Miehet, ketokaa miten rumempi (tyhmä) nainen voisi parantaa asemaansa?
Rumemmalla tarkoitan naista joka ei ole mitenkään erityisen kaunis kasvoiltaan.
Ei ole vartaloltaan erityisen hyvin muodostunut (eli ei mikään tiimalasi, pienet rinnat, ja normaali peppu sekä painoindeksi)
Ja toivon että vinkit voisivat olla sellaisia realistisia, eikä mitään "mene ja ota silarit ja tee samalla kaikki muutkin kauneusleikkaukset mitä sulle voidaan tehdä" XD
Saa myös antaa vinkkejä miten voisi kehittää itseänsä ihmisenä parempaan suuntaan, nyt olen työtön peruskoulun käynyt ja ammattitutkinnoltani kosmetologi, jolle ala ei sovi allergioiden vuoksi...totuus on se että olen liian tyhmä kouluttautumaan ylemmälle tasolle, enkä esimerkiksi päässyt aikoinaan lukioon.
Kommentit (460)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku jo sanoikin, myöntää tosiasiat ja etsiä kumppania samantasoisista ihmisistä.
Mistä sen oman tason voi tarkalleen ottaen tietää?
-ap
Tarkkailemalla omaa parisuhdehistoriaa (ja saatuja pakkeja jne). Mitä suurempi otanta sitä tarkempi. Aina silloin tällöin ihmiset päätyy eritasoisen kumppanin kanssa mutta tilastollisesti suurin osa onnistuu pariutumaan tasoistensa kanssa. Jos saa aina pakit, yrittää pelata korkeammalla tasolla kuin missä itse on.
Naiselle tuo on tosin vähän hankalampaa.
Ap o oikeassa siinä että aina löytyy mies jolle kelpaa seksi. Nainen saa aika lailla poikkeuksetta seksiä itseään kovempitasoisilta miehiltä, mutta ellei omaa hyvää pelisilmää, ei välttämättä osaa erottaa kuinka tosissaan mies on kiinnostunut.
Ero parisuhdetasolla ja panotasolla voi olla todella suuri. Esimerkiksi minä olen antanut pakit naiselle joka harrasti seksiä erään todella komean eturivin julkkiksen kanssa. Tällä naisella on ollut yksi parisuhde, mies oli 15+ vuotta vanhempi juoppo.
Toi on tietysti totta, naisista 90% saa kyllä halutessaan baarista seksiä ilman että tarvii pokata koko baarin ruminta ukkoa. Et kyllä siinä historiassa pitää antaa eri tavalla painoarvoa parisuhteille kuin irtosuhteille.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku jo sanoikin, myöntää tosiasiat ja etsiä kumppania samantasoisista ihmisistä.
-ap
Tarkkailemalla omaa parisuhdehistoriaa (ja saatuja pakkeja jne). Mitä suurempi otanta sitä tarkempi. Aina silloin tällöin ihmiset päätyy eritasoisen kumppanin kanssa mutta tilastollisesti suurin osa onnistuu pariutumaan tasoistensa kanssa. Jos saa aina pakit, yrittää pelata korkeammalla tasolla kuin missä itse on.
Ap o oikeassa siinä että aina löytyy mies jolle kelpaa seksi. Nainen saa aika lailla poikkeuksetta seksiä itseään kovempitasoisilta miehiltä, mutta ellei omaa hyvää pelisilmää, ei välttämättä osaa erottaa kuinka tosissaan mies on kiinnostunut.
Ero parisuhdetasolla ja panotasolla voi olla todella suuri. Esimerkiksi minä olen antanut pakit naiselle joka harrasti seksiä erään todella komean eturivin julkkiksen kanssa. Tällä naisella on ollut yksi parisuhde, mies oli 15+ vuotta vanhempi juoppo.
Toi on tietysti totta, naisista 90% saa kyllä halutessaan baarista seksiä ilman että tarvii pokata koko baarin ruminta ukkoa. Et kyllä siinä historiassa pitää antaa eri tavalla painoarvoa parisuhteille kuin irtosuhteille.
Juuri näin.
Mietitään vaikka Monica Lewinskyä, jolla sentään oli panosuhde Bill Clintonin kanssa.
Nelikymppisenä Lewinskyllä ei ollut parisuhdetta, vakituisia tuloja tai vakituista asuntoa. Panosuhde ei nostanut tasoa mihinkään, vaikka se oli maailman vaikutusvaltaisimman miehen kanssa.
Lewinsky sai myöhemmin rahaa hyödyntämällä skandaalia, mutta ei hän ole miesten silmissä mikään alfanainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Juuri näin.
Mietitään vaikka Monica Lewinskyä, jolla sentään oli panosuhde Bill Clintonin kanssa.
Nelikymppisenä Lewinskyllä ei ollut parisuhdetta, vakituisia tuloja tai vakituista asuntoa. Panosuhde ei nostanut tasoa mihinkään, vaikka se oli maailman vaikutusvaltaisimman miehen kanssa.
Lewinsky sai myöhemmin rahaa hyödyntämällä skandaalia, mutta ei hän ole miesten silmissä mikään alfanainen.
Erinomainen esimerkki!
Rupea harrastamaan samaa mitä toiveittesi mies harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä...tai siis en ole tajunnut luoda sellaista tarkkaa ns. toiveitteni miestä jolla olisi jokin itetty harrastus. Nyt kun ajattelen niin ehkä enemmänkin toivoisin että molemmilla olisi omat harrastukset ja yhteinen tekeminen sitten muuta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kiitos kommentista. Samoilla linjoilla kanssasi tässä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Harrastepiireissä pariutuvat ovat helvetin rasittavaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salille ja kyykkäämään. Sulla pitää olla joku myyntivaltti millä houkutella miehiä, ja kertomasi perusteella se ei ainakaan ole kasvosi tai rintasi.
Hyvällä perseellä voi kompensoida monia muita heikkouksia.
Okei, näyttää siltä ettei kaltaisellani ole niin sanotuilla miesmarkkinoilla...tai siis edes pääsyä markkinoille ilman jonkinlaisen myyntivaltin hankkimista, joka miehestä on jokin fyysinen tai visuaalinen....äh, unohdetaan tämä kaunistelu ja todettakoon että valtit ovat joko isot rinnat, hyvä perse tai erityisen kauniit kasvot. Näin, ja jollakin näistä kolmesta taataan houkuttelun onnistuminen joka ilmeisesti tarkoittaa jonkinlaista pantavuutta miehen silmissä ja tämä parantaa naisen asemaa sillä saralla.
Kuulostaa loogiselta, mutta myös raadolliselle.
-ap
Miehen valtteja ovat pitkä vartalo, roteva luusto, komea naama ja paksu lompakko.
Kuulostaako tämä vähemmän raadolliselta?
Hmm...sanoisin kylläkin että valta, voimakkuus ja äly
-ap
Tarkoittaa samaa asiaa. Rahaa ja statusta.
Mielikuvani ei muutu, etkä ap ole tarjonnut syytä ajatella toisin.
Nyt voit ap korjata siltä osin kun olen väärässä, mieluiten perustelemalla miksi olen väärässä:
1. Et ole etsinyt uutta työtä itsellesi. Kosmetologin ura katkesi allergioihin, mutta sinulla on ikää 36v eli on varmasti ollut aikaa kouluttautua uuteen ammattiin. Syntyy mielikuva naisesta joka haluaa kivan ammatin eikä työ kaupan kassana tai lähihoitajana käy. Et ole tyhmä, kirjotuksesi osoittavat sen, mutta kenties liian laiska mielenkiintoisempiin töihin. Nyt haluaisit "perinteisyyden" varjolla miehen pelastavan sinut mukavampaan elämään, jotta voisit nauttia kivemmista puitteista ja korkeammasta sosioekonomisesta asemasta kuluttaen aikasi kivan kotipuuhastelun kuten sisustamisen parissa.
2. Sinuun tuntuu vetoavan miehessä ominaisuudet jotka liittyvät vahvasti kykyyn hankkia omaisuutta ja asemaa. Eli taas kerran, miehen siivellä mukavampaan elämään.
3. Sinä olet seurustellut, eli saisit miehen, mutta nyt haluaisit nostaa tasoasi. Miksi? Veikkaan motiiviksi sitä etteivät nyt saamasi miehet takaisi sinulle haluamaasi mukavampaa elämää. Työtön ei halua työtöntä, kappas erilaiset kun täydentävät toisiaan, rikas ja köyhä ne yhteen soppii.
Juu minäkin haluaisin kivan "perinteisen" naisen. Olisi se ihanaa kun nainen tarjoilisi olutta korsetissa ja sukkanauhoissa ja palvoisi minua kuin luomakunnan kruunua. Itse toki hoitaisin roolini perinteisenä miehenä ja tekisin kaikki miehen työt...joita ei nykyaikana juuri ole, sattuipa sopivasti. Eli istuisin mancavessa kittaamassa olutta, naisen palveltavana.
Julistat ettei mielipiteesi muutu niin miksi minun kannattaisi yrittää korjata sitä? Tai mikä sitten olisi syy joka saisi mielesi muuttumaan? en usko että sellaista on.
en myöskään ymmärrä miksi lainasit kommenttiani tässä asiayhteydessä, kun luettelemani ominaisuudet eivät ole yksi yhteen vaatimusteni kanssa, vaan lähinnä mielestäni paremmin kuvaavia sanoja, joten tiedän kyllä että ne tarkoittavat joiltain osin sama.
Vastaan myöhemmin (paremalla ajalla) kohtiin 1-3
-ap
Jos kerran olet työtön, voisi olla hyvä aika lähteä opiskelemaan. Jos valitset miesvaltaisen alan, mahdollisuudet saada mies paranevat valtavasti.
Muita ehdotuksia:
- Lähde armeijaan.
- Aloita joku miesvaltainen harrastus, esim. metsästys
Sitten kun suhteeseen pääset, helpoin tapa pysyä suhteessa on pitää mies seksuaalisesti tyytyväisenä. Jos mies pitää esim. suuseksistä (moni pitää), sen antaminen vaikkapa päivittäin parantaa suhteen onnistumismahdollisuuksia paljon.
En nyt oikein tiedä mille tasolle haluat "parantaa". Puhutko nyt jostain miljonäärin naimisesta, vai onko ylempi keskiluokka jo riittävä tavoite? 34-40 vuotiaita miehiä tästä luokasta löytyy kyllä reippaasti. Kyllähän noita tinderistäkin varmaan löytyy. Tuskin treffikutsuista kieltäytyvät.
Kaikki ohjeet silareista, paljastavasta pukeutumisesta, avoimesta seksistä yms. on ihan paskapuhetta. Ole 34 vuotias, et 20 vuotias.
Pukeudu siististi ja tyylikkäästi. Pikkasen klassisesti. Ns. "puhtaan kaunis". Sillä erotut massasta varmasti.
Keskustelutaito on oleellinen huomion saamisessa. Kunhan vaan kuuntelet, yrität ymmärtää ja kysyt kysymyksiä, niin juttu luistaa. Ei kuitenkaan kannata aloittaa tempparien statuspäivityksellä.
Parin kuukauden päästä on pikkujoulukausi (toivottavasti). Ainakin isot teknologia-alan yritykset vuokraavat yökerhoja pikkujoulujen järjestämiseksi. Ne ovat kuitenkin rajoitetusti varattu, eli niihin pääsee kaikki sisälle joskus klo 21 jälkeen. Mene sinne ja etsi joku pukumies (ei niin päissään oleva), jolle menet juttelemaan.
Katsele vaihteeksi niitä helposti löydettäviä vähemmän suosittuja tavismiehiä joilla ei ole saksalaista autoa.
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein tiedä mille tasolle haluat "parantaa". Puhutko nyt jostain miljonäärin naimisesta, vai onko ylempi keskiluokka jo riittävä tavoite? 34-40 vuotiaita miehiä tästä luokasta löytyy kyllä reippaasti. Kyllähän noita tinderistäkin varmaan löytyy. Tuskin treffikutsuista kieltäytyvät.
Kaikki ohjeet silareista, paljastavasta pukeutumisesta, avoimesta seksistä yms. on ihan paskapuhetta. Ole 34 vuotias, et 20 vuotias.
Pukeudu siististi ja tyylikkäästi. Pikkasen klassisesti. Ns. "puhtaan kaunis". Sillä erotut massasta varmasti.
Keskustelutaito on oleellinen huomion saamisessa. Kunhan vaan kuuntelet, yrität ymmärtää ja kysyt kysymyksiä, niin juttu luistaa. Ei kuitenkaan kannata aloittaa tempparien statuspäivityksellä.
Parin kuukauden päästä on pikkujoulukausi (toivottavasti). Ainakin isot teknologia-alan yritykset vuokraavat yökerhoja pikkujoulujen järjestämiseksi. Ne ovat kuitenkin rajoitetusti varattu, eli niihin pääsee kaikki sisälle joskus klo 21 jälkeen. Mene sinne ja etsi joku pukumies (ei niin päissään oleva), jolle menet juttelemaan.
Aika moni on ymmärtänyt että aseman parantamisella tarkoitettaisiin tässä tason parantamista ja nämä kaksi oman käsitykseni mukaan ovat hieman eri asioita. Ensimmäinen olisi kysymykseni yhteydessä "miten olla parempi" ja jälkimmäinen "miten saada parempi".
(Asema sanan määritelmä : tilanne, arvostus suhteessa toiseen)
Mielestäni pukeudun aika klassisesti, mutta toisaalta olen aika erikoisen näköinen...linkissä jokunen esimerkki mitä sillä tarkoitan https://www.listal.com/list/unique-looking-women
En seuraa temppareita tai muutakaan tositeeveetä yms. :)
Kiitän panoksesta ja vinkeistäsi!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Katsele vaihteeksi niitä helposti löydettäviä vähemmän suosittuja tavismiehiä joilla ei ole saksalaista autoa.
Voisin hyvin katsellakin jos löytyy ;) Autosta ylipäänsä plussaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Onko sinulla itselläsi auto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ei, en osaa ajaa autoa. Eikai se muuten olisi plussaa. Olen kyllä tietoinen siitä että tämä vastaus kääntyy itseäni vastaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Timanttinen kroppa.
Määrittele, kiitos! Kaikki timantit eivät ole saman arvoisia.
-ap
14. tiivisti jo ongelman yhteen viestiin. Ketju voidaan sulkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ei, en osaa ajaa autoa. Eikai se muuten olisi plussaa. Olen kyllä tietoinen siitä että tämä vastaus kääntyy itseäni vastaan.
-ap
Sikäli kyllä että haet niin monessa asiassa miehestä rahaa, omaisuuteen tai elämässä pärjäämisen liittyviä asioita joita et ole itse saanut aikaiseksi.
Itse tarjoat vastineeksi vain naissukupuolta.
Vaihtokaupassa saisi olla mies+työpaikka+rahaa+omaisuutta kuten asunto ja auto+itsevarmuutta+määrätietoisuutta+kunnianhimoa+osaamista.
Ja tällä saisi...naisen. Joka ehkä on laittanut vähän meikkiä naamaansa ja kenties jopa harrastanut liikuntaa.
Perinteistähän on ollut että molemmat tekevät kovasti työtä ja osaavat asioita. Nykypäivänä kun nainen ei enää tee maatilan töitä, herää kysymys mikä sinun panoksesi olisi? Kodin hengettärenä toimiminen olisi olematon panos verrattuna kaikkeen mitä mies tarjoaisi.
Kiinnostaako sinua oikeastaan edes itse mies, vaan enemmänkin oman elämän parantaminen miehen panoksen ansiosta?