Miehet, ketokaa miten rumempi (tyhmä) nainen voisi parantaa asemaansa?
Rumemmalla tarkoitan naista joka ei ole mitenkään erityisen kaunis kasvoiltaan.
Ei ole vartaloltaan erityisen hyvin muodostunut (eli ei mikään tiimalasi, pienet rinnat, ja normaali peppu sekä painoindeksi)
Ja toivon että vinkit voisivat olla sellaisia realistisia, eikä mitään "mene ja ota silarit ja tee samalla kaikki muutkin kauneusleikkaukset mitä sulle voidaan tehdä" XD
Saa myös antaa vinkkejä miten voisi kehittää itseänsä ihmisenä parempaan suuntaan, nyt olen työtön peruskoulun käynyt ja ammattitutkinnoltani kosmetologi, jolle ala ei sovi allergioiden vuoksi...totuus on se että olen liian tyhmä kouluttautumaan ylemmälle tasolle, enkä esimerkiksi päässyt aikoinaan lukioon.
Kommentit (460)
Vierailija kirjoitti:
Etkä muuten ole ap vastannut kysymykseen mikset ole kouluttautunut uudelle alalle tai etsinyt jotain muuta työtä?
Eikö mikään työ "sovi" aka huvita?
Vain rikkaan miehen kodin hengettärenä toimiminen sopisi?
En varmaan sovi mihinkään työhän tai sitten mikään työ ei sovi minulle.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä muuten ole ap vastannut kysymykseen mikset ole kouluttautunut uudelle alalle tai etsinyt jotain muuta työtä?
-ap
Ei, vaan olet patalaiska.
Sama se on tilanne useimilla ihmisillä. Ei se työ "sovi" eikä sitä todellakaan huvittaisi tehdä.
Ainoa oikea mies sinulle on vastaava laiskuri, eli mies joka aikoo olla työtön ikuisesti. Vaikka saisitkin itseäsi virittelemällä vampattua tekijämiehen, ei tämä kauaa katselisi elämäntapatyöttömyyttäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Sama se on tilanne useimilla ihmisillä. Ei se työ "sovi" eikä sitä todellakaan huvittaisi tehdä.
Ainoa oikea mies sinulle on vastaava laiskuri, eli mies joka aikoo olla työtön ikuisesti. Vaikka saisitkin itseäsi virittelemällä vampattua tekijämiehen, ei tämä kauaa katselisi elämäntapatyöttömyyttäsi.
Ok, kiitän diagnoosista. Hienoa jos kaltaisiani miehiä on paljon niin, mahdollisuudet löytää kaikin puolin mukava ja sopiva sellainen paranee :) Viimeksi seurustelu työttömänä pitkään olleen miehen kanssa päättyi kun tämä sai töitä.
Pidän erityisesti huumorintajuisista/hauskoista, terveitä elintapoja, noudattavista ja eläinrakkaista miehistä jotka kykenevät kiinnostaviin keskusteluihin. Plussaa tosiaan työttömyydestä ja toimivasta autosta!
Olitkos sinä muuten se selkäsairas työtän? vai kokopäivätyössä käyvän naisen saanut? ....vai mikä olikaan oma sosioekonominen statuksesti?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsele vaihteeksi niitä helposti löydettäviä vähemmän suosittuja tavismiehiä joilla ei ole saksalaista autoa.
Voisin hyvin katsellakin jos löytyy ;) Autosta ylipäänsä plussaa.
-ap
Onko sinulla itselläsi auto?
Ei, en osaa ajaa autoa. Eikai se muuten olisi plussaa. Olen kyllä tietoinen siitä että tämä vastaus kääntyy itseäni vastaan.
-ap
Sikäli kyllä että haet niin monessa asiassa miehestä rahaa, omaisuuteen tai elämässä pärjäämisen liittyviä asioita joita et ole itse saanut aikaiseksi.
Itse tarjoat vastineeksi vain naissukupuolta.
Vaihtokaupassa saisi olla mies+työpaikka+rahaa+omaisuutta kuten asunto ja auto+itsevarmuutta+määrätietoisuutta+kunnianhimoa+osaamista.
Ja tällä saisi...naisen. Joka ehkä on laittanut vähän meikkiä naamaansa ja kenties jopa harrastanut liikuntaa.
Perinteistähän on ollut että molemmat tekevät kovasti työtä ja osaavat asioita. Nykypäivänä kun nainen ei enää tee maatilan töitä, herää kysymys mikä sinun panoksesi olisi? Kodin hengettärenä toimiminen olisi olematon panos verrattuna kaikkeen mitä mies tarjoaisi.
Kiinnostaako sinua oikeastaan edes itse mies, vaan enemmänkin oman elämän parantaminen miehen panoksen ansiosta?
Eiköhän sillä miehellä ole työ, asunto, auto...jos on niin ihan itseään varten hankittu. Luettelemasi vaatimukset olet keksinyt ihan omasta päästäsi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein tiedä mille tasolle haluat "parantaa". Puhutko nyt jostain miljonäärin naimisesta, vai onko ylempi keskiluokka jo riittävä tavoite? 34-40 vuotiaita miehiä tästä luokasta löytyy kyllä reippaasti. Kyllähän noita tinderistäkin varmaan löytyy. Tuskin treffikutsuista kieltäytyvät.
Kaikki ohjeet silareista, paljastavasta pukeutumisesta, avoimesta seksistä yms. on ihan paskapuhetta. Ole 34 vuotias, et 20 vuotias.
Pukeudu siististi ja tyylikkäästi. Pikkasen klassisesti. Ns. "puhtaan kaunis". Sillä erotut massasta varmasti.
Keskustelutaito on oleellinen huomion saamisessa. Kunhan vaan kuuntelet, yrität ymmärtää ja kysyt kysymyksiä, niin juttu luistaa. Ei kuitenkaan kannata aloittaa tempparien statuspäivityksellä.
Parin kuukauden päästä on pikkujoulukausi (toivottavasti). Ainakin isot teknologia-alan yritykset vuokraavat yökerhoja pikkujoulujen järjestämiseksi. Ne ovat kuitenkin rajoitetusti varattu, eli niihin pääsee kaikki sisälle joskus klo 21 jälkeen. Mene sinne ja etsi joku pukumies (ei niin päissään oleva), jolle menet juttelemaan.
Aika moni on ymmärtänyt että aseman parantamisella tarkoitettaisiin tässä tason parantamista ja nämä kaksi oman käsitykseni mukaan ovat hieman eri asioita. Ensimmäinen olisi kysymykseni yhteydessä "miten olla parempi" ja jälkimmäinen "miten saada parempi".
(Asema sanan määritelmä : tilanne, arvostus suhteessa toiseen)
Mielestäni pukeudun aika klassisesti, mutta toisaalta olen aika erikoisen näköinen...linkissä jokunen esimerkki mitä sillä tarkoitan https://www.listal.com/list/unique-looking-women
En seuraa temppareita tai muutakaan tositeeveetä yms. :)
Kiitän panoksesta ja vinkeistäsi!
-ap
Oletan että kasvosi ovat siis epätavallisella tavalla kauniit? Voisiko sitä yrittää hyödyntää jotenkin? Kuten esimerkiksi Lily Cole näyttää ihan nukelta jne. ja se on hänessä se "juttu" mikä tekee hänestä erityisen verrattuna tavallisiin tai klassisella tavalla kauniisiin. Pukeutua kannattaa omalle vartalolleen sopivalla tavalla ja esimerkiksi jos ei ole isoa povea on turha keskittyä toppauksin tai vastaavin keinoin tuomaan esiin. Samoin omaa persoonaa kannattaa yrittää tuoda hitusen esiin ulkonäössään, niin ehkäpä oikeanlaiset miehet kiinnostuvat juuri sinusta. Kannatta keskittyä asioihin jotka tekevät sinut onnellisiksi niin se onnellisuus välittyy ulospäin. Tsemppiä!
Ja anteeksi että vastasin, vaikken olekaan mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Aloittaisin sinuna aseman parantamisen aloittamalla esim tanssiharrastuksen. Saat parannettua ensinnäkin olemustasi (ryhti), sitten parannat samalla itsevarmuutta ja myös sosiaalisuutta. Siitä on helpompi siirtyä sitten muihin haasteisiin.
Tässä muutama satunnainen vinkki:
-älä pukeudu kokomustaan
-älä värjää hiuksia epäluonnollisen väriseksi
-älä polta tupakkaa
-älä juo humalahakuisesti
-ole notkea
-hymyile paljon
-älä ole äänekäs
-älä juoruile
-älä hanki lävistyksiä tai tatuointeja
-käytä naisellisia vaatteita ja koruja
-opettele flirttailemaan
-älä kiroile tai puhu kuten miehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Aloittaisin sinuna aseman parantamisen aloittamalla esim tanssiharrastuksen. Saat parannettua ensinnäkin olemustasi (ryhti), sitten parannat samalla itsevarmuutta ja myös sosiaalisuutta. Siitä on helpompi siirtyä sitten muihin haasteisiin.
Okei, ihan mielenkiintoinen ehdotus ja näkökanta :) Onko tanssilajilla väliä tai jotain erityisesti sopivaa mitä ehdottaisit?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein tiedä mille tasolle haluat "parantaa". Puhutko nyt jostain miljonäärin naimisesta, vai onko ylempi keskiluokka jo riittävä tavoite? 34-40 vuotiaita miehiä tästä luokasta löytyy kyllä reippaasti. Kyllähän noita tinderistäkin varmaan löytyy. Tuskin treffikutsuista kieltäytyvät.
Kaikki ohjeet silareista, paljastavasta pukeutumisesta, avoimesta seksistä yms. on ihan paskapuhetta. Ole 34 vuotias, et 20 vuotias.
Pukeudu siististi ja tyylikkäästi. Pikkasen klassisesti. Ns. "puhtaan kaunis". Sillä erotut massasta varmasti.
Keskustelutaito on oleellinen huomion saamisessa. Kunhan vaan kuuntelet, yrität ymmärtää ja kysyt kysymyksiä, niin juttu luistaa. Ei kuitenkaan kannata aloittaa tempparien statuspäivityksellä.
Parin kuukauden päästä on pikkujoulukausi (toivottavasti). Ainakin isot teknologia-alan yritykset vuokraavat yökerhoja pikkujoulujen järjestämiseksi. Ne ovat kuitenkin rajoitetusti varattu, eli niihin pääsee kaikki sisälle joskus klo 21 jälkeen. Mene sinne ja etsi joku pukumies (ei niin päissään oleva), jolle menet juttelemaan.
Aika moni on ymmärtänyt että aseman parantamisella tarkoitettaisiin tässä tason parantamista ja nämä kaksi oman käsitykseni mukaan ovat hieman eri asioita. Ensimmäinen olisi kysymykseni yhteydessä "miten olla parempi" ja jälkimmäinen "miten saada parempi".
(Asema sanan määritelmä : tilanne, arvostus suhteessa toiseen)
Mielestäni pukeudun aika klassisesti, mutta toisaalta olen aika erikoisen näköinen...linkissä jokunen esimerkki mitä sillä tarkoitan https://www.listal.com/list/unique-looking-women
En seuraa temppareita tai muutakaan tositeeveetä yms. :)
Kiitän panoksesta ja vinkeistäsi!
-ap
Oletan että kasvosi ovat siis epätavallisella tavalla kauniit? Voisiko sitä yrittää hyödyntää jotenkin? Kuten esimerkiksi Lily Cole näyttää ihan nukelta jne. ja se on hänessä se "juttu" mikä tekee hänestä erityisen verrattuna tavallisiin tai klassisella tavalla kauniisiin. Pukeutua kannattaa omalle vartalolleen sopivalla tavalla ja esimerkiksi jos ei ole isoa povea on turha keskittyä toppauksin tai vastaavin keinoin tuomaan esiin. Samoin omaa persoonaa kannattaa yrittää tuoda hitusen esiin ulkonäössään, niin ehkäpä oikeanlaiset miehet kiinnostuvat juuri sinusta. Kannatta keskittyä asioihin jotka tekevät sinut onnellisiksi niin se onnellisuus välittyy ulospäin. Tsemppiä!
Ja anteeksi että vastasin, vaikken olekaan mies.
Voisi kai asian niinkin ilmaista. Mainitsemasi nainen tosin on malli ja hänellä näyttäisi olevan muitakin naisellisia avuja joten varmasti vientiä riittää. Mutta ymmärrän mitä tarkoitat, kiitos vinkeistäsi ja tsempistä. Eikä tietenkään haittaa vaikka naisetkin vastailisivat jos on hyviä neuvoja niin mukavaa jos viitsii jakaa :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ok, kiitän diagnoosista. Hienoa jos kaltaisiani miehiä on paljon niin, mahdollisuudet löytää kaikin puolin mukava ja sopiva sellainen paranee :) Viimeksi seurustelu työttömänä pitkään olleen miehen kanssa päättyi kun tämä sai töitä.
Pidän erityisesti huumorintajuisista/hauskoista, terveitä elintapoja, noudattavista ja eläinrakkaista miehistä jotka kykenevät kiinnostaviin keskusteluihin. Plussaa tosiaan työttömyydestä ja toimivasta autosta!
Olitkos sinä muuten se selkäsairas työtän? vai kokopäivätyössä käyvän naisen saanut? ....vai mikä olikaan oma sosioekonominen statuksesti?
-ap
Selkäsairas työtön ohjelmoija oli keksitty esimerkki.
Olen kokopäivätyössä olevan naisen "saanut", mikä lienee reilua kun olen kokopäivätyössä itsekin.
Kummallakin meistä on aikoja jolloin tuntuu että työ on täysin p-stä eikä työ ole kummallekaan mikään kutsumus- tai unelma-ammatti joka erityisesti sopisi omalle luonteelle. Sellaisia töitä ei suuremmin ole, erityisesti nykyään. Työelämä on nopeatempoista ja stressaavaa lähes kaikille.
Sosioekonominen status lienee tavallinen työläinen, eli jonkinlaista keskiluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Timanttinen kroppa.
http://2.bp.blogspot.com/-g-9ae3o7_ZI/Uwj8GYkUxfI/AAAAAAAA_nQ/4_GX1OuUA…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
-ap
Olen kokopäivätyössä olevan naisen "saanut", mikä lienee reilua kun olen kokopäivätyössä itsekin.
Kummallakin meistä on aikoja jolloin tuntuu että työ on täysin p-stä eikä työ ole kummallekaan mikään kutsumus- tai unelma-ammatti joka erityisesti sopisi omalle luonteelle. Sellaisia töitä ei suuremmin ole, erityisesti nykyään. Työelämä on nopeatempoista ja stressaavaa lähes kaikille.
Sosioekonominen status lienee tavallinen työläinen, eli jonkinlaista keskiluokkaa.
Harmi, olisin mahdollisesti ollut kiinnostunut.
Hienoa että naisesi on kokopäivätyössä, niin hänellä on varaa pitää sinut. Toivottavasti myös tienaatte saman verran ja työpäivänne ovat työmatkoineen tismalleen samat, niin voitte jakaa kotityönnekin tasan, ettei kummallekaan tule tunnetta että toinen yrittäisi elää siivellä ja hyötyä toisesta :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
-ap
Hienoa että naisesi on kokopäivätyössä, niin hänellä on varaa pitää sinut. Toivottavasti myös tienaatte saman verran ja työpäivänne ovat työmatkoineen tismalleen samat, niin voitte jakaa kotityönnekin tasan, ettei kummallekaan tule tunnetta että toinen yrittäisi elää siivellä ja hyötyä toisesta :)
-ap
Olen oppinut että tuollaisia yleensä puhuvat ne jotka ovat ns. saamapuolella.
Kun olet hankkinut ammatin, oman asunnon, oman auton ja säästöjä niin katsotaan kiinnostaako sinua alkaa rahoittamaan sen työttömän ohjelmoijan elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
-ap
-ap
Olen oppinut että tuollaisia yleensä puhuvat ne jotka ovat ns. saamapuolella.
Kun olet hankkinut ammatin, oman asunnon, oman auton ja säästöjä niin katsotaan kiinnostaako sinua alkaa rahoittamaan sen työttömän ohjelmoijan elämää.
Ehkäpä se rahoitus ei ole siinä parisuhteessa se päällimmäinen asia, niinkuin sinulle tuntuisi olevan.
-ap
Alkuperäinen kysymys pitäisi esittää meidän oikeusgangsterille; hänellä on varmasti siihen jokin näkemys ja käytännön esimerkki.
Ota suihin himokkaasti ja niele koko lasti tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen kysymys pitäisi esittää meidän oikeusgangsterille; hänellä on varmasti siihen jokin näkemys ja käytännön esimerkki.
Anteeksi sivistyksettömyyteni mutta kuka?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupea harrastamaan samaa mitä toiveittesi mies harrastaa.
Harrastepiireissä pariutuvat ovat helvetin rasittavaa seuraa.
Samaa mieltä. Rasittavaa kun haluaisi keskittyä harrastukseen, niin joku yrittää iskeä