Miehet, ketokaa miten rumempi (tyhmä) nainen voisi parantaa asemaansa?
Rumemmalla tarkoitan naista joka ei ole mitenkään erityisen kaunis kasvoiltaan.
Ei ole vartaloltaan erityisen hyvin muodostunut (eli ei mikään tiimalasi, pienet rinnat, ja normaali peppu sekä painoindeksi)
Ja toivon että vinkit voisivat olla sellaisia realistisia, eikä mitään "mene ja ota silarit ja tee samalla kaikki muutkin kauneusleikkaukset mitä sulle voidaan tehdä" XD
Saa myös antaa vinkkejä miten voisi kehittää itseänsä ihmisenä parempaan suuntaan, nyt olen työtön peruskoulun käynyt ja ammattitutkinnoltani kosmetologi, jolle ala ei sovi allergioiden vuoksi...totuus on se että olen liian tyhmä kouluttautumaan ylemmälle tasolle, enkä esimerkiksi päässyt aikoinaan lukioon.
Kommentit (460)
Huomattavasti vanhempi ja varakkaampi mies johon oikeasti ihastut ja hoidat kotia yms. Perinteisiä nais askareita.
Hommaat itsesi paksuksi tälle, niin pitää susya huolen kaikin tavoin...
Itse olet siis työtön, ilman suunnitelmaa millä saisit töitä.
Käykö työtön pelialan ohjelmoija jonka selkä ei kestä istumatyötä?[/quote]
Mitä helkuttia. Toihan on ihan helposti korjattavissa jos selkä ei kestä istumista??????
tai ei helposti siis. Vaatii salilla käyntiä kärsivällisesti. Fysioterapia liikkeitä mitkä löytää netistä kun googlettaa.
Kuntouta ittes, äläkä valita.
Aloittaja pystyisi tekemään hommia ja kouluttautumaan, mutta on laiska ja saamaton. Ei silloin ole paljon mitään tehtävissä. Ikävää varmasti lukea tämä, mutta kai aloittaja haluaa kuitenkin lukea totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Käykö työtön pelialan ohjelmoija jonka selkä ei kestä istumatyötä?
Mitä helkuttia. Toihan on ihan helposti korjattavissa jos selkä ei kestä istumista??????
tai ei helposti siis. Vaatii salilla käyntiä kärsivällisesti. Fysioterapia liikkeitä mitkä löytää netistä kun googlettaa.
Kuntouta ittes, äläkä valita.
Minä olen siis työelämässä.
Tuollainen mies olisi vastine ap:lle. Työtön eikä kouluttautuminen uudelle alalle (tai kuntoutus) kiinnosta.
Ap on jäänyt työttömäksi ja köyhäksi vailla ammattia, nyt kysellään prinssiä pelastajaksi.
Voi onnistua jos on nuori ja kaunis, ja suhteen edetessä palaa työelämään suht nopeasti. Silloin löytyy pelastajia. Eri asia kun ikää on 36, ei haluta perhettä ja kysellään mistä elättäjä jotta voi itse keskittyä kivaan puuhasteluun.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu millaista miestä haluaa viehättää ulkoisesti. Minulle meikki naisella on pidemmän päälle se turnoff. Meikeissä kun on ties mitä naisen keholle haitallisia kemikaaleja. Moisen naisen tapailu olisi vain jatkuvaa stressiä hänen hyvinvointinsa puolesta. Luonnonkaunis on paras, eikä todellakaan tarvitse olla mikään missi. Joku täällä foorumeilla kirjoittikin kuinka ne iloiset ja mukavat perinteiset Suomalaiset naiset ovat kadonneet jonnekin.
m32
Ap lienee rikasta, ikäloppua ja tyhmää miestä
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet ja meikki tekee paljon! Miten ois hotellivirkailijan tyot? Helppo koulu ja ihan hauska tyo :D
Eika respatytoilla mene huonosti miesmarkkinoilla. Harva on sinkku.
Kauniit kasvot saadaan syntyessä. Jos on ruma niin ei siinä meikit ja vaatteet auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet ja meikki tekee paljon! Miten ois hotellivirkailijan tyot? Helppo koulu ja ihan hauska tyo :D
Kauniit kasvot saadaan syntyessä. Jos on ruma niin ei siinä meikit ja vaatteet auta.
Kyllä muuten auttaa jos on hyvä tyylitaju ja ruma on se huomattavasti parempi kuin tyylitön ja ruma. Tätä ei moni mies varsinkaan ole tajunnut hyödyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten auttaa jos on hyvä tyylitaju ja ruma on se huomattavasti parempi kuin tyylitön ja ruma. Tätä ei moni mies varsinkaan ole tajunnut hyödyntää.
Ei auta. Yksi tuttu opiskeli kosmetologiksi eikä meikki auta mitään, ruma se on edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta. Yksi tuttu opiskeli kosmetologiksi eikä meikki auta mitään, ruma se on edelleen.
Mitenköhän tuttusi meikkaa? ehkei hän ole kovin taitava siinä? tietty ei rumasta kaunotarta saa pelkällä meikillä
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja pystyisi tekemään hommia ja kouluttautumaan, mutta on laiska ja saamaton. Ei silloin ole paljon mitään tehtävissä. Ikävää varmasti lukea tämä, mutta kai aloittaja haluaa kuitenkin lukea totuuden.
Jospa siihen on jokin muu syy kuin laiskuus.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Riippuu millaista miestä haluaa viehättää ulkoisesti. Minulle meikki naisella on pidemmän päälle se turnoff. Meikeissä kun on ties mitä naisen keholle haitallisia kemikaaleja. Moisen naisen tapailu olisi vain jatkuvaa stressiä hänen hyvinvointinsa puolesta. Luonnonkaunis on paras, eikä todellakaan tarvitse olla mikään missi. Joku täällä foorumeilla kirjoittikin kuinka ne iloiset ja mukavat perinteiset Suomalaiset naiset ovat kadonneet jonnekin.
m32
Kiinnostava näkemys, osittain samaa mieltä kanssasi kosmetiikasta, mutta en yhtä ehdoton ole ja en usko pelkkään luonnonkauneuteen, varsinkaan jos ei luonto ole tehnyt erityisen kaunista, sitten taas jos on luonnonkaunis ei ole kauheasti tarvetta kaunistautuakaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi antaa vähän lisätietoa.
Vaikka allekirjoitankin ajatuksen "markkina-arvosta" aika pitkäti, niin ei se koko totuus ole kuitenkaan.
Ikä? Miesmaku (ulkonäkö, vaadittavat speksit, miehen luonne, sosioekonominen asema ja arvot)? Tavoitteet joihin tarvitset miestä (perhe, elintason tai sosiaalisen statuksen kohentaminen).
Itse olen jo 36 vuotias, joten mies saisi olla suunnilleen saman ikäinen tai vanhempi maksimissaan +7 ehkä kuitenkin. Ulkonäöllisesti tietysti pitäisi myös tietyn verran miellyttää omaa silmää, mutta tätä on vaikea täsmentää, sillä kokonaisuus ratkaisee ja maneerit, puhetapa yms vaikuttavat todella paljon, kuitenkin miehen tulisi olla pidempi itseäni. Onneksi tämä on helposti toteutettavissa, sillä olen 160cm.
olen arvoiltani aika vanhanaikainen mitä tulee parisuhteeseen, joten toivoisin samaa mieheltäkin.
Hyvät käytöstavat, raitis, ei polta, perus siisti, mitä vähemmän entisiä kumppaneita sen parempi, mieluiten lapseton, suomalainen tai länsimaalainen ainakin.
Näitä kriteerejä ja vaatimuksia miehelle keksisi varmasti loputtomiin mutta pitää muistaa ettei itsekään ole täydellinen, joten pitää olla valmis joustamaan tarvittaessa.
Mieheltä odotan parisuhteessa kumppanuutta tukea ja turvaa ja tietynlaista huolenpitoa, Tietenkin myös luotettavuutta ja vastarakkautta.
Nämä nyt nopeasti ajatellen tulivat päällimmäisenä mieleeni.
Miltä kuulostaa? Onko rehellisesti arvioituna liikaa vaadittu?
-ap
No vastasitpa sopivasti :D
Paperilla ei kuulosta pahalta.
Riippuu paljon siitä mitä tarkoitetaan silmää miellyttävällä ulkonäöllä, ja mitä tuo vanhanaikaisuus sisältää? Juuri käynnissä on ketju jossa vanhanaikaisuus tarkoittaa roolijakoa jossa nainen kuluttaisi aikansa kivaan puuhasteluun ja mies tienaisi rahat.
Entäs perhehaaveet?
Se vaikeuttaa jonkin verran että olet 36v. Kunnolliset ja vanhanaikaiset naiset pariutuvat yleensä nuorina, ja vievät ne vastaavat miehet.
Yhäkin jää sellainen fiilis että jätät asioita kertomatta.
Lähinnä vanhanaikaisuudella tarkoitin perinteisiä arvoja miesten ja naisten välisten erojen hyväksymistä ja niiden huomioon ottamista parisuhteessa yms. Tosin siltä osin olen olen kai nykyaikainen, että en haaveile äitiydestä tai lapsista enkä oikeastaan halua lapsia ollenkaan, siksi toivon samaa kumppaniltakin. Mielestäni olen jo liian vanhakin hankkimaan lapsia tässä iässä.
Minulla ei myöskään olisi ongelmaa jos mies tosiaan olisi elättäjän roolissa ja itse hoitaisin kotitöitä ja toimisin ikäänkuin miehen tukihenkilönä kotoa käsin että hän pystyisi keskittymään mahdolliseen uraansa. Huolehtisin siitä että koti on siisti ja puhdas ja ruokaa laitettuna.
Ehkä kysymyksesi oli että mitä annettavaa minulla olisi parisuhteeseen? niin siinä olisin naisen roolissa, kodin hengetär ja miehen tukena ja apuna siltä osin mitä voin tehdä. Siis oman ajatukseni mukaan mies ei tarvitse naiselta tismalleen samoja asioita kuin nainen mieheltä. Aihe on kyllä todella laaja vastattavaksi lyhyesti ja ytimekkäästi...ehkä en ole parhaimmillani sellaisessa muutenkaan. Lienee osaisin vastata täsmentäviin kysymyksiin paremmin.
Mitä tarkoitat tuolla että jätän mahdollisesti asioita kertomatta? Vai onko mieleesi kenties noussut vahvana jokin tietty epäily johon yrität vihjata? Tietenkään tässä ei tule kaikkia asioita esille enkä ala vetelemään mitään luurankoja kaapista, uskon kuitenkin että meillä jokaisella on omamme ja missä kohdin ne sitten kukin haluaa tuoda esiin on jokaisen oma asia.
-ap
Tarkoitan juri tällaisia asioita.
Nythän tilanne kääntyi täysin päälaelleen.
Arvioin kirjoittamasi perusteella että eihän noilla kriteereillä pitäisi olla suuria ongelmia löytää miestä. Mutta kävikin ilmi että jätit kertomatta hakevasi elättäjää.
Olet itse laiska eikä ammatin päivittäminen ole kiinnostunut, nyt miehen pitäisikin pelastaa sinut maksamalla kivempi elämä ja toimimalla parisuhteen kapteenina. Kaiken lisäksi haluaisit toimia "kodin hengettärenä" ilman lapsia :D Mitä sinä siellä kotona kaiken päivää tekisit? Noilla spekseillä sinun tulisi jo rakentaa talo omin käsin perustuksista alkaen sillä välin kun mies käy töissä.
Tämän perusteella mahdollisuutesi ovat todella heikot. Suomessa olemattomat. Ei edustusvaimoksi ketä tahansa oteta, ja Suomessa kuvio on muutenkin harvinainen.
Mutta kun en etsi pääsääntöisesti mitään elättäjää tai edustusvaimon roolia. Enkä odota mieheltä mitään hyväntekeväisyyttä tai ylläpitoa ilman vastinetta ja näkisin että voisin ihan hyvin olla "pitämisen arvoinen".
Ammatin päivittämättä jättämisellä ei kohdallani ole mitään tekemistä laiskuuden kanssa, mutta huomaan ajatusken juoksusi olevan kovin mustavalkoinen muutenkin, niin en aio tuhlata aikaani loputtomiin selittelemällä valintojani jos ja kun sinulla ei tunnu olevan halua ymmärtää asioita monimuotoisemmin ja useammalta ei kantilta, vaan enemmänkin vain vahviststaaksesi omaa näkemystäsi jonka olit jo ennalta valinnut.
Tiedätkö mikä ero on onnen onkijalla ja onnen etsijällä? Ensimmäinen etsii onneaan jonkun toisen kustannuksella ja jälkimmäinen etsii sitä omin avuin. Sinä väität minun olevan esimmäinen ja itse tiedän olevani jälkimmäinen koska en koskaan valitsisi onneni olevan joltain toiselta pois ja jos omat avuni eivät riitä, rakkauden löytämiseen niin olkoon niin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka allekirjoitankin ajatuksen "markkina-arvosta" aika pitkäti, niin ei se koko totuus ole kuitenkaan.
Ikä? Miesmaku (ulkonäkö, vaadittavat speksit, miehen luonne, sosioekonominen asema ja arvot)? Tavoitteet joihin tarvitset miestä (perhe, elintason tai sosiaalisen statuksen kohentaminen).
Itse olen jo 36 vuotias, joten mies saisi olla suunnilleen saman ikäinen tai vanhempi maksimissaan +7 ehkä kuitenkin. Ulkonäöllisesti tietysti pitäisi myös tietyn verran miellyttää omaa silmää, mutta tätä on vaikea täsmentää, sillä kokonaisuus ratkaisee ja maneerit, puhetapa yms vaikuttavat todella paljon, kuitenkin miehen tulisi olla pidempi itseäni. Onneksi tämä on helposti toteutettavissa, sillä olen 160cm.
olen arvoiltani aika vanhanaikainen mitä tulee parisuhteeseen, joten toivoisin samaa mieheltäkin.
Hyvät käytöstavat, raitis, ei polta, perus siisti, mitä vähemmän entisiä kumppaneita sen parempi, mieluiten lapseton, suomalainen tai länsimaalainen ainakin.
Näitä kriteerejä ja vaatimuksia miehelle keksisi varmasti loputtomiin mutta pitää muistaa ettei itsekään ole täydellinen, joten pitää olla valmis joustamaan tarvittaessa.
Mieheltä odotan parisuhteessa kumppanuutta tukea ja turvaa ja tietynlaista huolenpitoa, Tietenkin myös luotettavuutta ja vastarakkautta.
-ap
Riippuu paljon siitä mitä tarkoitetaan silmää miellyttävällä ulkonäöllä, ja mitä tuo vanhanaikaisuus sisältää? Juuri käynnissä on ketju jossa vanhanaikaisuus tarkoittaa roolijakoa jossa nainen kuluttaisi aikansa kivaan puuhasteluun ja mies tienaisi rahat.
Entäs perhehaaveet?
Se vaikeuttaa jonkin verran että olet 36v. Kunnolliset ja vanhanaikaiset naiset pariutuvat yleensä nuorina, ja vievät ne vastaavat miehet.
Ja miten oli miehen sosioekonomisen statuksen kanssa?
Käykö työtön pelialan ohjelmoija jonka selkä ei kestä istumatyötä?
Hmm...kaksi työtöntä parisuhteessa tietää käytännön kannalta ongelmia, joten luonnollisestikin olisi helpompaa jos rahan suhteen ei olisi niin tiukkaa, mutta toisaalta olen tottunut elämään säästeliäästi. Rahan puute tuo aina turvattomuutta ja se taas yksi asia jota en miehessä näe positiivisena asiana. Mutta itse statuksella ei ole merkitystä ja työtön pelialan ohjelmoija jonka selkä ei kestä istumatyötä ei ole itsessään mikään ylitsepääsemätön juttu eikä työttömyys muutenkaan, jokin muu asia voisi olla sellainen, kuten esimerkiksi alkoholismi tai po.noriippuvuus.
-ap
Niin.
On sekin vähän ongelma jos toinen tuo rahaa pöytään ja toinen ei.
Minä täyttäisin kriteerisi, ellet sitten jättänyt kertomatta muitakin asioita. Naisystäväni on naisellinen, kodin hengetär, liikunnallinen ja käy kokopäivätöissä.
Aika vaikea on keksiä perusteluja miksi haluaisin naisen joka ei ole 36-vuotiaana hankkinut uutta koulutusta/ammattia, jos edellinen ei sovi. Saa melkoinen jumalatar olla sitten. Ei ihme että kyselet täällä vinkkejä kuinka nostaa tasoa.
Sinä et täytä kriteerejäni koska olet varattu. Onneksi olkoon kokopäivätyössä käyvästä naisystävästäsi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Entäs perhehaaveet?
Lähinnä vanhanaikaisuudella tarkoitin perinteisiä arvoja miesten ja naisten välisten erojen hyväksymistä ja niiden huomioon ottamista parisuhteessa yms. Tosin siltä osin olen olen kai nykyaikainen, että en haaveile äitiydestä tai lapsista enkä oikeastaan halua lapsia ollenkaan, siksi toivon samaa kumppaniltakin. Mielestäni olen jo liian vanhakin hankkimaan lapsia tässä iässä.
Minulla ei myöskään olisi ongelmaa jos mies tosiaan olisi elättäjän roolissa ja itse hoitaisin kotitöitä ja toimisin ikäänkuin miehen tukihenkilönä kotoa käsin että hän pystyisi keskittymään mahdolliseen uraansa. Huolehtisin siitä että koti on siisti ja puhdas ja ruokaa laitettuna.
Ehkä kysymyksesi oli että mitä annettavaa minulla olisi parisuhteeseen? niin siinä olisin naisen roolissa, kodin hengetär ja miehen tukena ja apuna siltä osin mitä voin tehdä. Siis oman ajatukseni mukaan mies ei tarvitse naiselta tismalleen samoja asioita kuin nainen mieheltä. Aihe on kyllä todella laaja vastattavaksi lyhyesti ja ytimekkäästi...ehkä en ole parhaimmillani sellaisessa muutenkaan. Lienee osaisin vastata täsmentäviin kysymyksiin paremmin.
Mitä tarkoitat tuolla että jätän mahdollisesti asioita kertomatta? Vai onko mieleesi kenties noussut vahvana jokin tietty epäily johon yrität vihjata? Tietenkään tässä ei tule kaikkia asioita esille enkä ala vetelemään mitään luurankoja kaapista, uskon kuitenkin että meillä jokaisella on omamme ja missä kohdin ne sitten kukin haluaa tuoda esiin on jokaisen oma asia.
-ap
Arvioin kirjoittamasi perusteella että eihän noilla kriteereillä pitäisi olla suuria ongelmia löytää miestä. Mutta kävikin ilmi että jätit kertomatta hakevasi elättäjää.
Olet itse laiska eikä ammatin päivittäminen ole kiinnostunut, nyt miehen pitäisikin pelastaa sinut maksamalla kivempi elämä ja toimimalla parisuhteen kapteenina. Kaiken lisäksi haluaisit toimia "kodin hengettärenä" ilman lapsia :D Mitä sinä siellä kotona kaiken päivää tekisit? Noilla spekseillä sinun tulisi jo rakentaa talo omin käsin perustuksista alkaen sillä välin kun mies käy töissä.
Tämän perusteella mahdollisuutesi ovat todella heikot. Suomessa olemattomat. Ei edustusvaimoksi ketä tahansa oteta, ja Suomessa kuvio on muutenkin harvinainen.
Mutta kun en etsi pääsääntöisesti mitään elättäjää tai edustusvaimon roolia. Enkä odota mieheltä mitään hyväntekeväisyyttä tai ylläpitoa ilman vastinetta ja näkisin että voisin ihan hyvin olla "pitämisen arvoinen".
Ammatin päivittämättä jättämisellä ei kohdallani ole mitään tekemistä laiskuuden kanssa, mutta huomaan ajatusken juoksusi olevan kovin mustavalkoinen muutenkin, niin en aio tuhlata aikaani loputtomiin selittelemällä valintojani jos ja kun sinulla ei tunnu olevan halua ymmärtää asioita monimuotoisemmin ja useammalta ei kantilta, vaan enemmänkin vain vahviststaaksesi omaa näkemystäsi jonka olit jo ennalta valinnut.
Tiedätkö mikä ero on onnen onkijalla ja onnen etsijällä? Ensimmäinen etsii onneaan jonkun toisen kustannuksella ja jälkimmäinen etsii sitä omin avuin. Sinä väität minun olevan esimmäinen ja itse tiedän olevani jälkimmäinen koska en koskaan valitsisi onneni olevan joltain toiselta pois ja jos omat avuni eivät riitä, rakkauden löytämiseen niin olkoon niin.
-ap
Ei ihme ettei miestä löydy.
Jokainen viesti täynnä tätä samaa selittelyä. Onneksi opin jo lukemaan kirjoituksiasi.
"Ammatin päivittämättä jättämisellä ei kohdallani ole mitään tekemistä laiskuuden kanssa"
No mistä se sitten johtuu?
"Mutta kun en etsi pääsääntöisesti mitään elättäjää tai edustusvaimon roolia."
Eli etsit, mutta yrität selitellä ettei tuo ole se pääasiallinen syy miksi miestä haet. Kerroit jo ettei kaltaisesi työtön mies kävisi.
Enkä odota mieheltä mitään hyväntekeväisyyttä tai ylläpitoa ilman vastinetta"
Kyllä odotat. Yrität perustella sitä sillä että sinun naiseutesi ja kevyt puuhastelusi kotona olisi vastine siitä että mies käy kokopäivätyössä.
Voishan sitä vähän rumempaakin katsoa jos se olisi erittäin pervo. Kavereille en silti esitelisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa siihen on jokin muu syy kuin laiskuus.
-ap
Kuten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Entäs perhehaaveet?
-ap
-ap
Ei ihme ettei miestä löydy.
Jokainen viesti täynnä tätä samaa selittelyä. Onneksi opin jo lukemaan kirjoituksiasi.
"Ammatin päivittämättä jättämisellä ei kohdallani ole mitään tekemistä laiskuuden kanssa"
No mistä se sitten johtuu?"Mutta kun en etsi pääsääntöisesti mitään elättäjää tai edustusvaimon roolia."
Eli etsit, mutta yrität selitellä ettei tuo ole se pääasiallinen syy miksi miestä haet. Kerroit jo ettei kaltaisesi työtön mies kävisi.Enkä odota mieheltä mitään hyväntekeväisyyttä tai ylläpitoa ilman vastinetta"
Kyllä odotat. Yrität perustella sitä sillä että sinun naiseutesi ja kevyt puuhastelusi kotona olisi vastine siitä että mies käy kokopäivätyössä.
Tämä on valetta! En ole missään kohtaa sanonut niin.
Lukisitko ystävällisesti uudestaan kirjoittamani viestin 210, siinä ei sanota että työtön mies ei kävisi. Tiedän tämän varmaksi koska en ajattele kuten (ilmeisesti itse ajattelet minusta ja naisista) väität. Olen seurustellut työttömän miehen kanssa mitä tuskin olisin tehnyt jos väitöksesi minusta elättäjän etsijänä olisivat totuus.
-ap
Epäsuosittu mielipide nykyään, mutta väittäisin että moni mies valitsisi työpäivän jälkeen kodin siivoamisen, ruuanlaiton, pyykinpesun...etc. sijaan levon, rentoutumisen, harrastukset...jne. Se että kotiin tullessa on pullantuoksuinen vaimo hymysuin ovella vastassa toivottamassa suukoin tervettulleeksi on oikeasti arvokkaampaa kuin äkkiseltään osaisi arvatakaan. Varsinkin jos on yhteisiä lapsia, juuri noin sen pitäisi ollakin että vaimo on pitämässä kodista ja laspista huolta sillä välin kun mies tienaa leivän pöytään.
m32