Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, ketokaa miten rumempi (tyhmä) nainen voisi parantaa asemaansa?

Vierailija
16.09.2021 |

Rumemmalla tarkoitan naista joka ei ole mitenkään erityisen kaunis kasvoiltaan.
Ei ole vartaloltaan erityisen hyvin muodostunut (eli ei mikään tiimalasi, pienet rinnat, ja normaali peppu sekä painoindeksi)

Ja toivon että vinkit voisivat olla sellaisia realistisia, eikä mitään "mene ja ota silarit ja tee samalla kaikki muutkin kauneusleikkaukset mitä sulle voidaan tehdä" XD

Saa myös antaa vinkkejä miten voisi kehittää itseänsä ihmisenä parempaan suuntaan, nyt olen työtön peruskoulun käynyt ja ammattitutkinnoltani kosmetologi, jolle ala ei sovi allergioiden vuoksi...totuus on se että olen liian tyhmä kouluttautumaan ylemmälle tasolle, enkä esimerkiksi päässyt aikoinaan lukioon.

Kommentit (460)

Vierailija
101/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet PPkiinnostunut? Monet pojat ja nuoret miehet esimerkiksi pelaa pelejä ja haluaisivat naisen jolla on edes jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita.

Valitettavasti en ole mikään nörtti, enkä pelaa mitään :/

Kiinnostuksen kohteet taitaa olla aika naisellisia, justa kaikki tyyli/mekkaus yms. kiinnostaa jollain tasolla.  Teen kotona pilatesta, ompelen ja tykkään laittaa ruokaa. Satunnaisesti piirrän ja kuvailen. Lisäksi minulla on kaksi koiraa.

-ap

Etsi mies joka olis kiinnostunut samoista asioista? Monia miehiä kiinnostaa nykyään tyyli ja ulkonäkö + "naiselliset" jutut

No joo...mutta minua ei välttämättä kauheasti kiinnosta mies joka on kiinnostunut liiaksi tyylistään tai joka vaikka meikkaisi tai olisi muuten naisellinen tai kiinnostunut "naisellisista" jutuista. En vain mahda sille mitään. Enkä itsekään välttämättä ainakaan halua olla sillätavalla pinnallinen vaan enemmänkin ne tyyliasiat yms. liittyy estetiikkaan

-ap

Vierailija
102/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä tulee jotain älyvapaita kommentteja, että ala seksiorjaksi tms. No se ei varmastikaan ole tavoitteesi. 

Sinullahan vaikuttaa olevan monia hyviä taitoja ja mielenkiinnon kohteita (ruuanlaitto, ompelu, koirat). Sanoisin, että ole oma itsesi, äläkä lähde mukaan tyhmiin ehdotuksiin. Ystävällisyys, terveelliset elämäntavat, kiinnostuksen kohteet riittävät. Kaikki eivät arvosta orjana olemista ja itsensä muokkaamista toisten mieltymysten mukaisesti. Ennemminkin terve itsetunto ja omannäköinen elämä voivat mahdollistaa sopivan kumppanin löytämisen. 

Eikö ihmisellä pidä olla työpaikka?

Jos ap haluaa työttömän miehen, niitä on pilvin pimein.

Huolitko ap RUMAN TYÖTTÖMÄN MIEHEN, jolla on kaksi kissaa ja joka tykkää pelata tietokonepelejä.

Mä olen ruma, työtön mies jolla on kaksi kissaa ja tykkään pelata tietokonepelejä. Sä löit juuri myrkytetyn puukon mun sydämeeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen vastaus:

Hoikkuuden ja hyvän pepun yhdistelmä tekee lähes naisesta kuin naisesta supersuositun. Eli treenillä peffaa pyöreämmäksi. Ei tarvita silareita, kauneusleikkauksia tai vimpan päälle laittautumista. Tyyli ja kalliit vaatteet kiinnostavat naisia, ei niinkään miehiä.

Kysymys kuuluu oletko valmis näkemään vaivaa kroppasi eteen? Useimpia naisia kiinnostaa vain ulkonäön trimmaus joka tapahtuu käyttämällä rahaa.

Työpaikka on ilman muuta eduksi. Monet naiset haluavat kosmetologeiksi, sisustussuunnittelijoiksi, life coacheiksi, trendikahvilayrittäjiksi, jne. Toimii jos olet hyvin kaunis, ja löytyy mies sponsoroimaan harrastelua.

Sanoisin että hanki joku kunniallinen työpaikka. Ei ole merkitystä palkalla tai statuksella, kunhan tulet työlläsi toimeen eikä miehen tarvitse elättää sinua.

Lopuksi kehitä sosiaalisia taitojasi. Miten olla mukavampi, avoimempi, kenties jopa hauskempi. Lue jotain muutakin kuin harlekiinikirjoja ja katso muutakin kuin BB:tä ja Temppareita. Ei tarvitse olla sivistynyt tohtori, mutta auttaa jos pystyt keskustelemaan jostain.

En näe syytä miksi et voisi pinnistää ainakin keskivertoa suositummaksi. Norminaisen taso ei ole kummoinen enää nykyään. Rima ei ole korkealla.

Kyllä olen valmis näkemään vaivaa kroppani eteen ja mielestäni teenkin jo nyt niin kuten syömällä terveellisesti ja tekemällä pilatesta Mutta syy miksei kroppani ole paremmassa kunnossa on se että en ilmeisesti ole valmis tekemään mitä tahansa sen eteen ja myöskin arvioisin olevani aika mukavuudenhaluinen ja toisaalta skeptinen sen suhteen millaisia muutoksia pidän itselleni realistisena ja sillä tarkoitan sitä että kuinka paljon olen valmis näkemään vaivaa tietyn tason saavuttamiseksi, mutta myöskin ylläpitämiseksi. Jos joku kysyisi haluaisinko saada hyvän pyllyn itselleni, niin tottakai! mutta realistisesti en tiedä kuinka paljon vaivaa olisin valmis näkemään jo osittain siksikin että en tiedä mitä se vaatisi.

Siinä olen eri mieltä kanssasi etteikö miehiä kiinnostaisi miten nainen pukeutuu, väittäisin että sillä on paljonkin väliä, mutta merkeillä tuskin on monellekaan...ei tosin ole itsellenikään.

Mitään salkkareita, temppareita tai BB:tä en seuraa.

-ap

Vierailija
104/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet omasta mielestäsi ruma ja tyhmä, niin miksi oletat, että muut kuin rumat ja tyhmät miehet kiinnostuisivat sinusta? Joku normaalin näköinen jantteri saattaa kanssasi hakea egoboostia helpon seksin toivossa, mutta parisuhteen saat vain ruman ja tyhmän miehen kanssa.

Vierailija
105/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole seksuaalisesti ennakkoluuloton ja kokeilunhaluinen, kaikkeen ei tietenkään tarvitse suostua.

Vierailija
106/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä tulee jotain älyvapaita kommentteja, että ala seksiorjaksi tms. No se ei varmastikaan ole tavoitteesi. 

Sinullahan vaikuttaa olevan monia hyviä taitoja ja mielenkiinnon kohteita (ruuanlaitto, ompelu, koirat). Sanoisin, että ole oma itsesi, äläkä lähde mukaan tyhmiin ehdotuksiin. Ystävällisyys, terveelliset elämäntavat, kiinnostuksen kohteet riittävät. Kaikki eivät arvosta orjana olemista ja itsensä muokkaamista toisten mieltymysten mukaisesti. Ennemminkin terve itsetunto ja omannäköinen elämä voivat mahdollistaa sopivan kumppanin löytämisen. 

Eikö ihmisellä pidä olla työpaikka?

Jos ap haluaa työttömän miehen, niitä on pilvin pimein.

Huolitko ap RUMAN TYÖTTÖMÄN MIEHEN, jolla on kaksi kissaa ja joka tykkää pelata tietokonepelejä.

Mä olen ruma, työtön mies jolla on kaksi kissaa ja tykkään pelata tietokonepelejä. Sä löit juuri myrkytetyn puukon mun sydämeeni.

Voi apua XD anna anteeksi...olen oikeasti pahoillani...moni nainen on onneksesi kuitenkin ns. kissaihminen, joten ei ole peli menetetty tosielämässäkään ;)

-ap

Vierailija
107/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä itsesi tatuoimattomana, älä ota velkaa, älä synnytä muille kuin aviomiehellesi. 

Säilytä itsesi kunnossa mahdollisimman pitkään ikään. 

Miehet eivät välitä koulutuksestasi ja älystäsi. 

Kunhan olet uskollinen ja tottelevainen, muttet anna kävellä itsesi ylikään

jonkun toisen elintyylin vuoksi. 

Miehet tahtovat rauhallisen kodin

Auta häntä lopuksi rakentamaan sellainen ilmapiiri.

Vierailija
108/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä ketjussa on miehiä kommentoimassa niin voitteko miehet ihanat samalla kommentoida minulle että uskotteko että minulla olisi vientiä sinkkumarkkinoilla? Olen viimeksi ollut siellä melkein 8v sitten. Parikymppisenä.

Kun olisinkin vielä yhtä hoikka kuin silloin..

Ylipainoa on jonkin verran (ei mitenkään älyttömästi) mutta sellaista pyöreyttä , minulla paino menee aika paljon rintoihin joten tissit on keskivertoa isommat... tummat silmät ja tukka omasta mielestäni naamani on ihan nätti.. Mietityttää vain tuo ylipaino että onko se nykyään miehille kuinka nounou. Korostan vielä että en ole siis mikään tankki :D mutta on painoa tullut parikymppisestä.. enkä ole enää ns hoikka vaan kallistuu enemmän sinne rehevän naisen puolelle :D

Vierailija
109/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen nyt voi tehdä aika paljonkin. 

Nämä on tietenkin riippuvaisia aina siitä keneltä kysytään, mutta itse ehdottaisin seuraavaa. 

1.

Vaatteissa naisilla on valtava liikkumavara. Vaatimattomamman näköinen nainen voisi panostaa naiselliseen pukeutumiseen. 

2. 

Hiuksillaan nainen voi tehdä ihmeitä. Ei välttämättä ainoastaan kasvattamalla ne mahdollisimman pitkäksi, mutta erilaisia kampauksia voisi tehdä myös. Jos hallitsisin jotakin naista 100% niin hänellä olisi aina lainehtivat hiukset tai nutturoita (ei kuitenkaan sekasotkunuttura vai mikä sen nimi olikaan, se sopii vain luonnostaan söpöille naisille), myös suht lyhyehkö tukka ponnarilla on hot. 

3. 

Iloisuutta voi yrittää lisätä. Tämä on varmasti vaikein jos ei ole iloinen ja avoin persoonallisuus luonnostaan. Mutta naurava ja vähän (ei kuitenkaan liikaa) flirttaileva nainen saa melkein kaikki miehet tykkäämään itsestään. Vaikkei olisi edes mikään erityisen teknisesti kaunis. 

Vierailija
110/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen nyt voi tehdä aika paljonkin. 

Nämä on tietenkin riippuvaisia aina siitä keneltä kysytään, mutta itse ehdottaisin seuraavaa. 

1.

Vaatteissa naisilla on valtava liikkumavara. Vaatimattomamman näköinen nainen voisi panostaa naiselliseen pukeutumiseen. 

2. 

Hiuksillaan nainen voi tehdä ihmeitä. Ei välttämättä ainoastaan kasvattamalla ne mahdollisimman pitkäksi, mutta erilaisia kampauksia voisi tehdä myös. Jos hallitsisin jotakin naista 100% niin hänellä olisi aina lainehtivat hiukset tai nutturoita (ei kuitenkaan sekasotkunuttura vai mikä sen nimi olikaan, se sopii vain luonnostaan söpöille naisille), myös suht lyhyehkö tukka ponnarilla on hot. 

3. 

Iloisuutta voi yrittää lisätä. Tämä on varmasti vaikein jos ei ole iloinen ja avoin persoonallisuus luonnostaan. Mutta naurava ja vähän (ei kuitenkaan liikaa) flirttaileva nainen saa melkein kaikki miehet tykkäämään itsestään. Vaikkei olisi edes mikään erityisen teknisesti kaunis. 

Ihan hyvä kommenntti mutta repesin tuolle ”jos hallitsisin naista 100%” :D ai niinkun että saisit joka päivä päättää hänen kampauksensakin onks tää joku fetissi

Vierailija
111/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehiä niissä pitkissä hiuksissa niin kiehtoo?

Vierailija
112/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketokaa hyviä flirttailu vinkkejä naisille miehet? Mitkä jutut toimii jne

Vierailija
113/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tänne nyt tulla kaikki kivat miehet juttelemaan meidän naisten kans, pliiiis

Vierailija
114/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko tänne nyt tulla kaikki kivat miehet juttelemaan meidän naisten kans, pliiiis

joo tulkaa!

Vierailija
115/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo tulkaa!

Täällä odotellaan ;)

Vierailija
116/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä ketjussa on miehiä kommentoimassa niin voitteko miehet ihanat samalla kommentoida minulle että uskotteko että minulla olisi vientiä sinkkumarkkinoilla? Olen viimeksi ollut siellä melkein 8v sitten. Parikymppisenä.

Ylipainoa on jonkin verran (ei mitenkään älyttömästi) mutta sellaista pyöreyttä , minulla paino menee aika paljon rintoihin joten tissit on keskivertoa isommat... tummat silmät ja tukka omasta mielestäni naamani on ihan nätti.. Mietityttää vain tuo ylipaino että onko se nykyään miehille kuinka nounou. Korostan vielä että en ole siis mikään tankki :D mutta on painoa tullut parikymppisestä.. enkä ole enää ns hoikka vaan kallistuu enemmän sinne rehevän naisen puolelle :D

Miksi kysyt jos et ole sinkku?

Vierailija
117/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt jos et ole sinkku?

Minä ymmärsin viestistä että on sinkku

Vierailija
118/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on puolillaan mukavia ja kivoja miehiä, että myös naisia. Ongelma lienee siinä että nykyään eletään pää pilvissä kumppanin suhteen, eli odotetaan koko ikä sitä unelmien prinssiä tai prinsessaa. Naisissa kiehtoo miehissä raha ja valta. Miehissä taas naisten suhteen usein naisen ulkonäkö ja tavat. Näin se e on valitettavan usein. Tavallinen ihminen ei ole enää in.

Jos vaan ottaa pään pois pilvistä.

Miehenä voin sanoa suoraan että naisen koppava ja ylimielinen käytös on välitön out, olipa se ulkonäkö mitä tahansa. Ei herätä mitään kiinnostusta, ja se on luotaan työntävää.

Olemalla oma itsensä ja toiset huomioon ottava, niin sillä pääsee jo pitkälle. Ja vielä pidemmälle pääsee kun huolehtii samalla myös itsestään. Meikki ja vaatteet ei pelasta koskaan niitä muita puutteita.

Vierailija
119/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsetunto niin voit lähteä kehittämään sitä älykkyyttä. Kuka vaan voi opiskella korkeammalle kun hyväksyy sen että älykkyys vaatii panostusta, eikä ole mikään peritty taivaan lahja.

Ulkonäkösi kuvailun perusteella edustat suurimman osan unelmanaista.

Vierailija
120/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen vastaus:

Hoikkuuden ja hyvän pepun yhdistelmä tekee lähes naisesta kuin naisesta supersuositun. Eli treenillä peffaa pyöreämmäksi. Ei tarvita silareita, kauneusleikkauksia tai vimpan päälle laittautumista. Tyyli ja kalliit vaatteet kiinnostavat naisia, ei niinkään miehiä.

Kysymys kuuluu oletko valmis näkemään vaivaa kroppasi eteen? Useimpia naisia kiinnostaa vain ulkonäön trimmaus joka tapahtuu käyttämällä rahaa.

Työpaikka on ilman muuta eduksi. Monet naiset haluavat kosmetologeiksi, sisustussuunnittelijoiksi, life coacheiksi, trendikahvilayrittäjiksi, jne. Toimii jos olet hyvin kaunis, ja löytyy mies sponsoroimaan harrastelua.

Sanoisin että hanki joku kunniallinen työpaikka. Ei ole merkitystä palkalla tai statuksella, kunhan tulet työlläsi toimeen eikä miehen tarvitse elättää sinua.

Lopuksi kehitä sosiaalisia taitojasi. Miten olla mukavampi, avoimempi, kenties jopa hauskempi. Lue jotain muutakin kuin harlekiinikirjoja ja katso muutakin kuin BB:tä ja Temppareita. Ei tarvitse olla sivistynyt tohtori, mutta auttaa jos pystyt keskustelemaan jostain.

En näe syytä miksi et voisi pinnistää ainakin keskivertoa suositummaksi. Norminaisen taso ei ole kummoinen enää nykyään. Rima ei ole korkealla.

Tästä oli tutkimus, hyvä vartalo on miehille tärkeä, kun he etsivät yhden illan seuraa. Kun mies valitsee vaimon niin kauniit kasvot ovat tärkeämmät.