Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, ketokaa miten rumempi (tyhmä) nainen voisi parantaa asemaansa?

Vierailija
16.09.2021 |

Rumemmalla tarkoitan naista joka ei ole mitenkään erityisen kaunis kasvoiltaan.
Ei ole vartaloltaan erityisen hyvin muodostunut (eli ei mikään tiimalasi, pienet rinnat, ja normaali peppu sekä painoindeksi)

Ja toivon että vinkit voisivat olla sellaisia realistisia, eikä mitään "mene ja ota silarit ja tee samalla kaikki muutkin kauneusleikkaukset mitä sulle voidaan tehdä" XD

Saa myös antaa vinkkejä miten voisi kehittää itseänsä ihmisenä parempaan suuntaan, nyt olen työtön peruskoulun käynyt ja ammattitutkinnoltani kosmetologi, jolle ala ei sovi allergioiden vuoksi...totuus on se että olen liian tyhmä kouluttautumaan ylemmälle tasolle, enkä esimerkiksi päässyt aikoinaan lukioon.

Kommentit (460)

Vierailija
1/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeasti jos haluat että miehet keskimäärin kiinnostuvat sinusta enemmän niin on kyllä helpompaa ja tehokkaampaa ottaa silarit ja brazilian butt lift kuin muuttua älykkäämmäksi.

Vierailija
2/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoittele tasoisiasi (rumia ja tyhmiä miehiä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

owo, cim/cif

Vierailija
4/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, kenelläkään "viisaamalla" ei sitten ollut mitään järkevää sanottavaa. Tiedän että tämä on VauvaAV, mutta olen ollut huomaavinani että joskus on eksinyt keskusteluihin ihan mielenkiintoisia ja hyviäkin kommentteja ja siksi odotukseni olivat hieman korkeammalla.

-ap

Vierailija
5/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttaudu lähihoitajaksi, työt voivat olla raskaita mutta niitä pääasiassa sentään on.

Vierailija
6/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi kuntoon ja helppo seksin saatavuus nostaa osakkeita miesten silmissä.

Vierailija
7/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluttaudu lähihoitajaksi, työt voivat olla raskaita mutta niitä pääasiassa sentään on.

Tiedän, mutten kertakaikkiaan pysty tekemään sitä hommaa :/

-ap

Vierailija
8/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla normaalipainoinen pääsee jo pitkälle

Vierailija
9/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksi kuntoon ja helppo seksin saatavuus nostaa osakkeita miesten silmissä.

Painoindeksi on mielestäni jo niin sanotusti kunnossa, on alle 19 uudella laskurilla laskettuna.

-ap

Vierailija
10/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla normaalipainoinen pääsee jo pitkälle

Tämä asia on jo hoidossa. Kiitos neuvosta. Olen samaa mieltä kanssasi, että painon pitämistä normaalissa lukemissa ei sovi aliarvioida.

-ap

Vierailija
11/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani siitä että täällä harvoin saa mitään asiallista vastaukseksi. Asialliseen kysymykseen.

Mutta siis olen nainen, joten en varmaan voi auttaa kysymyksessäsi :D

Mutta naisena sanoisin että kokeile käydä kampaajalla laittamassa uusi kampaus ja väri ja opettele meikkaamaan (YouTubessa hyviä videoita) toki olet kosmetologi niin ehkä jo osaat näitä :D mutta vinkkinä siis että panosta mahdollisimman paljon ulkoiseen ehostukseen niin että tunnet olisi itsevarmaksi ja kauniiksi :)

Vierailija
12/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silvio Berlusconilta kysyttiin Italian tv:ssä mitä nainen voisi tehdä parantaakseen rahatilannettaan. Silvio vastasi että jos olet kaunis niin yritä päästä hänen poikansa vaimoksi, poika on komea ja menestynyt, onhan hän Silvion poika :)

Vierailija
13/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoittele tasoisiasi (rumia ja tyhmiä miehiä).

Tuossa on kyllä perää että oman tasoisia miehiä kannattaa pääsääntöisesti katsella, mutta en mielelläni haluaisi sellaistakaan joka on niin ruma ettei sen asian lävitse voi katsoa vain huomatakseen että mies on tyhmäkin vielä :D...mielellään haluaisin miehen olevan itseäni hieman älykkäämpi ihan jo arjenpyörittämistäkin ajatellen helpottaisi jos "perheen päällä" olisi edes hieman päätä käytettävänä.

-ap

Vierailija
14/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske rimaa.

Ainiin.

Melkein unohdin...............

Naisethan aina etsii oman tasoista seuraansa. Yhdelläkään naisella ei ole pyrkimystä saada omaa tasoaan parempi mies.

Vierailija
15/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksi on mielestäni jo niin sanotusti kunnossa, on alle 19 uudella laskurilla laskettuna.

-ap

No sitten ei tarvitse kuin vähän vinkata, että pitäisi saada miestä niin asia hoituu. Ei voi olla ongelma. Pitää muistaa, että jos haluu saada on pakko antaa.

Vierailija
16/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä miehille ajat.Kenties joku tahtoo kylvettää ne.

Vierailija
17/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua kukaan miekkonen halua XD

Vierailija
18/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD hullulle ei auta ees normaali painoindeksi

Vierailija
19/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani siitä että täällä harvoin saa mitään asiallista vastaukseksi. Asialliseen kysymykseen.

Mutta siis olen nainen, joten en varmaan voi auttaa kysymyksessäsi :D

Mutta naisena sanoisin että kokeile käydä kampaajalla laittamassa uusi kampaus ja väri ja opettele meikkaamaan (YouTubessa hyviä videoita) toki olet kosmetologi niin ehkä jo osaat näitä :D mutta vinkkinä siis että panosta mahdollisimman paljon ulkoiseen ehostukseen niin että tunnet olisi itsevarmaksi ja kauniiksi :)

Osaan meikata, olenhan kosmetologi ;) mutta aina tietysti varaa parantaa ja  myönnettäköön että harvemmin sitä tulee käytyä juuri missään mihin olisi tarvetta laittautua ja kaupassa käynnitkin on menneet koronan myötä sellaisiksi ettei väliä onko laittautunut vai ei. Olen kyllä kiinnostunut ulkonäköni hoitamisesta, tyylistä yms. mutta en tiedä miten paljon se välittyy ulkopuoliselle, joten tuossa kyllä olisi paljonkin petrattavaa. Kiitos kommentistasi!

-ap

Vierailija
20/460 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mutten kertakaikkiaan pysty tekemään sitä hommaa :/

-ap

"Sitä hommaa" Tarkoittaa siis mitä? Lähäreitä on hyvin erilaisia, eri tehtävissä. Ei ole mitään yhtä tehtävää mitä lähärit tekee. Etkö halua olla töissä lasten parissa? Selvä, ehkä joku tuetun asumisen yksikkö olisi sulle parempi vaihtoehto. Tai vanhusten parissa työskentely tai ensihoito jne. Taijos sittenkin sinne päiväkotiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän