Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, ketokaa miten rumempi (tyhmä) nainen voisi parantaa asemaansa?

Vierailija
16.09.2021 |

Rumemmalla tarkoitan naista joka ei ole mitenkään erityisen kaunis kasvoiltaan.
Ei ole vartaloltaan erityisen hyvin muodostunut (eli ei mikään tiimalasi, pienet rinnat, ja normaali peppu sekä painoindeksi)

Ja toivon että vinkit voisivat olla sellaisia realistisia, eikä mitään "mene ja ota silarit ja tee samalla kaikki muutkin kauneusleikkaukset mitä sulle voidaan tehdä" XD

Saa myös antaa vinkkejä miten voisi kehittää itseänsä ihmisenä parempaan suuntaan, nyt olen työtön peruskoulun käynyt ja ammattitutkinnoltani kosmetologi, jolle ala ei sovi allergioiden vuoksi...totuus on se että olen liian tyhmä kouluttautumaan ylemmälle tasolle, enkä esimerkiksi päässyt aikoinaan lukioon.

Kommentit (460)

Vierailija
61/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Ap ei liene edes nainen ja keskustelun taso.

Vierailija
62/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole liian kiltti, niin vedät puoleesi hyväksikäyttäviä komeita miehiä, jotka ei saa muuta pilua paremman puutteessa, mutta sinulle tilanne on win-win. Heitä sitten mäkeen, niin ei tarvitse alkaa passaajaksi.

t. lievästi ylipainoinen hiirulainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalluus on usein henkistä, voit ajatella että juntti on aika hyvä synonyymi tälle. Ulkoisesti kallun tunnistaa usein tatuoinneista ja vaikkapa leijonariipuksesta. Alkoholia menee ihan reippaasti. Tärkein kriteeri on kuitenkin ne kallumaiset puheet ja vitsit....niistä tunnistat kyllä kallun varmasi.

Okei noniin tulipahan sitten opittua uusi sana. KALLU.

Paikkakunnallani on paljon kalluja.. nimittäin löytyy juurikin noita saakelin leijonariipuksia ja semmosta ihme junttia.. mutta ihan mukavia tyyppejä..

Reps :) Hienoa että opit uutta. Ens kerralla voitkin sitten tokaista näille kylän miehille että mitäpä kalluille kuuluu? hihi

Vierailija
64/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastakaa nyt joku. Mistä h itosta tietää mikä on oma tasoinen mies? Itse olen tyhmä nainen ja vain myyjän hommissa, korkeakoulu on liian raskas. Silti olet kaunis, super siisti, kulinaristinen, kulturelli ja sivistynyt.

Tarvitsen itselleni yhtä tyylikkään, avarakatseisen ja siistin tyypin joka on kiinnostunut asioista.

Mieluummin taiteellimen.

Inhoon pukumiehiä.

Hyvällä ulkonäöllä ja naisellisuudella, lämpimällä luonteella saa anteeksi vaikka mitä puutteita. Tuskin sinäkään olet tyhmä, vaikket maisteri olekaan. Opettele arvostamaan itseäsi enemmän. Itsesääli ja epätoivo karkottavat kaikki hyvät miehet ja houkuttelevat hyväksikäyttäjiä.

Vierailija
65/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksi kuntoon ja helppo seksin saatavuus nostaa osakkeita miesten silmissä.

Painoindeksi on mielestäni jo niin sanotusti kunnossa, on alle 19 uudella laskurilla laskettuna.

-ap

No sitten ei tarvitse kuin vähän vinkata, että pitäisi saada miestä niin asia hoituu. Ei voi olla ongelma. Pitää muistaa, että jos haluu saada on pakko antaa.

En ole seksiseuraa vailla, sitä kyllä varmasti löytyisi eikä sellainen toiminta mielestäni nosta naisen tasoa, päinvastoin.

-ap

Eli vika on siis asenteessa. Miksi et ole seksiseuraa vailla? Kyllä terveellä naisella pitäisi seksihaluja olla. Syötkö e-pillereitä mitkä tappaa himot? Jätä ne pois niin asia korjaantuu itsestään. Kuka mies muka haluaisi naisen joka ei tykkää nussia?

Tiedäthän kun lapsuudessa oli niitä tehtäväkirjoja joissa numeroituja pisteitä viivalla yhdistelemällä toisiinsa tuli kokonaisuudesta lopulta jokin kuva?...niin nyt sulla on jäänyt monta pistettä välistä ;)

-ap

Tai sitten sinulla on nuttura liian tiukalla. Seksistä voi myös ihan vaan nauttia tekemättä siitä tarpeettoman vaikeaa tai suurta numeroa.

Alkuperäiseen kysymykseen, yleensä siinä tapauksessa että nainen ei saa miestä on syynä se, että rima on liian korkealla edellytyksiin nähden. Todennäköisesti saat oman tasoisesi tai vähän paremman miehen hyvin helposti koska olet nainen.

Minun pitää kiihoittuakseni pitää miehen ulkonäöstä ja tuoksusta.

Vierailija
66/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksi kuntoon ja helppo seksin saatavuus nostaa osakkeita miesten silmissä.

Painoindeksi on mielestäni jo niin sanotusti kunnossa, on alle 19 uudella laskurilla laskettuna.

-ap

No sitten ei tarvitse kuin vähän vinkata, että pitäisi saada miestä niin asia hoituu. Ei voi olla ongelma. Pitää muistaa, että jos haluu saada on pakko antaa.

En ole seksiseuraa vailla, sitä kyllä varmasti löytyisi eikä sellainen toiminta mielestäni nosta naisen tasoa, päinvastoin.

-ap

Eli vika on siis asenteessa. Miksi et ole seksiseuraa vailla? Kyllä terveellä naisella pitäisi seksihaluja olla. Syötkö e-pillereitä mitkä tappaa himot? Jätä ne pois niin asia korjaantuu itsestään. Kuka mies muka haluaisi naisen joka ei tykkää nussia?

Tiedäthän kun lapsuudessa oli niitä tehtäväkirjoja joissa numeroituja pisteitä viivalla yhdistelemällä toisiinsa tuli kokonaisuudesta lopulta jokin kuva?...niin nyt sulla on jäänyt monta pistettä välistä ;)

-ap

Tai sitten sinulla on nuttura liian tiukalla. Seksistä voi myös ihan vaan nauttia tekemättä siitä tarpeettoman vaikeaa tai suurta numeroa.

Alkuperäiseen kysymykseen, yleensä siinä tapauksessa että nainen ei saa miestä on syynä se, että rima on liian korkealla edellytyksiin nähden. Todennäköisesti saat oman tasoisesi tai vähän paremman miehen hyvin helposti koska olet nainen.

Kiihottuisitko KALLUSTA?

Vierailija
67/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastakaa nyt joku. Mistä h itosta tietää mikä on oma tasoinen mies? Itse olen tyhmä nainen ja vain myyjän hommissa, korkeakoulu on liian raskas. Silti olet kaunis, super siisti, kulinaristinen, kulturelli ja sivistynyt.

Tarvitsen itselleni yhtä tyylikkään, avarakatseisen ja siistin tyypin joka on kiinnostunut asioista.

Mieluummin taiteellimen.

Inhoon pukumiehiä.

Hyvällä ulkonäöllä ja naisellisuudella, lämpimällä luonteella saa anteeksi vaikka mitä puutteita. Tuskin sinäkään olet tyhmä, vaikket maisteri olekaan. Opettele arvostamaan itseäsi enemmän. Itsesääli ja epätoivo karkottavat kaikki hyvät miehet ja houkuttelevat hyväksikäyttäjiä.

Googleta mensan pikatesti, tee se rentona ja ilman paineita.

Itselleni tuli 99 pistettä.

Jos teet pikatestin 50 kertaa peräjälkeen, pääset mensan testeihin, koska opit miten systeemi toimii.

Vierailija
68/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en voi kestää tyhmiä ihmisiä.

Olen huvikseni lukenut:

Raamatun

Kalevalan

Taru sormustenherrasta

Sota ja Rauha

ym..ymm

Luen myös päivän uutiset joka päivä.

Ei ihmisen kanssa joka vain meikkaa ja tyydyttää hoivaviettiä kanssa voi olla 5 minuuttia pidempään..

Ellei se sitten näytä  Bratt Pitiltä..sit kelpaa yksi kuuma yö..thats it!

Vierailija
69/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalluus on usein henkistä, voit ajatella että juntti on aika hyvä synonyymi tälle. Ulkoisesti kallun tunnistaa usein tatuoinneista ja vaikkapa leijonariipuksesta. Alkoholia menee ihan reippaasti. Tärkein kriteeri on kuitenkin ne kallumaiset puheet ja vitsit....niistä tunnistat kyllä kallun varmasi.

Okei noniin tulipahan sitten opittua uusi sana. KALLU.

Paikkakunnallani on paljon kalluja.. nimittäin löytyy juurikin noita saakelin leijonariipuksia ja semmosta ihme junttia.. mutta ihan mukavia tyyppejä..

Reps :) Hienoa että opit uutta. Ens kerralla voitkin sitten tokaista näille kylän miehille että mitäpä kalluille kuuluu? hihi

Näinpä voisi tehdä. Kiitos vinkistä :Ddd

Vierailija
70/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

-ap

Onko Kallun koolla väliä 🤗

Vierailija
71/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tässä vielä heitän sulle ideaa että mites sitten kun vaikutat ainakin siltä että olet ihan hyvä kirjoittamaan ja ja tykkäät ehdotuksesta/kauneuteen liittyvistä jutuista/meikkaamisesta , oot kosmetologi jne.. nii mites sitten jos alkaisit pitämään jotain blogia liittyen kosmetiikkaan/kauneuteen?

Voisit jossain vaiheessa tehdä sitä vähän niinkun työnä.. uskoisin :) siis jos vaan intoa löytyisi!

Ap ei osaa meikata itsestään kaunista.

Mitä vinkkejä häneltä ottaisit?

Bloggarit saa tuotteita testattavaksi.

Soita ap esim lumenelle, saat heti vuoden meikit ja hoitotuotteet!!

Sit arvostelet niitä

ja opetat ihmisiä meikkaamaan netissä..

Tai joku DIOR!!! oohh

Soitto sinne ja lisää tulee..ooooohh

Vierailija
72/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa mukavalta tyypiltä :) en usko että Ap sinussa on mitään vikaa.

Millaisia miehiä sitten tällä hetkellä on lähestynyt sinua?

Vierailija
73/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huvikseni lukenut:

Raamatun

Kalevalan

Taru sormustenherrasta

Sota ja Rauha

ym..ymm

Ei ihmisen kanssa joka vain meikkaa ja tyydyttää hoivaviettiä kanssa voi olla 5 minuuttia pidempään..

Se että fiksut eivät ajattele ääneen on fiksuutta.

Tämä on keskustelupalsta

Tämä kommentti on totuus.

Montako älykästä ystävää sinulla on ap?

Älykkyydeksi ei lasketa amiksen käyntiä eikä ajokorttia.

Mistä ap keskustelet älykkäiden ystäviesi kanssa?

Vierailija
74/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa mukavalta tyypiltä :) en usko että Ap sinussa on mitään vikaa.

Millaisia miehiä sitten tällä hetkellä on lähestynyt sinua?

Lähinnä Kalluja on käyny bussipysäkillä kysymässä meneekö tää keskustaan?

Vierailija
75/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin taiteellimen.

Inhoon pukumiehiä.

Oman tasonsa voi helposti testata tinderissä.

ota kultataso=koldmembership

Kerro miten kävi

Vierailija
76/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEIKKAAMISESTAKOIRISTA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huvikseni lukenut:

Raamatun

Kalevalan

Taru sormustenherrasta

Sota ja Rauha

ym..ymm

Se että fiksut eivät ajattele ääneen on fiksuutta.

Tämä on keskustelupalsta

Tämä kommentti on totuus.

Montako älykästä ystävää sinulla on ap?

Älykkyydeksi ei lasketa amiksen käyntiä eikä ajokorttia.

Mistä ap keskustelet älykkäiden ystäviesi kanssa?

Nooh temppareista , seiskasta , instan meikkivinkeistä ja mäyräkoirista.

Vierailija
77/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet PPkiinnostunut? Monet pojat ja nuoret miehet esimerkiksi pelaa pelejä ja haluaisivat naisen jolla on edes jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita.

Valitettavasti en ole mikään nörtti, enkä pelaa mitään :/

Kiinnostuksen kohteet taitaa olla aika naisellisia, justa kaikki tyyli/mekkaus yms. kiinnostaa jollain tasolla.  Teen kotona pilatesta, ompelen ja tykkään laittaa ruokaa. Satunnaisesti piirrän ja kuvailen. Lisäksi minulla on kaksi koiraa.

-ap

Etsi mies joka olis kiinnostunut samoista asioista? Monia miehiä kiinnostaa nykyään tyyli ja ulkonäkö + "naiselliset" jutut

Vierailija
78/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyile paljon ja kauniisti ja ole kiva ja lämmin.

Näin ainakin karkotetaan miehiä Helsingissä!

Vierailija
79/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani siitä että täällä harvoin saa mitään asiallista vastaukseksi. Asialliseen kysymykseen.

Mutta siis olen nainen, joten en varmaan voi auttaa kysymyksessäsi :D

Mutta naisena sanoisin että kokeile käydä kampaajalla laittamassa uusi kampaus ja väri ja opettele meikkaamaan (YouTubessa hyviä videoita) toki olet kosmetologi niin ehkä jo osaat näitä :D mutta vinkkinä siis että panosta mahdollisimman paljon ulkoiseen ehostukseen niin että tunnet olisi itsevarmaksi ja kauniiksi :)

Osaan meikata, olenhan kosmetologi ;) mutta aina tietysti varaa parantaa ja  myönnettäköön että harvemmin sitä tulee käytyä juuri missään mihin olisi tarvetta laittautua ja kaupassa käynnitkin on menneet koronan myötä sellaisiksi ettei väliä onko laittautunut vai ei. Olen kyllä kiinnostunut ulkonäköni hoitamisesta, tyylistä yms. mutta en tiedä miten paljon se välittyy ulkopuoliselle, joten tuossa kyllä olisi paljonkin petrattavaa. Kiitos kommentistasi!

-ap

Yksi tuttu opiskeli kosmetologiksi, ei siitä kyllä nätimpää tullut edes meikkaamalla, kasvonpiirteet on mitä on.

Vierailija
80/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hoikka

Pukeudu naisellisesti, pidä huolta itsestäsi, Opettele meikkaamaan hyvin

Unohda feminismi ja kaikki voimaantumispaska

Ole hyvä ja innokas suihinottaja

Älä kieltäydy anaalista

Maksa kaikki omat kulusi

Ole kiinnostunut ja näytä se