Miehet, ketokaa miten rumempi (tyhmä) nainen voisi parantaa asemaansa?
Rumemmalla tarkoitan naista joka ei ole mitenkään erityisen kaunis kasvoiltaan.
Ei ole vartaloltaan erityisen hyvin muodostunut (eli ei mikään tiimalasi, pienet rinnat, ja normaali peppu sekä painoindeksi)
Ja toivon että vinkit voisivat olla sellaisia realistisia, eikä mitään "mene ja ota silarit ja tee samalla kaikki muutkin kauneusleikkaukset mitä sulle voidaan tehdä" XD
Saa myös antaa vinkkejä miten voisi kehittää itseänsä ihmisenä parempaan suuntaan, nyt olen työtön peruskoulun käynyt ja ammattitutkinnoltani kosmetologi, jolle ala ei sovi allergioiden vuoksi...totuus on se että olen liian tyhmä kouluttautumaan ylemmälle tasolle, enkä esimerkiksi päässyt aikoinaan lukioon.
Kommentit (460)
Lopeta itsesi solvaaminen, opettele rakastamaan itseäsi ja anna virheet/menneet anteeksi. Kukaan nainen ei ole tyhmä eikä ruma, mutta muihin vertailu ei ole suotavaa. Tsemppiä! M33
Latexkissapuku
Korsetti
Reisisaappaat
Oopperahanskat
Mä tykkäsin koulussa aikoinaan naisesta joka oli aina iloinen ja positiivinen. Ei hän mikään kaunotar ollut mutta hänen iloisuudesta johtuen hänen kanssaan oli mukavaa jutella ja hänen seuraansa hakeutui helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani siitä että täällä harvoin saa mitään asiallista vastaukseksi. Asialliseen kysymykseen.
Mutta siis olen nainen, joten en varmaan voi auttaa kysymyksessäsi :D
Mutta naisena sanoisin että kokeile käydä kampaajalla laittamassa uusi kampaus ja väri ja opettele meikkaamaan (YouTubessa hyviä videoita) toki olet kosmetologi niin ehkä jo osaat näitä :D mutta vinkkinä siis että panosta mahdollisimman paljon ulkoiseen ehostukseen niin että tunnet olisi itsevarmaksi ja kauniiksi :)
Osaan meikata, olenhan kosmetologi ;) mutta aina tietysti varaa parantaa ja myönnettäköön että harvemmin sitä tulee käytyä juuri missään mihin olisi tarvetta laittautua ja kaupassa käynnitkin on menneet koronan myötä sellaisiksi ettei väliä onko laittautunut vai ei. Olen kyllä kiinnostunut ulkonäköni hoitamisesta, tyylistä yms. mutta en tiedä miten paljon se välittyy ulkopuoliselle, joten tuossa kyllä olisi paljonkin petrattavaa. Kiitos kommentistasi!
-ap
Kyllä tyyli näkyy ja vaikuttaa, ehdottomasti. Vaatteet, kampaus, meikit, kynnet jne. Kun kaikki on kunnossa niin kokonaisuus on jo hyvä, ihan sama miltä naama näyttää (ilman meikkiä).
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin koulussa aikoinaan naisesta joka oli aina iloinen ja positiivinen. Ei hän mikään kaunotar ollut mutta hänen iloisuudesta johtuen hänen kanssaan oli mukavaa jutella ja hänen seuraansa hakeutui helposti.
No tämä! Jos hymyilee niin kyllä sekin vaikuttaa positiiviselta.
Kun on hyvä olo, niin silloin on iloinen. Mikään tekoiloisuus ei tee kenestäkään onnellista.
Pistä ensin oma elämäsi raiteilleen eli hanki koulutus ja työ. Ja ne silarit ei ole yhtään huono vaihtoehto, 10 kilon painonpudotuksen lisäksi.
Minkä ihmeen takia nykyään tätä " tyhmää ja rumaa" hoetaan nykyään. Ensinnäkään ne eivät korreloi toistensa kanssa. Ja kukin on näköisensä. Olkaa sen näköisiä kuin olette. Mikäli jonkun ihmissuhteen saa vain ulkonäön perusteella niin se ei ole sen arvoista. Tosirakkaus menee ulkonäön edelle. Se tulee jos on tullakseen tai kemiat käy yhteen. Liikkukaa, syökää monipuolisesti ja laittakaa itseänne jos haluatte, mutta ajatelkaa muutakin kun pelkkää ulkonäköänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hoikka
Pukeudu naisellisesti, pidä huolta itsestäsi, Opettele meikkaamaan hyvin
Unohda feminismi ja kaikki voimaantumispaska
Ole hyvä ja innokas suihinottaja
Älä kieltäydy anaalista
Maksa kaikki omat kulusi
Ole kiinnostunut ja näytä se
Palvo miestä ja naura hänen jutuilleenJustiinat alapeukuttavat tosiasioita joilla on oikeasti merkitystä. 😂
Juurikin näin. Pieni vinkki naisille. Tehkää juuri päinvastoin mitä täällä pääasiassa neuvotaan, niin olette miesten suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hoikka
Pukeudu naisellisesti, pidä huolta itsestäsi, Opettele meikkaamaan hyvin
Unohda feminismi ja kaikki voimaantumispaska
Ole hyvä ja innokas suihinottaja
Älä kieltäydy anaalista
Maksa kaikki omat kulusi
Ole kiinnostunut ja näytä se
Palvo miestä ja naura hänen jutuilleenJustiinat alapeukuttavat tosiasioita joilla on oikeasti merkitystä. 😂
Juurikin näin. Pieni vinkki naisille. Tehkää juuri päinvastoin mitä täällä pääasiassa neuvotaan, niin olette miesten suosiossa.
Ja yleensä ne kaikista eniten alapeukutetut neuvot ovat todellisuudessa kaikkein parhaimpia ja toimivimpia.
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa mukavalta tyypiltä :) en usko että Ap sinussa on mitään vikaa.
Millaisia miehiä sitten tällä hetkellä on lähestynyt sinua?
Voi kiitos kannustavista sanoista :) Realistina sanoisin että kyllähän kaikissa meissä vikoja on, mutta ei se silti tarkoita sitä etteikö niitä voisi muuttaa ja pyrkiä paremmaksi ihmiseksi.
Itse olen sen verran ujo ja ehkä vanhanaikainenkin etten lähestyisi miestä...mutta joskus on käynyt niinkin että jokunen mies on lähestynyt minua. Osasta näkee ja arvaa jo heti että ovat etsimässä seikkailuja ja silloin peräännyn välittömästi. Muutama ihan tavallisen oloinenkin (mm. lyhyehkö ihan söpö puhelinmyyjä, ulkomaalainen rakennusinsinööri, arvioltaan minua nuorempi nörttipoika ja aika tavallisen ihan kivan suomalaisen näköinen ja oloinen mies...en tiedä ammattia ja oli aika ujo ) on tullut tekemään tuttavuutta mutta käytännön syistä ei sitten ole tullut jatkoa. Tinderissä tai sen kaltaisissa en ole.
Mutta nyt on ollut aika hiljaista kaiken suhteen kun ei tule juuri käytyä missään.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani siitä että täällä harvoin saa mitään asiallista vastaukseksi. Asialliseen kysymykseen.
Mutta siis olen nainen, joten en varmaan voi auttaa kysymyksessäsi :D
Mutta naisena sanoisin että kokeile käydä kampaajalla laittamassa uusi kampaus ja väri ja opettele meikkaamaan (YouTubessa hyviä videoita) toki olet kosmetologi niin ehkä jo osaat näitä :D mutta vinkkinä siis että panosta mahdollisimman paljon ulkoiseen ehostukseen niin että tunnet olisi itsevarmaksi ja kauniiksi :)
Osaan meikata, olenhan kosmetologi ;) mutta aina tietysti varaa parantaa ja myönnettäköön että harvemmin sitä tulee käytyä juuri missään mihin olisi tarvetta laittautua ja kaupassa käynnitkin on menneet koronan myötä sellaisiksi ettei väliä onko laittautunut vai ei. Olen kyllä kiinnostunut ulkonäköni hoitamisesta, tyylistä yms. mutta en tiedä miten paljon se välittyy ulkopuoliselle, joten tuossa kyllä olisi paljonkin petrattavaa. Kiitos kommentistasi!
-ap
Yksi tuttu opiskeli kosmetologiksi, ei siitä kyllä nätimpää tullut edes meikkaamalla, kasvonpiirteet on mitä on.
Samaa mieltä siitä ettei kasvojen piirteitä voi eikä kannatakaan yrittää muuttaa liiaksi tai päätyy näyttämään mieheltä joka on meikattu naiseksi. Mutta jotain pientä kohennusta voi saada aikaan ja sellaisen siistin vaikutelman ja rutkasti lisää itsevarmuutta :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Minä tässä vielä heitän sulle ideaa että mites sitten kun vaikutat ainakin siltä että olet ihan hyvä kirjoittamaan ja ja tykkäät ehdotuksesta/kauneuteen liittyvistä jutuista/meikkaamisesta , oot kosmetologi jne.. nii mites sitten jos alkaisit pitämään jotain blogia liittyen kosmetiikkaan/kauneuteen?
Voisit jossain vaiheessa tehdä sitä vähän niinkun työnä.. uskoisin :) siis jos vaan intoa löytyisi!
Lyhyesti: Tämä helpolta kuulostavalla alalla on oikeasti hurjan paljon kilpailua ja täytyy sanoa etten ole kiinnostunut siitä seuraavasta julkisuudesta johon pitäisi olla valmis jos aikoo tienata. Tuossa maailmassa myös ulkonäöllä ja pärstäkertoimella on väliä, enkä usko että minulla olisi mitään annettavaa siltä osin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
No jos haluat normaalin mukavan miehen niin ulkonäkö ei ole pääasia. Opettele sosiaalisiataitoja. Opettele flirttailemaan ja olemaan hauskaa rentoa seuraa. Lue paljon eri aiheista, että osaat keskustella kaikesta. Ole kiinnostunut muista ihmisistä. Tutustu erilaisiin ihmisiin. Ole huumorintajuinen ja positiivinen. Hymyile. Arvosta itseäsi.
Helpommin sanottu kuin tehty ;D Siis jos ei ole luonnostaan sellainen flirtti ja sosiaalinen, vaan enemmänkin epävarma ja hermoileva...okei, hymyily kyllä onnistuu :) Kiitos muistakin vinkeistä, aika moni noista on kyllä sellaisia jotka vaativat itseltäni vielä paljon työtä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Korosta sääriäsi, jos ne on hyvät.
Okei :) Millaiset on hyvät sääret? Käytän kyllä paljon hameita ja mekkoja
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panosta ulkonäköön. Salilla kun teet moninivelliikkeitä, saat muokattua vartalonmallia jonkin verran. Kasvata pitkät hiukset, jollei sulla ole jo.
Jos haluat keskiluokkaisen miehen, niin pyri olemaan hillityn naisellinen ennemmin kuin räväkkä tai erikoinen tyyliltäsi. Älä käytä collareita, leggareita tai muumikaapuja. Tosin suomalaiset miehet vierastavat liian naisellista ja näyttävää tyyliä monesti.
Hoida iho ja hampaat kuntoon.
Sopivan iloiset naiset (ei tyhjännaurajat kuitenkaan) viehättävät miehiä. Miehet tykkäävät naisista, joiden seurassa tulee hyvä ja hyväksytty olo ja jotka arvostavat heitä. Mutta se ei tarkoita, että pitäisi hyväksyä huonoa käytöstä miehiltä, päinvastoin. Miehen kunnioitus herää, jos nainen osaa vetää rajat. Älä siis ole liikkeellä sillä mielellä, että pyrit miellyttämään ja tekemään vaikka mitä, että saat hyväksyntää.
Etikettiä ja käyttäytymistä, sosiaalista kanssakäymistä ym. voi harjoitella ja opetella kirjoista ja Youtube-videoista, jos tuntuu, että olet sosiaalisesti kömpelö, liian ujo, liian räväkkä tms.
Jotain työjuttua olisi kyllä hyvä olla, oletko miettinyt oppisopimuskoulutusta? Ehkä voisit päästä johonkin hommaan sitä kautta. Nuo harrastuksesi ovat kyllä hyviä.
Kiitos panostuksestasi! Olipa oikeasti paljon hyviä vinkkejä, täytyy kirjoittaa tästä muistiinpanoja :) ja googlettaa moninivelliikkeet(apua :D!)
Minä taidan olla sosiaalisesti hieman kömpelö koska olen ujo ja estynyt, varsinkin jos seura on sellaista että alan jännittämään.
Samoin työasiat ovat itselleni muodostuneet aika isoksi ongelmaksi, kun tuntuu etten oikein ole kelvollinen mihinkään ja toisaalta etten ole kiinnostunut tai kykenevä niihin hommiin joihin voisi olla mahdollisuuksia.
-ap
Tiedätkö, ei sun viesteistä varsinainen tyhmyys välity, vaan enemmän vaikuttaa, että aliarvostat itseäsi ja sulla on kovat vaatimukset itsellesi. Varmaan tuo työelämässä "epäonnistuminen" on vaikuttanut itsetuntoon ja itsevarmuuteen, mikä on ihan ymmärrettävää.
Ei naisen tarvitse olla täydellinen saadakseen miehen, eivätkä miehet arvosta naisten saavutuksia tai uraa niin paljon kuin naiset luulevat.
Ja noihin sosiaalisiin tilanteisiin auttaa, kun tajuaa, mikä ihmisiä ajaa eteenpäin ja mitä ihmiset yleensä kaipaavat toisilta, mitä he pelkäävät, mitä he karttavat jne. Se auttaa toimimaan "oikein" eri tilanteissa ja vähentää jännitystä, kun tietää, millaisten asioiden kanssa monet kamppailevat.
Kannattaa myös opetella vähän "lukemaan" ihmisiä, elekieltä ym. Aiheesta on kirjoja, ja nettikin on täynnä materiaalia.
Voi kiitos kannustuksesta ja rohkaisevista sanoistasi :)
Olen kyllä tavallaan aika vaativa itseäni ja myös muita kohtaan. Se sitten näyttäytyy ikävä kyllä omalla kohdallani alisuoriutumisena ja passiivisuutena kun taas toisiin saatan kohdistaa ihan liikaa odotuksia ja vaatimuksia.
Luulen että ongelmani on enemmänkin se että ylitulkitsen ihmisiä ja heidän eleitä ja sanomisia.
-ap
Ap,
Jäin vielä miettimään syytäsi että miksi teit tämän aloituksen tai siis että haluat siis vinkkejä siihen että kuinka olisit miesten silmissä enemmmän suosiossa jos ymmärsin oikein?
Onko sinulla hakusessa parisuhde tai jotain vakavaa ja haluaisit parantaa mahkuja deittimarkkinoilla?
Toki jos et ole Tinderissä tai muussa vastaavassa niin se kyllä laskee tsäänssejä aika paljon, kun nykyään siellä kyllä moni tapaa puolisonsa. Varsinkin nyt korona aikana kun ei tule missään baareissa niin paljon oltua tai toiset ei halua ees mennä sinne
Rehellinen vastaus:
Hoikkuuden ja hyvän pepun yhdistelmä tekee lähes naisesta kuin naisesta supersuositun. Eli treenillä peffaa pyöreämmäksi. Ei tarvita silareita, kauneusleikkauksia tai vimpan päälle laittautumista. Tyyli ja kalliit vaatteet kiinnostavat naisia, ei niinkään miehiä.
Kysymys kuuluu oletko valmis näkemään vaivaa kroppasi eteen? Useimpia naisia kiinnostaa vain ulkonäön trimmaus joka tapahtuu käyttämällä rahaa.
Työpaikka on ilman muuta eduksi. Monet naiset haluavat kosmetologeiksi, sisustussuunnittelijoiksi, life coacheiksi, trendikahvilayrittäjiksi, jne. Toimii jos olet hyvin kaunis, ja löytyy mies sponsoroimaan harrastelua.
Sanoisin että hanki joku kunniallinen työpaikka. Ei ole merkitystä palkalla tai statuksella, kunhan tulet työlläsi toimeen eikä miehen tarvitse elättää sinua.
Lopuksi kehitä sosiaalisia taitojasi. Miten olla mukavampi, avoimempi, kenties jopa hauskempi. Lue jotain muutakin kuin harlekiinikirjoja ja katso muutakin kuin BB:tä ja Temppareita. Ei tarvitse olla sivistynyt tohtori, mutta auttaa jos pystyt keskustelemaan jostain.
En näe syytä miksi et voisi pinnistää ainakin keskivertoa suositummaksi. Norminaisen taso ei ole kummoinen enää nykyään. Rima ei ole korkealla.
Ei ole kyse mistään "saman tasoisesta" ihmisestä. Ei mitään samaa tasoa ole kuin vain jonkun unissa. Ei elämänkumppania valita niillä perusteilla. Kun ihastuu, niin se on menoa.