ihminen, jos on kumppania etsimässä?

Minä nimenomaan tarjoaisin vaihtoehtoa kahvi ja kävely vaikka jossain satamassa tms. Pienempi rahallinen hukka molemmilla jos ei ole kipinää.

Mutta opin siis etten suostu treffikutsuun, vaan teen vastakutsun.

Vierailija
96/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää deittailko persaukisia miehiä, sillä tuosta selviää. Vaan joku räkäinen amisduunari incelrunkku kyttää jotain parinkympin ateriaa ja miettii mitä saisi vastapalvelukseksi. Jeesus. Kun deittailee varakkaita miehiä niin yksikään ei oleta että ruoka=seksi.

Sen sijaan saa sivistynyttä, kivaa ruokaseuraa. Ja nykyään olen yhden tällaisen vaimo.

Entä jos se varakas mies ei ole minusta kiinnostava? Kai näiden lisäksi on muitakin vaihtoehtoja? Esimerkiksi persaukinen, mutta mukava ja fiksu mies, joka haluaisi tutustua minuun ja viettää aikaa kanssani. Maksan mieluummin oman osuuteni ja tutustun ihanaan, mutta köyhään mieheen, kuin saan tarjotun aterian sivistyneeltä ja varakkaalta, mutta ei-niin-kiinnostavalta mieheltä.

Vierailija
97/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuja maksaa, oli mies tai nainen. Minulla ei ole varaa syödä ulkona ja mieluiten syön kotona jotain itse tehtyä, mutta jos joku kutsuu ja maksaa niin voin tulla mukaan.

Voi surkeaa miten rahat voi olla niin loppu ettei ole vaikka 14 euroa laittaa kerran kuussa ravintolaruokaan. Ei tarvitse ravintolassa ottaa useaa kallista alkoholijuomaa ruuan kanssa.

Tai sitten voi sanoa ravintolassakin että, ei ole kova nälkä, otan 7 euron salaatin vaan tällä kertaa.

Se on vähän mihin rahansa haluaa käyttää. Minä käytän ne mieluummin johonkin muuhun kuin potentiaalisesti kiusalliseen ruokailuun puolivieraan ihmisen kanssa. 14 eurolla syön kotona jo useamman hyvän aterian.

Ymmärrän. Erikoista silti, että voisit mennä potentiaalisesti kiusalliseen ruokailuun sen toisen kustantamana, jolloin hänelle se kiusallinen ruokailu maksaisi tuplasti. Mitä, jos hänestäkin se on vähän tuhlausta? Reilumpaa, että molemmille tulee samanlainen riski hukatusta rahasta väärässä seurassa, tai sitten että molemmat säästävät ja keksitään halvempaa tekemistä. Kahvikupillinen kahvilassa tai paljon maksa, 2,50 eur taitaa olla ihan realistinen summa. Sellaisen voi ehkä sijoittaa säästäväinenkin ihminen, jos on kumppania etsimässä?

Minä nimenomaan tarjoaisin vaihtoehtoa kahvi ja kävely vaikka jossain satamassa tms. Pienempi rahallinen hukka molemmilla jos ei ole kipinää.

Mutta opin siis etten suostu treffikutsuun, vaan teen vastakutsun.

Kahvi + kävely on oikein hyvä idea.

Vierailija
98/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lähtökohta aina on, että kumpikin maksaa omat ruokansa, juomansa, matkakulunsa jne. En siis olettaisi, että mies maksaa ellei ole erikseen maininnut tästä.

(Jos jollekulle sillä on väliä, niin olen 35v. nainen.)

Vierailija
99/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se varakas mies ei ole minusta kiinnostava? Kai näiden lisäksi on muitakin vaihtoehtoja? Esimerkiksi persaukinen, mutta mukava ja fiksu mies, joka haluaisi tutustua minuun ja viettää aikaa kanssani. Maksan mieluummin oman osuuteni ja tutustun ihanaan, mutta köyhään mieheen, kuin saan tarjotun aterian sivistyneeltä ja varakkaalta, mutta ei-niin-kiinnostavalta mieheltä.

Onko sinulla useinkin sellainen tilanne, että useampi mies on kiinnostunut sinusta samaan aikaan? Jos on, niin olet todella harvinainen tapaus.

Vierailija
100/111 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että sulla ei ole varaa käydä kalliissa ravintolassa. Sen jälkeen hän kertoo sulle etukäteen maksaako vai ei.

Jos et ole kiinnostunut miehestä ja menet silti ilmaiselle illalliselle niin niille naisille on ihan omat terminsä niinkuin varmaan tiedätkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä